آموزش ساده و آسان گذاشتن کادو داخل بادکنک با دست

0

آموزش ساده و آسان گذاشتن کادو داخل بادکنک با دست

گذاشتن کادو داخل بادکنک چند سالی است که در مراسم و جشن ها برای تزئینات استفاده می شود و ایده ای بسیار زیبا و خارق العاده است که مورد توجه همه قرار گرفته است و برای دادن هدیه و کادو آن را داخل بادکنک های رنگی قرار می دهند

اما شاید برخی از ما با دیدن این کار فکر کنیم که چگونه این کار انجام شده و چگونه کادوی به آن بزرگی داخل بادکنک قرار گرفته ، بدون اینکه ترکیده باشد

گذاشتن کادو داخل بادکنک

ما در سایت حرف تازه به روش ساده و آسان مراحل گذاشتن کادو داخل بادکنک را آموزش میدهیم تا بعد از این برای عزیران خود این گونه تزئین کادو انجام دهید و او را سوپرایز کنید

گاهی با این کار ما عشق و علاقه شدید خودمان را به طرف نشان میدهیم و مهم نیست هدیه ما ارزش مالی زیادی داشته باشد زیرا یک هدیه کوچک با کمی تزئینات می تواند زیباترین هدیه برای عزیزان ما باشد .

قرار دادن هدیه داخل بادکنک با دستگاه استافری

دو روش برای گذاشتن و قرار دادن انواع هدیه درون بادکنک و بادکنک آرایی وجود دارد که روش اول استفاده از دستگاهی است که انواع عروسک ، لباس و یا گل را درون بادکنک ها قرار می دهد اما خرید این دستگاه هزینه بر است .

این دستگاه ، استافری نام دارد و برای قرار دادن اجسام داخل بادکنک کاربرد دارد. کارکرد این دستگاه به این صورت است که در ابتدا بادکنک درون یک محفظه ای قرار میگیرد.سپس با مکیدن و تخلیه هوای اطراف بادکنک درون محفظه به بیرون دستگاه، بادکنک در اثر مکش خارجی شروع به بادشدن خواهد کرد.

گذاشتن کادو داخل بادکنک

آموزش گذاشتن کادو داخل بادکنک

از بادکنک هایی استفاده کنید که مقاوم تر و بزرگ ترند و کش می آیند .

از استفاده از اشیاء تیز و برنده اجتناب نمایید.

برای این کار دست های شما باید کاملا خشک باشد و ناخن شما نباید بلند باشد زیرا سبب آسیب به بادکنک می شود.

قرار دادن هدیه به تنهایی داخل بادکنک زیبایی ندارد پس قبل از قرار دادن کمی پوشال های رنگی، یا کاغذهای رنگی کف بادکنک قرار دهید و سپس هدیه را در آن به آرامی قرار دهید.

گذاشتن کادو داخل بادکنک

نحوه قرار دادن هدیه در بادکنک

  1. برای گذاشتن عروسک و چیزهای دیگر از دوستتان کمک بگیرید و به او بگویید تا دو دست خود را در بادکنک باد نشده بگذارد طوری که دستش به ته بادکنک بچسبد .
  2.  حالا از دوستتان بخواهید دهانه و داخل بادکنک را تا آنجایی که راه دارد بکشد تا برای قرار دادن عروسک آماده شود.
  3.  ته عروسک را داخل بادکنک بگذارید. شما میتوانید داخل بادکنک را هم رنگ آمیزی کنید .
  4.  اکنون که عروسک و اشیای دیگر را در بادکنک گذاشتید ، به دوست تان بگویید به آرامی دستش را بیرون بکشد .
  5.  برای بیرون آمدن دست دوستتان از داخل بادکنک شما باید با دو دست خود بیرون بادکنک و جایی که دست دوستتان قرار دارد را گرفته و بکشید تا به راحتی دست او بیرون بیاید .
  6.  سپس بعد از بیرون آمدن دستانش ، به آرامی بادکنک را رها کنید و باد کنید .

گذاشتن کادو داخل بادکنک

گذاشتن کادو داخل بادکنک

گذاشتن کادو داخل بادکنک

مدلهای تزیین کادو داخل بادکنک

با این روش می توانید انواع هدایا مانند عروسک ، لباس کودک و پارچه ، دسته گل به همراه حلقه نامزدی را درون بادکنک قرار دهید و به عزیزانتان هدیه دهید تا همیشه هدیه شما در خاطرشان ثبت شود

گذاشتن کادو داخل بادکنک

گذاشتن کادو داخل بادکنک

گذاشتن کادو داخل بادکنک

گذاشتن کادو داخل بادکنک

نظرات