ماجرای رقص دختر مست در خیابان گلسار رشت

1

ماجرای رقص دختر مست در خیابان گلسار رشت

از روز گذشته ویدئویی از بلوار گلسار در شهر رشت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که سروصدای زیادی به پا کرد. این ویدئو خوراک رسانه‌ای برای گروه‌های ضد انقلاب فراهم کرد تا بار دیگر با موج‌سواری بر موضوع زنان، حجاب و آزادی تیتر بزنند «برخورد نیروی انتظامی با یک شهروند بر سر مسئله حجاب». اما پس از انتشار ویدئوی کامل این ماجرا مشخص شد که این رسانه‌ها تنها بخش‌هایی از آن را منتشر و باقی آن را تقطیع کرده‌اند.

 رقص بلوار گلسار

برخلاف آنچه رسانه‌های ضد انقلاب تاکنون منتشر کرده‌اند این خانم اهل گیلان نبوده است. او که حالت عادی و طبیعی نداشته در وسط خیابان گلسار رشت اقدام به حرکات عجیب و غیرطبیعی، فحاشی و ایجاد ترافیک کرده و با وجود هشدار چند ساعته پلیس حاضر به ترک محل نبوده است. همچنین بر خلاف تصاویر منتشر شده در رسانه‌های ضد انقلاب او به مأموران پلیس حمله کرده اما از این برخورد هیچ تصویری در هیچ یک از رسانه‌ها پخش نشده است.

ویدئوی زیر لایه‌های پنهان ماجرای بلوار گیلان در شهر رشت را نشان می‌دهد.

 

واکنش دادستان رشت به ماجرای گلـسار

🔸دختر رقاص بازداشت شد / عدم توجه متهم به تذکرهای مردم

رقص گلسار رشت

🔹 حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با اشاره به بازداشت خانمی که در یکی از خیابان های شهر رشت، اقدام به اعمال منافی عفت کرده بود، اظهار کرد: این خانم که با وجود تذکر مردم برای رعایت شئونات به اقدامات هنجارشکنانه خود اصرار می‌ورزید، پس از ورود نیروی انتظامی نیز از دستور پلیس سرباز زد.

🔹حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا خاطرنشان کرد: با ادامه این رفتار مجرمانه از سوی وی، نیروی انتظامی این فرد را دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کرد.

🔹دادستان رشت اضافه کرد: این شخص در حال حاضر با دستور مقام قضایی در بازداشت به سر می‌برد و پرونده برای رسیدگی به شعبه بازپرسی ارجاع شده است.

🔹وی در پایان افزود: این پرونده برای طی سیر قانونی و تکمیل تحقیقات و شناسایی سایر متهمین در اختیار مرجع انتظامی قرار گرفته است.

 

1 دیدگاه در “ماجرای رقص دختر مست در خیابان گلسار رشت

  1. ستاره گفت:

    این دختر؟ یه نگاه به سن و صدای ضخمتش بندازید
    یه خانم با سن حداقل چهل پنجاه هست

نظرات