حسین غول قاتل تهرانپارس کیست؟ بیوگرافی حسین غول و فیلم دستگیری و اعدام

1

حسین غول قاتل تهرانپارس کیست؟ بیوگرافی حسین غول و فیلم دستگیری و اعدام

حسین امیرآبادی فراهانی معروف به حسین غول قاتل تهرانپارس متولد دهه ۶۰ در تهران بود که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در زندان رجایی شهر اعدام شد حسین غول در سوم خرداد سال ۹۸ به جرم قتل مرد قصاب دستگیر و به اعدام محکوم شد و تا ۱۳ اردیبهشت در زندان بسر می برد. او به همراه سعید صالحی بامداد ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعدام شد. او متاهل بوده و دارای فرزند می باشد. بیوگرافی حسین غول و عکس های شخصی و اینستاگرام و همسر و پسرش را در سایت حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی حسین غول کیست

حسین غول با نام اصلی امیرآبادی فراهانی معروف به حسین غول قاتل تهرانپارس متولد دهه ۶۰ در تهران بود که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در زندان رجایی شهر اعدام شد.  وی به‌دلیل هیکل درشت و وزن سنگینش به غول معروف شده بود. این مرد از اراذل سطح یک و شروری سابقه‌دار بود و در یکی از پرونده‌هایش مأمور کلانتری را زخمی کرده بود. او متاهل بوده و دارای فرزند می باشد.

حسین غول در سوم خرداد سال ۹۸ به جرم قتل مرد قصاب دستگیر و به اعدام محکوم شد و تا ۱۳ اردیبهشت در زندان بسر می برد. او به همراه سعید صالحی بامداد ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعدام شد

این غول قاتل دارای بعد از مدتی متواری شدن به علت قتل با تلاش پلیس و نیروی انتظامی دستگیر شد.

حسین غول

فیلم دستگیری غول قاتل

سرهنگ کاراگاه داوود فرد جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل خرداد سال جاری بر اساس اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع شدیم که در منطقه شرق تهران نزاعی صورت گرفته که در پی این درگیری یک نفر با سلاح گرم به قتل رسیده است.

وی تصریح کرد: ماموران بلافاصله در صحنه قتل حاضر و متوجه شدند یکی از اراذل و اوباش سطح یک شرق تهران که ملقب به ( غول) است با همراه داشتن سلاح گرم در درگیری حاضر و پس از ارتکاب قتل متواری شده است.

غول قاتل در یک درگیری خیابانی دست به قتل مسلحانه زده بود بعد از فرار در مرزهای غربی کشور دستگیر شد . روز ۹ خرداد امسال، قاتل معروف به ” حسین غول ” با استفاده از سلاح کمری اقدام به شلیک ۵ گلوله کرده و منجر به قتل مرد جوان ۳۰ ساله شده بود که با تلاش کارآگاهان اداره دهم “ویژه قتل” قاتل قبل از خروج از کشور در یکی از شهرهای غربی کشور روز گذشته دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

همچنین ببینید: حسین پنجک کیست بیوگرافی و عکس حسین پنجک سلطان کوکایین + فیلم دستگیری و اعدام

همسر و فرزندان

او متاهل بوده و دارای فرزند می باشد.

حسین غول

وی گفت: در روز درگیری قاتل به همراه یک نفر دیگر در یک طرف دعوا بوده و چند نفر دیگر نیز در طرف دیگر دعوا حضور داشته‌اند که با توجه به اختلافاتی که از قبل باهم داشتند در خصوص این درگیری هماهنگ کرده بوده و در روز درگیری در مقابل مغازه قصابی قاتل باهم درگیر شده که در این درگیری یک نفر جان خود را از دست داده و قاتل و چند نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

حسین غول

وی در پاسخ به این سوال که قاتل ادعا کرده است به تنهایی در مقابل ۲۰ نفر ایستاده و با آنها درگیر شده آیا چنین چیزی صحت دارد؟
گفت: متاسفانه برخی افراد به دلیل فیزیک یا روحیه‌ای که دارند به خود القاب کاذب می‌دهند این فرد نیز خودش را بسیار قوی تصور می‌کرده و دارای قلمرو بوده است و به واسطه فیزیک خاصی که داشته خود را غول نامیده بوده البته در این درگیری تنها نبوده و چند نفر دیگر نیز در این درگیری شرکت کرده بود.

حسین غول

این فرد دارای سوابق متعدد درگیری بوده است. در روز درگیری اخیر نیز در مقابل مغازه قصابی با مقتول که قصاب بوده درگیر شده و از همین رو در این درگیری از ادوات مربوط به شغل قصابی که نوعی سلاح سرد است نیز استفاده شده است.

