بیوگرافی ستین خواننده کیست و اهل کجاست + همسر فرناز ملکی و عکس جدید

7

بیوگرافی ستین خواننده کیست و اهل کجاست + همسر فرناز ملکی و عکس جدید

فرناز ملکی یکی از خواننده های فارسی زبان که با نام هنری ستین فعالیت می‌کند او در سال ۱۳۶۷ به دنیا آمده و در رشته زبان انگلیسی تحصیل کرده است. در سالهای اخیر با انتشار چند آهنگ زیرزمینی موفق شد که به شهرت برسد این خواننده در سالهای اخیر با انتشار چند آهنگ زیرزمینی موفق شد که به شهرت برسد.

فرناز ملکی خواننده زن با نام هنری ستین و همخوان امین بانی در تیتراژ سریال شهرزاد با آهنگ معروف تو چه کردی را با بیوگرافی کامل شخصی و هنری و عکس های جنجالی و شخصی و آدرس اینستاگرام و سوابق موسیقیایی و محل زندگی و مهاجرت و سن وی را در سایت حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی فرناز ملکی

ستین خواننده و نوازنده زن متولد اسفند سال ۱۳۶۷ در تهران می باشد و در زبان انگلیسی تحصیل کرده و یک برادر و یک خواهر دارد.

فرناز ملکی با نام هنری ستین در سال ۱۳۹۲ شمسی توانست مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کند، ولی فقط می توانست برای بانوان اجرا کند و یا به صورت بک وکال (آوازی که در پشت صدای خواننده اصلی خوانده می شود) بخواند! لازم به بیان است او در تالار وحدت به صورت بک وکال (آوازی که در پشت صدای خواننده اصلی خوانده می شود) اجرا داشته است، ولی این نوع خواندن هدف او نبود و به همین دلیل وی فعالیت هنری خود را با نام ” ستین ” و به صورت زیرزمینی از سر گرفت.

فرناز ملکی

شروع فعالیت موسیقایی

فعالیت موسیقایی خود را از دوران دانشجویی شروع کرده و با توجه به صدای خوب و علاقه به هنر موسیقی این حرفه را دنبال کرد.
او از هجده سالگی بطور زیر زمینی خواندن را شروع کرد.
از دهه هشتاد با نام هنری ستین کار خود را در زمینه های ترانه سرایی و آهنگسازی و خوانندگی شروع کرد.
بطوریکه شنوندگان ترانه هایش، او را با نام فرناز ملکی میشناختند اما با خواننده ای به نام ستین ناآشنا بودند.

فرناز ملکی
بعد از شهرت و همخوانی در تیتراژ سریال شهرزاد همه علاقه مندان به کارهای او متوجه شدند که فرناز ملکی همان ستین خواننده معروف است.
او سابقه همکاری با دو خواننده زیر زمینی چون ساسی مانکن و حسین تهی را در سال ۸۸ دارد و مدتی با این دو خواننده کار کرده است

همسر فرناز ملکی کیست

وی در سال ۹۹ با یک موزیسین ازدواج کرده و در حال حاضر متاهب می باشد. او یک فرزند دختر دارد که در ژانویه ۲۰۲۳ به دنیا امده است.

با اینکه فعالیت های بانوان ایرانی در زمینه خوانندگی با محدودیت‌های روبرو است اما خانم فرناز ملکی به صورت زیرزمینی در زمینه خوانندگی فعالیت خود را ادامه داد و چندین آهنگ را به صورت اینترنتی منتشر کرد

فرناز ملکی

مجوز خوانندگی

ستین رسما از سال ۱۳۹۲ بعنوان خواننده از وزارت ارشات مجوز برای اجرای بانوان و بک وکال دریافت کرد.
فرناز در آن دوره با نام ستین فعالیت نمی کرد. او در تالار وحدت ، جشنواره فجر یصورت بک وکال کار کرده است
بنابراین دوباره با نام ستین فعالیتش را از سر گرفت اما بصورت زیرزمینی.

فرناز ملکی

همخوان تیتراژ سریال خواننده شهرزاد

او با امین بانی خواننده خوش صدای کشورمان در تیتراژ سریال شهرزاد همکاری کرد و بیش از پیش مشهور شد.
ستین بواسطه معرفی یکی از دوستانش تیزر فصل سوم سریال پرطرفدار شهرزاد را اجرا کرد که محسن چاوشی قطعه جمعه را با همراهی فرناز ملکی خواند.
این شروعی بود برای کار ستین با شهرزاد و از صدای او در بک گراند سریال هم استفاده شد و مجددا در قطعه های چه کردی و نشد هم از صدای او استفاده شد.

