ازدواج مجدد آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی ؟ + تصاویر

0

ازدواج مجدد آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی ؟ + تصاویر

ازدواج مجدد آزاده صمدی از شابعه تا واقعیت و پست احساسی جدید او درباره شریک زندگی و همسر و مادر بودن در صفحه اینستاگرامش را در این بخش از سایت حرف تازه بخوانید.

خبر ازدواج آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر ایرانی که همسر سابق هومن سیدی می باشد در جدسیدترین ست خود در صفحه اینستاگرامش پستی احساسی را منتشر کرد که شک و سبهه ای در شلکه های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد کرده که گفته میشود که وی قصد ازدواج مجدد داشته و یا در حتال انجام این کار می باشد.

وی چند سال پیش از هومن سیدی جدا شده روز گذشته پستی را به اشتراک گذاشت که شک و شبهه هایی درباره ازدواج مجددش را شکل داد.

ازدواج مجدد آزاده صمدی

آزاده صمدی شب گذشته پستی را با همراهانش به اشتراک گذاشت که متن این پست برای بسیاری از هوادارانش نوید ازدواج مجدد خانم بازیگر را داشت.

پست آزاده صمدی درباره ازدواج

آزاده صمدی با انتشار این عکس از خودش نوشت:می توانم زن باشم می توانم قوی باشم شاد باشم مادر باشم تنها باشم همسر باشم همراه و همدل باشم خندان و گاهی گریان باشم شاد و گاهی غمگین باشم، آری می توانم زن باشم و از تو بخواهم مرا بپذیری همانگونه که من تو را می پذیرم و این آغاز “مدارا و دیگرپذیری” ست، .آغاز زندگی، توام با درک و احترام به گوناگونی…

بیا زندگی را آغاز کنیم…

ازدواج مجدد آزاده صمدی

انتشار این پست توسط خانم بازیگر به ماجراهای مربوط به عروسی مجدد این بانوی هنرمند دامن زد و این ماجرا را رقم زد که صمدی قصد ازدواج مجدد دارد.

آزاده صمدی و هومن سیدی زوج هنرمندی بودند که سال ۸۵ زندگی مشترکشان را آغاز کردند اما حدود ۷ سال بعد از یکدیگر جدا شدند و هرکس راهی متفاوت را برای زندگی اش انتخاب کرد.

راه بی پایان اولین سریال آزاده صمدی بود که در آن با هومن سیدی همبازی شد و به یکی از بهترین کارهای این دو هنرمند کشورمان تبدیل شد.

بعد از جدایی از وی هومن سیدی چند سال پیش ازدواج کرد و اکنون دارای یک دختر است و بیشتر به کارگردانی روی آورده است تا بازیگری

نظرات