به زنجیر کشیدن مادر پیر و ناتوان ذهنی توسط پسر ارومیه ای + تصاویر دلخراش

0

به زنجیر کشیدن مادر پیر و ناتوان ذهنی توسط پسر ارومیه ای+ تصاویر دلخراش

اتفاق تلخ در ارومیه بار دیگر اذهان عمومی را جریحه دار کرد و موجب تاسف و ناراحتی مخاطبان شد.
انتشار تصاویری ناراحت کننده و تاسف بار از یک بانوی مسن که به زنجیر کشیده شده بود باعث تاثر عموم مخاطبین و بینندگان این تصاویر شود.
این بار بدرفتاری و خشونت بر علیه یک زن سالمند و مسن سر تیتر خبرها شد که حکایت از به زنجیر کشیده شدن مادری سالخورده در منزل و در حیاط خانه را داشت.

اتفاق تلخ در ارومیه

اتفاق تلخ در ارومیه برای مادر پیر ناتوان ذهنی

بعداز ظهر شنبه ۲۹ تیر ۹۸ خبری از سوی مردم به خبرگزاری جمهوری اسلامی رسید که در محله کشتارگاه ارومیه، زنی با وضعیت نامناسب در یکی از خانه ها نگهداری می شود که بلافاصله موضوع از طریق روابط عمومی بهزیستی به مسوولان مربوطه انتقال داده شد
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: خانم سالخورده ای که تصاویر به زنجیر کشیده شدنش منتشر شده بود به بیمارستان منتقل شده است.
به گزارش سایت حرف تازه؛ سعید فریور در گفت و گو با ندای‌ارومیه در خصوص تصویر اسفناک منتشر شده از خانمی سالخورده که در یک منزل به زنجیر کشیده بود، اظهار کرد: به محض اطلاع از وضعیت مادری که تصویر به زنجیر کشیدنش منتشر شده، به همراه تیم اورژانس اجتماعی در محل حاضر شدیم.

اتفاق تلخ در ارومیه

جزئیات اتفاق تلخ در ارومیه برای یک مادر پیر

وی افزود: این فرد یک بیمار ذهنی است که توسط پسرش به زنجیر کشیده شده بود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی تصریح کرد: فردی نیز در آن جا حضور داشت که از رسیدگی به وضعیت این خانم توسط بهزیستی ممانعت می کرد.

وی خاطرنشان کرد: این فرد به بیمارستان منتقل شده و اکنون تحت مراقبت است.
در همین رابطه و با پیگیری بهزیستی بانوی دارای مشکل روانی در بیمارستان رازی ارومیه بستری‌ شد

حرف تازه: رییس اداره بهزیستی ارومیه در خصوص بانوی محبوس در داخل یک خانه در ارومیه گفت: این بانوی مسن که دارای مشکل اسکیزوفرنی حاد بوده است، توسط اکیپ های این نهاد به بیمارستان رازی ارومیه منتقل شد.

اتفاق تلخ در ارومیه

رسول بابایان گفت: به محض دریافت اطلاعات از خبرگزاری جمهوری اسلامی، اکیپ های فوریت های اجتماعی ۱۲۳ به همراه اورژانس به محل اعزام شده و این موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی اضافه کرد: این بانوی ارومیه ای که سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی رازی را دارد، پس از اذیت و آزار همسایه ها توسط فرزند خود در حیات خانه زنجیر شده بود که با حضور اکیپ های انتظامی و فوریت های اجتماعی و پزشکی به بیمارستان انتقال یافت.

وی بااشاره به وضعیت جسمی این بانو بیمار بیان کرد : این بانو آسیب جسمی و زخمی نبود و به مرکز روانی رازی منتقل شد.

وی بیان کرد: در صورتی که فرزند خانواده از نگهداری مادر بیمار خود، خودداری کند، بهزیستی ارومیه حاضر به نگهداری رایگان این فرد است

بابایان گفت: نگهداری از این نوع بیماران از وظایف بهزیستی است و اقدامات لازم در این خصوص انجام می شود.

نظرات