حسین غول

عکس حسین غول شرور شرق تهران

وی ادامه داد: ما در ابتدا از چند نفر در این خصوص تحقیق کردیم و پس از شناسایی این فرد بلافاصله نسبت به دستگیری آن اقدام کردیم.
در حال حاضر نیز با توجه به بازداشت قاتل ابعاد جدیدی از این پرونده کشف شده که قطعا افراد دیگری به پلیس احضار خواهند شد.

حسین غول

علت دستگیری حسین غول و جرم او

حسین بعدازظهر سوم خرداد سال ۹۸ در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. وی پس از جنایت راهی مرزهای غربی کشور شده بود که از ایران فرار کند اما دستگیر شد. او اعتراف کرد: چند وقت قبل دوستم امین پیش من آمد و مدعی شد که با یکی از بچه‌های محله‌شان درگیر شده است. می‌گفت که درگیری بر سر یک نفر دیگر بوده است. نمی‌دانم راست می‌گفت یا نه، اما من واسطه شدم که آشتی کنند. وقتی برای آشتی نزد مقتول رفتیم، او حرفم را زمین انداخت. حتی یک روز با امین در قهوه‌خانه بودیم که مقتول به آنجا آمد و با هم درگیر شدند. پس از آن امین یک اسلحه به من داد و گفت پیش خودت نگه دار. اما مدام در گوشم می‌خواند که برو حال مقتول را بگیر‌.

اعدام حسین غول

حسین غول متهم به قتل مرد قصاب صبح روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در زندان رجایی شهر کرج به دار مجازات آویخته شد

حکم قصاص «حسین غول»، شرور معروف شرق تهران که در جریان نزاع خیابانی جوانی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، اعدام شد

حسین دومین قاتلی بود که نامش در فهرست محکومین به قصاص سحرگاه چهارشنبه بود. این زندانی محکوم به قصاص به‌دلیل هیکل درشت و سنگین وزن بودنش به «حسین غول» معروف شده بود و همه او را با این شهرت می‌شناختند. بررسی‌ها نشان می‌داد که حسین از سال‌ها قبل دارای سوابق شرارت های متعددی بوده و از اراذل و اوباش سرشناس و سطح‌یک محدوده شرق تهران بود که طی سالها شرارت به جرم مزاحمت، تهدید، آدم‌ربایی و حتی زخمی‌کردن یک مأمور کلانتری دستگیر و زندانی شده بود و یک‌بار در جریان فرار از دست مأموران هدف اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده بود اما هر‌بار که از زندان آزاد می‌شد، شرارت‌هایش را از سر می‌گرفت.

حسین غول بعدازظهر سوم خرداد سال ۹۸ در خیابان صفا حوالی میدان امام حسین و در جریان درگیری، پسری را با شلیک گلوله به قتل رساند و پدرش را زخمی کرد. هرچند عامل تیراندازی مرگبار خودش را به مرز رسانده بود تا فرار کند اما پلیس موفق شد او را پیش از خروج از کشور دستگیر کند. او در جریان بازجویی‌ها به قتل با شلیک اسلحه اعتراف کرد و گفت با مقتول دچار اختلاف شده بود اما به خاطر حمایت از یکی از دوستانش دست به این جنایت زده است. او در دادگاه در دفاع از خودش گفت: «من مربی بدنسازی هستم و ۵ مدال قهرمانی در رشته پاورلیفتینگ دارم اما به‌خاطر دوستم مرتکب قتل شدم. چند وقت قبل یکی از دوستانم پیش من آمد و مدعی شد که با یکی از بچه‌های محله‌شان درگیر شده است. می‌گفت که درگیری بر سر یک نفر دیگر بوده است. نمی‌دانم راست می‌گفت یا نه، اما من واسطه شدم که آشتی کنند. با این حال، مقتول می‌گفت تو طرفدار رفیقت هستی و رفتارت با من خوب نبود. حتی یک روز با امین در قهوه‌خانه بودیم که مقتول به آنجا آمد و با هم درگیر شدند.»

1 دیدگاه در “حسین غول قاتل تهرانپارس کیست؟ بیوگرافی حسین غول و فیلم دستگیری و اعدام

  1. نرگس گفت:

    آدما از کجا به کجا میرسن …از قهرمانی تو ورزش تا چوبه اعدام ..چون کشور ما لات پروره و تنها راه حل مشکلاتشون رو دعوا میدونن

نظرات