بیوگرافی و عکس های شاهزاده هیا همسر حاکم دبی

1

بیوگرافی و عکس های شاهزاده هیا همسر حاکم دبی

هیا بنت حسین ، بانوی اول دوبی و همسر محمد بن راشد آل مکتوم ،امیر دبی را در بیوگرافی و عکس های شخصی و رشته های ورزشی و تیپ های جنجالی و سوابق سیاسی و خانوادگی و عکس های همسر و فرزندان و علت فرار از دبی و آدرس فیسبوک و اینستاگرام او را در سایت حرف تازه مشاهده کنید.

بیوگرافی هیا بنت حسین

هیا بنت حسین همسر محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی و دختر ملک حسین پادشاه سابق اردن و رئیس فدراسیون جهانی اسب سواری متولد ۳ مهٔ ۱۹۷۴ ‏(۴۵ سال) در امان اردن می باشد و مسلمان است.

هیا بنت حسین

فعالیت های سیاسی و اجتماعی

بانوی اول دبی که به شاهزاده هیا معروف است ،سابقه شرکت در المپیک سال ۲۰۰۰ سیدنی در رشته پرش از مانع با اسب را داشته‌ است.

او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع گرسنگی و برنامه جهانی غذا انتخاب شده و در زمینه حمایت مالی و غذایی از کشورهای فقیر فعالیت داشته است.

هیا بنت حسین

ورود همسر بن راشد در عرصه سیاست خارجی، همچون سایر بانوان اول این منطقه ی مسلمان، در قالب سفیر صلح سازمان ملل برای برنامه جهانی غذا و حمایت مالی و غذایی از کشورهای فقیر بوده است.

وی در حوزه های آموزش و پرورش، بهداشت و … نیز ورود کرده و فعالیت چشمگیری داشته

هیا بنت حسین

هیا بنت حسین و پدرش ملک حسین

همسر هیا بنت حسین

او همسر کوچکتر محمد بن راشد آل مکتوم ،امیر و حاکم دبی است.
پدرش ملک حسین پادشاه سابق اردن بوده و دارای دو فرزند یک دختر و یک پسر به نام های زاید و جلیله می باشد.
بن راشد به جز وی همسر و فرزند دیگری نیز دارد .

بیوگرافی محمد بن راشد آل مکتوم

بن راشد حاکم دبی متولد ۱۵ ژوئیهٔ ۱۹۴۹ ‏(۶۹ سال) در دبی امارات بوده حاکم فعلی دوبی می باشد و به معمار نوین دبی معروف است.

وی دارای دو همسر به نام های  شیخه هند بنت مکتوم بن جمعه آل مکتوم و هیا دختر پادشاه اردن می باشد.
شیخ محمد رسماً ۲۱ فرزند دارد، ۸ پسر و ۱۳ دختر دارد و در سال ۲۰۰۴ با هیا ازدواج کرد.

هیا بنت حسین

فعالیت های ورزشی

هیا در عرصه های ورزشی نیز موفق بوده و رشته مورد علاقه اش اسب سواری می باشد و در میادین بین المللی و سابقه حضور در مسابقات المیپک را نیز دارا می باشد. در واقع باید او را کانون آغازین و نقطه شروع تغییرات در امارات در حوزه “ورزش” دانست و خودش نیز به شکل حرفه ای به سوارکاری می پردازد.

بانوی اول دبی که به شاهزاده هیا معروف است ،سابقه شرکت در المپیک سال ۲۰۰۰ سیدنی در رشته پرش از مانع با اسب را داشته‌ است.

 

هیا بنت حسین

اگر چه ورزش سنتی این منطقه در گذشته شتر سواری، آن هم فقط مخصوص مردان بوده، اما هیا توانسته تا با اعمال تغییرات و انجام ورزش های جدید نظیر سوارکاری، گلف، کاراته و …، زمینه حضور هر چه بیشتر و متنوع تر جوانان و بالاخص زنان و دختران اماراتی را فراهم نماید.
همچنین مائده شیخ محمد دختر امیر امارات نیز کاراته کار بوده و سابقه شرکت در مسابقات بین المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

هیا بنت حسین

مائده دختر بن راشد از همسر دیگرش

ماجرای فرار شاهزاده هیا از دبی

یک سایت افشاگر اماراتی فاش کرد که هیا با فرزندانش از دبی فرار کرد و به آلمان گریخته و تقاضای پناهندگی کرده است.

سایت افشاگر «امارات لیکس» چند هفته پیش فاش کرد که زن محمد بن راشد و دو فرزندشان (زاید و جلیله) به کمک یک دیپلمات آلمانی از امارات فرار کرده است.

هیا بنت حسین

این سایت مدعی شد که هیا بنت الحسین به محض رسیدن به آلمان، خواستار پناهندگی سیاسی شده و درخواست طلاق از بن راشد داده است. با این حال، برلین با درخواست محمد بن راشد و محمد بن زاید برای بازگرداندن هیا مخالفت کرده است.

عکس های هیا بنت حسین همسر حاکم دبی

در اامه چند تصویر جالب را مشاهده کنید

هیا بنت حسین

هیا بنت حسین

هیا بنت حسین

هیا بنت حسین

هیا بنت حسین

 

1 دیدگاه در “بیوگرافی و عکس های شاهزاده هیا همسر حاکم دبی

  1. نرگس گفت:

    ملکه انگلیس حجاب کرده بعد زن بن راشد که مثلا از کشور مسلمونه حجاب نداره

نظرات