درگذشت سید کمال طباطبایی تهیه کننده + علت درگذشت

0

درگذشت سید کمال طباطبایی تهیه کننده + علت درگذشت

درگذشت سید کمال طباطبایی جمعه هنری و اهالی سینما را در شوک فروبرد .

کمال طباطبایی کارگردان و تهیه‌کننده سینما و تلویزیون صبح امروز ۱۶ مرداد دارفانی را وداع گفت.

او بنیانگذار پخش سریال‌ های نمایش خانگی بود و مجموعه‌ پرمخاطب «قلب یخی »، سریال‌های تلویزیونی نظیر «شب عید» و «کاکتوس» و «بچه‌های نسبتا بد» ازجمله آثار این هنرمند است.

او پدر علی طباطبایی بازیگر جوانی بود که چندسال پیش درگذشت.

درگذشت سید کمال طباطبایی

علت درگذشت کمال طباطبایی

این تهیه‌کننده با سابقه سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، صبح امروز -چهارشنبه ۱۶ مردادماه- بر اثر ایست قلبی در بیمارستان طالقانی تهران درگذشت.

بنا بر این گزارش، حدود چهار سال پیش «علی» فرزند این تهیه کننده که بازیگر سینما و تلویزیون بود، نیز بر اثر ایست قلبی درگذشت.

لطیفی در این باره گفت: مرحوم طباطبایی مدتی بر اثر ناراحتی کلیه در بیمارستان بستری بود اما در نهایت به دلیل ایست قلبی درگذشت.

سایت حرف تازه این ضایعه را به جامعه هنری و خانواده آن مرحوم تسلیت می‌گوید.

سید متولد ۱۳۴۰ در تهران و تهیه‌کننده ایرانی است.

او بنیان‌گذار پخش سریال‌ های شبکه خانگی می‌باشد. به گزارش جام جم آنلاین قلب یخی که در سال ۱۳۸۸ برای نخستین بار به بازار آمد اولین سریالی می‌باشد

او از جمله معدود تهیه کنندگانی است که به صورت «حقیقی» در زمینه سینما فعالیت دارد. این بدان معناست که او از طریق یک شرکت حقوقی به ثبت رسیده کار نکرده و شخصاً مسئول تمامی جوانب تولید و پخش فیلم از بدو شروع تا پایان می‌باشد. فیلم توفیق اجباری با شرکت محمدرضا گلزار و به تهیه‌کنندگی سید کمال طباطبایی در سال ۱۳۸۶، پر فروش‌ترین فیلم سال نامیده شد

در آثاراو فیلم های چون مرد آفتابی چشم عقاب، شیرهای جوان، عزیزم من کوک نیستم، سالاد فصل، قتل آنلاین، ساعت ۲۵، و … وجود دارد که کارنامه پرباری در این زمینه داته است.

علی طباطبایی، فرزند وی متولد سال ۱۳۶۲ بازیگر جوان سینما بود که ۸ شهریور بر اثر ایست قلبی درگذشت. وی در سریال هایی نظیر بچه های نسبتا بد، آشپزباشی، ترانه مادری، قلب یخی بازی کرده بود

نظرات