بازیگر نقش لطیف در سریال آچمز کیست؟

0

بازیگر نقش لطیف در سریال آچمز کیست؟

لطیف در آچمز کیست و نام و چهره واقعی او و سوابق هنری او چیست؟ نقش لطیف در شخصیت جالب او بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و علاقه مند هستند که بدانند که نام و چهره واقعی بازیگری که این نقش را ایفا می کند چیست و چه کسی می باشد.

عکس های بازیگر نقش لطیف در سریال آچمز

نام بازیگر لطیف در سریال آچمز محمد هادی عطایی بازیگر باسابقه و توانمند و کارکشته تئاتر است که کارنامه و روزمه قوی و پرکاری در تئاتر دارد .
او نقش لطیف پسری مهربان، باهوش اما زود باور را بازی می کند که دوستانش از همین ویژگی های او استفاده می کنند.
او به جز ایفای نقشی که در این سریال دارد که بسیار با شخصیت واقعی او همخونی دارد، بسیار بازیگر شوخ و شاد و با انرژی مثبتی است بازیگر نقش لطیف در سریال آچمز، محمد هادی عطایی بازیگر توانمند تاتر است.

لطیف در آچمز
او بازیگری را از تاتر خیابانی شروع کرده به صحنه ی تاتر کشیده شده است
ایشان علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی نیز فعالیت دارد

لطیف در آچمز

هادی عطایی بازیگر نقش لطیف

او تاکنون در فیلم کوتاهی چون ملاقات محرمانه خانم و آقا و فیلم های سینمایی جایی برای زندگی، پچ پچه های پشت خط نبرد، این زندگی مال کیه؟ و در نمایش هایی چون

راه بهشت، شاپرک، سمفونی تراژدی کربلا، یاعلی، خاک، فردا روز دیگریست، رویای نیمه شب تابستان و …بازی کره است.

وی متاهل است و عکسی با همسرش در پروفایل اینستاگرامش گذاشته است.

لطیف در آچمز

همسر بازیگر نقش لطیف در آچمز

در این مجموعه تلویزیونی هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی و مونا اسکندری بازی دارند.

لطیف در آچمز

در خلاصه داستان این مچجموعه آمده مصیب پس از چهل‌ و پنج سال می‌فهمد که تنها فرزند خانواده نبوده است. وی برای پیدا کردن گمشده‌ سالیان دور مادرش، راهی تهران می‌شود و اما خودش هم گمشده‌ بزرگ‌تری دارد؛ عزت و احترام! مجبور است بین این دو گمشده یکی را انتخاب کند و همین داستان‌های پیچیده‌ای برایش به وجود می‌آورد که او را تبدیل به انسانی دیگر می کند.

لطیف در آچمز

لطیف در آچمز

نظرات