بهترین و پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ جهان

0

بهترین و پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ جهان

پرفروش ترین فیلم های سال : اکنون در اولین روزهای سال ۲۰۱۷ قرار داریم،در یکسال گذشته فیلم های مختلفی پا به گیشه گذاشتند و به موفقیت های قابل توجه ای هم رسیدند، به همین خاطر تصمیم گرفتیم نگاهی داشته باشیم به پرفروش ترین فیلم های سال جاری و آنها را در قالب یک جدول و به صورت منظم در اختیارتان قرار دهیم.

سینمای جهان در سال ۲۰۱۷ با آثار متفاوت و گوناگونی رو به رو شد حضور کارگردان هایی که هر کدام برای خود مخاطب ویژه ای را پیدا کردن و همواره آنان را در انتظار آثار تازه خود قرار داده اند. در این میان مجله اینترنتی حرف تازه به انتشار فهرست پرفروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ پرداخته است.این فیلم ها در نسخه های پیشین خود همواره پرفروش بوده و با توجه به تبلیغات انجام شده و حضور بازیگرانی مطرح انتظار می رود امسال هم رکوردهای فروش را جابجا کنند.

۱- دیو و دلبر Beauty and the Beast

پرفروش ترین فیلم های سال

فروش حهانی : ۱٫۲۶۲ میلیارد دلار
اقتباس سینمایی جدیدی از فیلم انیمشین قدیمی «دیو و دلبر» شرکت دیسنی اکران شد. این فیلم که بر اساس قصه های خیالی روی می دهد، از بازی اما واتسون، دن استیونز و لوک اوانز و همچنین صدای چند چهره معروف سینمایی از جمله ایان مک کلن بهره می برد. بر خلاف انتظارات این فیلم اکنون پرفروش ترین فیلم سال ۲۰۱۷ بوده است.

۲- سرنوشت خشن The Fate of the Furious

پرفروش ترین فیلم های سال

فروش جهانی : ۱٫۲۳۹ میلیارد دلار
در گروه فیلمهای پرحادثه نیز هشتمین قسمت از مجموعه فیلمهای «سریع و خشن» با نام «سرنوشت خشن» فیلم بعدی در فهرست نمایش سال ۲۰۱۷ است. فیلم به کارگردانی اف گری گری و بازی وین دیزل، کرت راسل، شارلیز ترون قرار است. این فیلم بعد از دیو و دلبر رکورد پر فروش ترین فیلم های ۲۰۱۷ را از آن خود کرده است.

۳- نگهبانان کهکشان Guardians of the Galaxy Vol. 2

پرفروش ترین فیلم های سال

فروش جهانی : ۸۶۱٫۶ میلیون دلار
یکی از فیلمهای جالب شرکت دیسنی بخش جدید از “نگهبانان کهکشان ۲” است. نمایش این فیلم بصورت سه بعدی و آیمکس برای ماه مه ۲۰۱۷ برنامه ریزی شده است. اولین بخش فیلم سال ۲۰۱۴ اکران شد و پانزدهمین اقتباس سینمایی از کتابهای مصور مارول است.

۴- دزدان دریایی کارائیب

پرفروش ترین فیلم های سال

فروش جهانی : ۷۸۱٫۵ میلیون دلار

فیلم دزدان دریایی کارائیب یا مردان مرده داستان نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) جدیدترین فیلم مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) است. آخرین فیلم این مجموعه در سال ۲۰۱۱ منتشر شده بود و پس از ۶ سال انتظار قرار است دوباره با جک اسپارو و یک ماجراجویی جدید همراه شویم. با وجود شروع نا امید کننده این فیلم در هفته های اول اما به یکباره رده چهارم پر فروش ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۶۸۰ میلیون دلار را از آن خود کرده است.

۵- زن شگفت انگیز Wonder Woman

پرفروش ترین فیلم های سال

بهترین فیلم های سال

فروش جهانی : ۷۹۵٫۶ میلیون دلار
زن شگفت‌انگیز (به انگلیسی: Wonder Woman) یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی پتی جنکینز و نویسندگی آلن هاین‌برگ است. این فیلم مراسم فرش قرمز افتتاحیهٔ فیلم در ۱۵ مهٔ ۲۰۱۷ در شانگهای برگزار شد با استقبال بی نظیری روبرو شد. این فیلم تاکنون با فروش ۶۵۳٫۹ میلیون دلار موفق شده رتبه پنجمین فیلم پر فروش را در سال ۲۰۱۷ و البته تاکنون کسب نماید.

۶- لوگان Logan

پرفروش ترین فیلم های سال

فروش جهانی : ۶۱۶٫۲ میلیون دلار

قابل‌ذکر است که «لوگان» با درآمد بین‌المللی ۲۸۵ میلیونی‌اش، سینماهای خارج از امریکای شمالی را هم در تسخیر خودش دارد. این یعنی هنوز هیچی نشده این فیلم ۴۳۸ میلیون دلار در دنیا فروخته که آن را پشت سر «افراد ایکس: آخرین ایستادگی» (۴۵۹ میلیون در سال ۲۰۰۶)، «افراد ایکس: آپوکالیپس» (۵۴۸ میلیون دلار)، «افراد ایکس: روزهای گذشته‌ی آینده» (۷۴۷ میلیون دلار) و «ددپول» (۷۸۳ میلیون دلار) در رده‌ی پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های این مجموعه قرار می‌دهد. همچنین درآمد جهانی «لوگان» بالاتر از مجموع ۳۶۸ میلیونی «پنجاه طیف تاریک‌تر» (Fifty Shades Darker) قرار می‌گیرد و آن را به یکی از پرفروش‌ترین فیلم های ۲۰۱۷ تا این لحظه بدل می‌کند.

۷- کونگ : جزیره جمجمه Kong: Skull Island

پرفروش ترین فیلم های سال

پرفروش ترین فیلمهای سال

فروش جهانی : ۵۶۶٫۲ میلیون دلار
فیلم Kong: Skull Island به کارگردانی جردن وت رابرتز، در اسفند سال گذشته به روی پرده رفت. بودجه ساخت آن ۱۸۵ میلیون دلار تاکنون با استقبال فوق العاده روبرو شده و با فروش ۵۶۴٫۴ میلیون دلار خود را جمع ۱۰ فیلم پر فروش سال ۲۰۱۷ رسانده است. این فیلم بخشی از دنیای سینمایی هیولایی مشترک برادران وارنر و لجندری پیکچرز با نام MonsterVerse بوده است که با اکران فیلم Godzilla (گودزیلا) در سال ۲۰۱۴ آغاز شد. فیلم Godzilla: King of The Monsters (گودزیلا: پادشاه هیولاها) و فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) فیلم‌های بعدی این مجموعه هستند که به ترتیب در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۹ (۲ فروردین ۱۳۹۸) و ۲۲ مه ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) اکران خواهند شد.

در جدول زیر لیست ۲۵ فیلم پرفروش ماههای گذشته را میتوانید ببینید

پرفروش ترین فیلم های سال

 

نظرات