بیوگرافی و عکس های گری هوپر فوتبالیست انگلیسی

0

بیوگرافی و عکس های گری هوپر فوتبالیست انگلیسی

گری هوپر مهاجم مد نظر پرسپولیس و فوتبالیست انگلیسی را در بیوگرافی سایت حرف تازه و آمار باشگاهی و سوابق ورزشی و آدرس اینستاگرام و عکس های شخصی و زندگی خصوصی او را بخوانید

بیوگرافی گری هوپر

بازیکن فوتبال انگلیسی متولد ۲۶ ژانویه ۱۹۸۸ ۳۱ ساله در هارلو انگلستان به دنیا آمده و بازیکن فوتبال اهل بریتانیا و عضو تیم شفیلد یونایتد است .

گری هوپر

وی در پست مهاجم توپ میزند و حالا پرسپولیس برای خط حمله خود در نظر دارد او را به خدمت بگیرد.
این مهاجم انگلیسی فصل قبل در تیم شفیلد ونزدی توپ می زد که برای این تیم دسته یکی در ۶۹ بازی ۲۴ گل به ثمر رساند.

همسر گری هوپر

از زندگی شخصی او و ازدواج رسمی وی خبری منتشر نشده است.

گری هوپر

سوابق باشگاهی

هوپر تاکنون در تیم هایی چون نوریچ سیتی و سلتیک، باشگاه فوتبال تاتنهام هاتسپر، باشگاه فوتبال مالدون و تیپتری، باشگاه فوتبال گرایس اتلتیک و لیتون اورینت (قرضی) و اسکانتورپ یونایتد و توپ زده است.

شروع فوتبال

فوتبال را از سن نوجوانی در آکادمی باشگاه تاتنهام شروع کرد و بطور حرفه ای وارد تیم های معروف بریتانیایی شد. او در تیم مطرحی چون تاتنهام و نوریچ سیتی و .. بازی کرده است و کارنامه درخشانی را در این تیم ها داشته است.

گری هوپر

مهاجم مد نظر پرسپولیس

سرخ‌ پوشان که پیش از این تنها فرشاد احمدزاده، هافبک سابق خود را جذب کرده‌اند، به نظر می‌رسد این بار دست روی بازیکنی شناخته‌ شده و معروفی دست گذاشته‌اند. نشریه میرور انگلیس مدعی شد، گری هوپر، مهاجم ۳۱ سالۀ شفیلد ونزدی، با قراردادی دوساله راهی پرسپولیس خواهد شد. اتفاقی که در صورت رخ دادن سرو صدای زیادی در نقل‌ و انتقالات خواهد داشت!

گری هوپر

گفتنی است این بازیکن سابقۀ بازی در تیم‌ هایی چون نوریچ انگلیس و سلتیک اسکاتلند را در کارنامه داشته و آمار گل‌ زنی خوبی در این تیم‌ها داشته است.

عکس های گری هوپر

در ادامه چند تصویر بیشتر و جالب را مشاهده کنید.

گری هوپر

گری هوپر

گری هوپر

گری هوپر

نظرات