بیوگرافی و عکس های مصطفی قدمگاهی مداح مولودی داره میریزه

0

بیوگرافی و عکس های مصطفی قدمگاهی مداح مولودی داره میریزه

مصطفی قدمگاهی مداح جنجالی داره میریزه را در بیوگرافی کامل و عکس های شخصی و آدرس اینستاگرام و مداحی های و سوابق مذهبی و خانوادگی را در سایت حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی مصطفی قدمگاهی

سیدمصطفی قدمگاهی مداح و نوحه خوان در سال ۱۳۵۹ در مشهد به دنیا آمده و مدتی است به دلیل انتشار حواشی زیادی درباره مولودی داره میریزه نامش بر سر زبانها افتاده است.

مصطفی قدمگاهی

شروع مداحی

با علاقه و حمایت های پدر و مادر وارد عرصه مداحی شده و ابتدا با موذنی و قرائت زیارت عاشورا و ادعیه ها در جلسات مذهبی و هیات ها شروع کرده و بعدها در زمینه مداحی و شعرخوانی نیز فعالیت کرده است.
وی بطور خودجوش مداحی را بدون داشتن استاد خاصی از سال ۱۳۷۴ شروع کرده و از اساتید زیادی در پای منبر‌ها و هیات‌ها استفاده کرده‌ است.

مصطفی قدمگاهی

همسر مصطفی قدمگاهی

درباره زندگی شخصی وی اطلاعی در دست نیست

مصطفی قدمگاهی

سبک مداحی

سبک کارش مولودی‌ خوانی‌ بوده و میگوید : فضای مولودی‌ خوانی راحت‌تر است و ارتباط با مستمع بیشتر برقرار می‌شود
از این جهت بنده را به مولودی‌ خوانی بیشتر می‌شناسند وگرنه بنده روضه‌ خوان هستم و در بحث مداحی هم مولودی، هم روضه و هم شور می‌خوانم.

محل مجلس و تاریخ خواندن داره میریزه

وی مولودی داره میریزه را در سال ۱۳۹۵ در ولادت امام رضا علیه‌السلام در هیاتی به نام دعای ندبه ۱۴ معصوم مشهد خوانده شد.

مصطفی قدمگاهی

دابسمش مداحی داره میریزه

این مداح و خواننده مولودی جنجالی در واکنش به حواشی و دابسمش های نامتعارف درباره مولودی داره میریزه گفت: قبول دارم اشتباه کردم و خدا شاهد است که من اتفاقاً خیلی در انتخاب شعر دقت و وسواس دارم اما ما معصوم که نیستیم، بالاخره در چندین هزار شعر و اجرا، امکان اشتباه هم وجود دارد.
من قبول دارم که در انتخاب سبک اشتباه کردم.

اینکه صوت مداحی سه سال پیش چطور و با چه هدفی منتشر می‌شود و این طور مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرد برای خودم هم هشدار بود که بیشتر از قبل، مراقب رفتار و نوع خواندم باشم
چرا که این هجمه رسانه‌ای معلوم کرد، هیچ جایی از معرض دید رسانه‌ها مخفی نیست و نمی‌شود با عنوان اینکه جلسه خصوصی و خودمانی گرفته‌ایم هر چیزی بگوییم و هر شعری را بخوانیم.
قطعاً با شناختی که امروز پیدا کرده‌ام اگر به چند سال پیش برگردم، دیگر هرگز چنین شعر و سبکی را اجرا نمی‌کنم/فارس

مصطفی قدمگاهی

حواشی دابسمش زنی در کانادا

وی درباره دابسمش زنی درباره این مداحی در کانادا گفته: مشخص نیست چطوری و چه کسی این مولودی را از کانال بنده برداشته و فرستاده برای خانمی به نام «ت. ب» که در کانادا است
و ایشان هم مولودی را تبدیل به دابسمش کرده و در پیج اینستاگرام خود گذاشته که از اینجا شروع شد و بیش از ۵۰۰ هزار بازدید در این پیج داشت و کم کم دابسمش‌ های مختلفی در داخل هم برای این مولودی ساخته شد.

مصطفی قدمگاهی

تقلید از جواد مقدم

قدمگاهی مداح مشهدی درباره تقلید از جواد مقدم و بازخوانی این مداحی گفته : خیر، بنده اهل تقلید از کسی نیستم و این که اول ایشان خواندند یا بنده خواندم مشخص نیست
اما آن چیزی که مهم است این است که بنده اهل تقلید و بازخوانی نیستم به هیچ‌ وجه.
بهتر است بگویم همزمان خوانده شده است.
به هر حال وقتی شاعری شعری را منتشر می‌کند ده‌ها مداح شاید همزمان همان شعر را اجرا کنند.

مصطفی قدمگاهی

کپی کردن ملودی و آهنگ علیرضا روزگار

واقعیتش این آهنگ برای یکی از خواننده‌ های مجوزدار داخلی به نام آقای علیرضا روزگار است که شعری عاشقانه با این آهنگ را می‌خوانند و شاعر این مولودی هم روی این آهنگ آقای روزگار شعری می‌گوید و من هم با همون ملودی اجرا کردم.
خود آقای روزگار هم در پیجشان گفتند که شعر و آهنگ ایشان آنقدر بازتاب نداشت که این مولودی بازتاب داشته است.

عکس های مصطفی قدمگاهی

در ادامه چند تصویر را مشاهده کنید

مصطفی قدمگاهی

مصطفی قدمگاهی

مصطفی قدمگاهی

نظرات