فرناز ملکی

مهاجرت ستین خواننده

وی در سال ۹۷ از کشور مهاجرت کرد و با نام ستین فعالیت میکند.
صفحه اینستاگرام وی فالوورهای زیادی دارد و ترانه هایش نیز بسیار مورد اقبال قرار گرفته است.
او تسلط کامل به زبان انگلیسی دارد و چند ترانه به زبان انگلیسی نیز خوانده است.

بهترین آهنگ ها

عزیز جون

اونا نمیدونن

جانم

برای آخرین بار

سنگ صبور

ستین مدتی است که با رادیو جوان همکاری می کند و از سال ۱۳۹۶ کارش را با این کمپانی شروع کرده است.

علت فعالیت با نام ستین

ستین می گوید خیلی قبل تر از این که فعالیت هنری را شروع کند این نام را انتخاب کرده بود ، وقتی نوجوان بود و آرزوی آرتیست شدن را در ذهنش داشت.
او دوست دارد در زندگی دوستانه او را فرناز و در دنیای موسیقی او را ستین صدا کنند.

معلم زبان

ملکی علاوه بر خوانندگی و ترانه سرایی و آهنگسازی ، تدریس زبان انگلیسی می کند و از کودکی علاقه مند به دو شغل خوانندگی و دومی تدریس زبان بوده است‌
برادر بزرگ تر ستین نیز سالهاست معلم زبان انگلیسی است

شروع فعالیت

زمانی که دانشجو بود با تشویق دوستانش وارد عرصه موسیقی شد در سن ۱۸ سالگی اولین آهنگ خود را با چند ترانه سرا و آهنگساز به صورت اینترنتی منتشر نمود در زمینه آهنگسازی و نوازندگی نیز فعالیت دارد و بیشتر اشعار آهنگ هایش را خودش سروده است.

ستین سابقه همکاری با دو خواننده زیرزمینی چون ساسی مانکن و همچنین حسین تهی را در سال ۱۳۸۸ شمسی دارد و مدتی نیز با این دو خواننده فعالیت هنری داشته است. ستین به جز خوانندگی به رقص هیپ هاپ هم علاقه دارد و سال های زیادی است که ورزش رقص را انجام می دهد! ستین بیشتر آهنگ های خود را خود می سازد و ترانه سرایی آن ها را نیز انجام می دهد.

عکس های جدید فرناز ملکی و همسرش

در ادامه چند تصویر از اینستاگرام وی مشاهده کنید

 

فرناز ملکی

فرناز ملکی

 

7 دیدگاه در “بیوگرافی ستین خواننده کیست و اهل کجاست + همسر فرناز ملکی و عکس جدید

  1. اسماعیل.مشهدی گفت:

    عاشق خودت وصداتم بخدا.هم خودت وهم صدات خیلی ب دلم نشستی عشقم

  2. اسماعیل گفت:

    عالی میخونی

  3. دکتر محمد صادق امینیان گفت:

    به نظر بنده که صدای خانم فرناز ملکی بی نظیر هست و چون کمی نیز از لحاظ چهره شباهت عجیبی به عیال بنده دارند، صدایش بیشتر در روح و جانمان مینشیند. هر بار با نوای صدایش یاد لبخند های شیرین عیال جان و با شوخی دبیر دبیر صدازدن هایش میافتم. خداوند تبارک خانم فرناز ملکی با اسم هنری ساتین اگر اشتباه نکرده باشم را بر جامعه ی هنر و موسیقی مان حفظ کند. آهنگ «چه کردی »و «نشد»سریال شهرزاد هم با صدای هنرمندانه ی امین بانی و تحریرهای شیرین فرناز جان واقعا به یادماندنی است.

  4. علی رهبری گفت:

    یکی مثل این شانس میاره و یکی مثل من که ترانه و نوحه و شعر کلاسیک و موضوعی و ….میگم برخلاف تلاشهاش برای دیده شدن ،هیچ وقت کسی دستشو نگرفته.

  5. عسکر گفت:

    به خدا یک یک .

  6. کیارش گفت:

    خیلی دوستش دارم 🤗🤗🤗 آهنگاش باحاله 😚😙😚

  7. zaman گفت:

    اصلا حرف نداره صداش اهنگاش فقط میتونم همین بگم

نظرات