برنامه بازیهای مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ + جدول نتایج مرحله نهایی

0

برنامه بازیهای مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹+ جدول نتایج مرحله نهایی

نهایی لیگ ملت‌های والیبال جهان و همه برنامه ها و ساعت بازی ایران و جدول بروز شده مرحله نهایی و نتایج کامل بازیها بروز شده در سایت حرف تازه مشاهده کنید

مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال با صعود قدرتمندانه ایران تمام شد و مرحله نهایی از ۱۹ تیر ماه تا ۲۳ تیر ماه سال جاری انجام می شود.

مرحله نهایی لیگ والیبال

تیم های همگروه ایران در مرحله نهایی

تیم ملی والیبال ایران در محله لیگ نهایی لیگ ملت های والیبال با لهستان و برزیل همگروه شده و با این دو تیم در مرحله نهایی به رقابت می پردازد.

تیم های صعود کننده به مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹

با به اتمام مرحله گروهی، تیم‌های برزیل، ایران، روسیه، فرانسه و لهستان در کنار آمریکای میزبان جواز حضور در مرحله نهایی را که در شیکاگو برگزار می شود، کسب کردند.

مرحله نهایی لیگ والیبال

تاریخ شروع بازیهای مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال

مرحله نهایی از ۱۹ تا ۲۳ تیر در شیکاگو برگزار می‌شود.

در آخرین مسابقه مرحله گروهی و مقدماتی صربستان ۳ بر صفر از سد بلغارستان گذشت، فرانسه با همین نتیجه بر کانادا غلبه کرد و برزیل هم با نتیجه ۳ بر یک ایتالیا را شکست داد.

بر اساس دستورالعمل مسابقات و با توجه به حضور آمریکا در جمع ۶ تیم برتر، ایران با برزیل و لهستان همگروه شد و آمریکا با روسیه و فرانسه دیدار خواهد کرد.

مرحله نهایی لیگ والیبال

برنامه بازیهای ایران در مرحله نهایی

تاریخ و برنامه بازیهای ایران به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۰ تیر: ایران – لهستان، ساعت ۵ صبح

جمعه ۲۱ تیر: ایران – برزیل، ساعت ۵:۳۰ صبح

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود و برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه یک میلیون دلاری لیگ ملت‌ها مبارزه خواهند کرد.

حدول نتایج مرحله نهایی لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹

بعد از شروع بازیها این بخش بلافاصله بروز رسانی خواهد شد و جدول نتایج را منتشر خواهیم کرد و نتایج بازیهای ایران و دیگر کشورهای صعود کننده را نیز درج خواهیم کرد.در مرحله مقدماتی سعید معروف و  امیر غفور و پوریا یلی و علی شفیعی و محمدرضا حضرت پور و پوریا فیاضی و جواد کریمی و فرهاد قائمی … حضور داشتند

نظرات