بیوگرافی و عکس های مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال

0

بیوگرافی و عکس های مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال

مزدک میرزایی مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال را در این بخش از سایت حرف تازه با بیوگرافی کامل خودش و همسرش و نحوه آشنایی و ازدواج و آدرس اینستاگرام و عکس های شخصی و خانواده و سوابق شغلی و علت مهاجرتش از ایران را بخوانید.

بیوگرافی مزدک میرزایی

وی مجری تلویزیونی و گزارشگر فوتبال و نویسنده، مترجم در ۲۶ شهریور ۱۳۴۹ در تهران یه دنیا امده و فارغ التحصیل رشته مهندسی چوب و نیز دارای مدرک دکترای حقوق بین الملل عمومی می باشد.

مزدک میرزایی

شروع فعالیت

بطور رسمی و حرفه ای از ۱۳۷۶ به عنوان گزارشگر فوتبال وارد سازمان صدا و سیما شده و حالا یکی از گزارشگران موفق تلویزیون ایران در زمینه گزارشگری مسابقات فوتبال می باشد

او به خاطر تسلط در گزارشگری و اجرا توانست جایزه بهترین گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۴ را کسب کند.
وی یکی از گزارشگران اعزامی رسانه ملی به جام جهانی برزیل بود که برای تهیه گزارش به برزیل اعزام شد.

مزدک میرزایی

همسر مزدک میرزایی

ایشان سالها پیش ازدواج کرده و عکسی نیز به همراه همسرش در برخی مراسم از او منتشر شده است.

مزدک میرزایی

نخستین گزارش

اولین گزارش وی ، گزارش بازی تیم‌های نانت و موناکو بود که توانست با ۱۰ دقیقه گزارش در کنار جواد خیابانی خود را نشان داده و به خوبی از عهده کار برآید و پس از آن کم‌کم به گروه گزارشگران فوتبال شبکه سه تلویزیون پیوست.
خاطره انگیزترین گزارش در طول کار و فعالیتش، بازی فوتبال میان تیم های ملی ایران و کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ریوی برزیل، که با گل قوچان نژاد باعث صعود ایران به جام جهانی شد،

مزدک میرزایی
مزدک همچنین در برنامه ویژه نوروز ۹۴ در شبکه ورزش در گفتگویی صمیمی خود را فاقد هرگونه استعداد خاصی دانست و عنوان کرد: اگر گزارشگر نمی‌شدم هیچ شغل دیگری توانایی انجامش را نداشتم
وی همچنین در طول اجرا دوازده ساله برنامه نود در دو قسمت از برنامه در نبود عادل فردوسی پور عهده‌دار اجرا این برنامه پر طرفدار شد‌.

اخبار تایید نشده از مهاجرت مزدک میرزایی از ایران و اینکه گفته شده او در تیر ماه ۹۸ ایران را به مقصد انگلیس ترک و از ایران مهاجرت کرده است و احتمالا با شبکه اینترنشنال که فارسی زبان است همکاری کند که البته این خبر هنوز تایید و یا تکذیب نشده است.

عکس های مزدک میرزایی

در ادامه چند تصاویر جالب  ودیدنی از این مجری با سابقه ورزشی را مشاهده کنید.

مزدک میرزایی

مزدک میرزایی

مزدک میرزایی

مزدک میرزایی

نظرات