بازیگران و خلاصه داستان سریال پسران عزیز

0

بازیگران و خلاصه داستان سریال پسران عزیز

سریال پسران عزیز کاری جدید از مسعود رشیدی کارگردان مشهور ایرانی است که اینروزها در حال ساخت برای نمای در شبکه یک می باشد.
مسعود رشیدی بزودی سریال «پسران عزیز» را با فیلمنامه ای از خود و به تهیه کنندگی علی پاکدامن کلید می زند.

این سریال یک درام اجتماعی و خانوادگی است که با روایت یک قصه چند لایه، به آسیب شناسی معضلات امروز جامعه می پردازد.

این مجموعه تلویزیونی اینروزها در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران به سر می‌برد و تاکنون چند تن از هنرمندان برای ایفای نقش مشخص شدند، حدود ۱۵ قسمت دارد و در لوکیشن‌های تهران و شمال تصویربرداری خواهد شد.

سریال پسران عزیز

بازیگران سریال پسران عزیز

از جمله هنرمندانی که تاکنون به این پروژه پیوستند عبارتند از حمیدرضا پگاه ، سپیده خداوردی ، زهره صفوی ، امیر علی پاکدامن و مهدی میامی که نخستین بازیگرانی هستند که حضورشان در این پروژه قطعی شده است.

خلاصه داستان سریال پسران عزیز

این سریال یک درام اجتماعی و خانوادگی است که با روایت یک قصه چند لایه، به آسیب شناسی معضلات امروز جامعه می پردازد. حمیدرضا پگاه، سپیده خداوردی، زهره صفوی، امیر علی پاکدامن و مهدی میامی نخستین بازیگرانی هستند که حضورشان در این پروژه قطعی شده است.

سریال پسران عزیز

عوامل سازنده سریال

عوامل اصلی پروژه عبارتند از: تهیه کننده: علی پاکدامن، نویسنده و کارگردان: مسعود رشیدی،مدیر تولید: علی محمودی، مدیر تصویربرداری: حمید احمدی، طراح گریم: فاطمه سنجرانی، طراح صحنه: مصطفی منفرد، طراح لباس: مهناز نوروزی، صدابردار: رضا کنشلو، برنامه ریز: ماندانا اویسی، دستیار یک کارگردان: سعید غلامی، عکاس: ریحانه زنگنه، مدیر تدارکات: بابک پیرهادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی و مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

رشیدی کارگردانی تعدادی از سریال های تلویزیون در دهه ۷۰ از جمله «جدال با سرنوشت»، «روزگار وصل» و قلب یخی را بر عهده داشته است.

«تنها در تاریکی»، «فرمان»، «گلریزان» و «شب شیشه‌ای» از دیگر سریال های این کارگردان هستند و «روز طولانی»، «پشت درهای بسته»، «مادرم باش» و … نیز از جمله فیلم های تلویزیونی کارنامه او محسوب می شوند.

سریال پسران عزیز

علی پاکدامن تهیه کننده این سریال نیز پیش از این سریال «آوای پارسی» و فیلم های «طیب»، «مهمان ویژه» و … را تهیه کرده است.
این سریال که با موضوع معضلات اجتماعی ساخته خواهد شد از بازیگران متعددی بهره می‌برد، بازیگرانی که با داشتن سابقه کاری مفید و رزومه خوب دیده نشده‌اند و یا فرصتی برای ابراز توانایی‌های خود پیدا نکرده‌اند،در این سریال به‌کار گرفته خواهند شد.
سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ با ورود به ساخت سریال‌های اجتماعی در جهت شناسایی و معرفی معضلات اجتماع، به جامعه و والدین در جهت پیشگیری این نابسامانی‌ها یاری می‌رساند.
سریال پسران عزیز که البته تا این لحظه با این نام خوانده می‌شود، از قصه‌ای روان و پرحادثه برخوردار است و با داشتن ساختاری اجتماعی مورد توجه خانواده‌ها قرار خواهد گرفت.

سریال پسران عزیز

زمان و شبکه پخش سریال

بعد از مراحل پیش‌تولید در یک پرسه زمانی ۳ تا ۴ ماه تصویربرداری و تدوین این سریال به پایان خواهد رسید و برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما آماده خواهد شد.
این سریال بستر خوبی برای ارائه توانایی هنرمندان بااستعداد و دیده نشده است.

سریال پسران عزیز

سریال پسران عزیز

نظرات