بیوگرافی علی دشتی بازیکن فوتبال و همسرش+ عکس زندگی شخصی و فوتبالی

0

بیوگرافی و عکس های علی دشتی بازیکن فوتبال و همسرش سارا افشاری کیست

علی دشتی (Ali Dashti) بازیکن فوتبال و فوتبالیست ایرانی در ۲۹ دی ۱۳۷۲ در بندر کنگان به دنیا آمده و در پست هافبک توپ می زند. باشگاه های فصل قبل او سایپا تهران بوده و تیم هایی همچون پیکان و پارس جنوبی عضو بوده و در سال ۹۵ با دختری به نام سارا افشاری ازدواج کرده و متاهل است در ادامه به معرفی بیوگرافی علی دشتی فوتبالیست و همسرش سارا افشاری کیست همراه با عکس های شخصی و ازدواج و ورزشی و آدرس اینستاگرام و سوابق باشگاهی و گلزنی و مهارت های این بازیکن را در سایت حرف تازه بخوانید.

زندگینامه علی دشتی و همسرش (Ali Dashti)

بیوگرافی علی دشتی و همسرش (Ali Dashti)

علی دشتی (زاده ۲۹ دی ۱۳۷۲ – کنگان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال تراکتور تبریز در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.
باشگاه های فصل قبل او سایپا تهران بوده و تیم هایی همچون پیکان ،پارس جنوبی عضو بوده و در حال حاضر برای تیم تراکتور در لیگ برتر خلیج فارس در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ بازی می کند.

  • نام اصلی : علی دشتی
  • متولد : ۲۹ دی ۱۳۷۲ بندر کنگان
  • زمینه فعالیت : فوتبال
  • پست : هافبک
  • سالهای فعالیت : ۱۳۸۲ تاکنون
  • قد : ۱۷۴ سانتیمتر
  • وضعیت تاهل : سارا افشاری

خانواده علی دشتی

او دو برادر به نام های احمد و ابراهیم دارد و در پست هافبک توپ می زند.

علی دشتی

مهارت های فوتبالی و فنی

این فوتبالیست لیگ برتری پای راست بوده و قدرت بالای پا و قدرت پرش و سرعت بالا در دویدن از ویژگیهای این فوتبالیست می باشد.

  • در فصل ۲۰۱۵–۲۰۱۶ به پیکان پیوست و همراه این تیم قهرمان لیگ دسته اول ایران شد و به لیگ برتر صعود کرد.
  • در فصل ۲۰۱۶–۲۰۱۷ به این تیم پیوست و در فصل اول حضور در تیم پارس جنوبی قهرمان لیگ دسته یک شد و به لیگ برتر صعود کرد وی پس از انجام ۴۲ بازی و به ثمر رساندن ۵ گل از این تیم جا شد.
  • در فصل ۲۰۱۸–۲۰۱۹ به تیم سایپا پیوست ودر اهر فصل با انجام ۲۹ بازی و به ثمر رساندن ۴ گل از این تیم جدا شد.
  • در فصل نقل و انتقالاتی ۲۰۱۹ با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.
  • در نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۰—۱۳۹۹ لیگ برتر به ذوب‌آهن پیوست و در ۹ بازی، ۱ گل و ۳ پاس گل در این تیم ثبت کرد و جدا شد.
  • در روز ۸ اسفند ۱۳۹۹ در نقل و انتقالات زمستانی ۱۴۰۰—۱۳۹۹ لیگ برتر از ذوب‌آهن به گل‌گهر پیوست و شاگرد امیر قلعه‌نویی شد.

از پیوستن به تراکتور تا اخراج در فروردین ۱۴۰۱

دشتی در روز ۸ آبان ۱۴۰۰ بعد از توافق با نظمی مدیرعامل وقت تراکتور رسماً به این تیم ملحق شد و در حال حاضر نیز در تیم تراکتور بازی میکند.

اما در لیگ بیست و یکم و در خرداد ۱۴۰۱ این بازیکن دچار حواشی زیادی شد، تا جایی که ساغلام سرمربی تیم تراکتور گفت: از دست دادن بازیکن در این مقطع کار راحتی نیست و دیگر علی دشتی را نمی‌بخشم

سرمربی تراکتور اعلام کرد دشتی پیشتر هم اشتباهاتی داشته و حالا با تکرار آن، راهی جز اخراج برای خود نگذاشته.

ارطغرول ساغلام، سرمربی تیم تراکتور در کنفرانس خبری بعد از بازی روز گذشته این تیم درباره اخراج علی دشتی گفت: از دست دادن بازیکن در این مقطع کار راحتی نیست. اگر در فوتبال نتوانیم برخی ارزش‌ها را حفظ کنیم، محکوم به نابودی هستیم. به عنوان باشگاه و تیم مجبور هستیم این کار را انجام دهیم.

او در ادامه افزود: دشتی مرتکب اشتباه شد که پس از عذرخواهی، او را بخشیدیم. اما بار دیگر مرتکب اشتباه بزرگتری شد که ما این تصمیم را گرفتیم.

علی دشتی

همسر علی دشتی کیست

وی متاهل است و ازدواج کرده است. او در سال ۹۵ با دختری به نام سارا افشاری ازدواج کرده است. همسر علی دشتی هنرمند است و در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارد.

علی دشتی

شروع فوتبال

علی دشتی فوتبال را از زمین های خاکی از کودکی در ده سالگی شروع کرده و توسط یکی از دبیرهای مدرسه به اسم علی ابراهیمی اولین قرارداد ۵ ساله اش را با تیم وحدت بنک امضا کرد.
بعد از سه سال، به تیم مرصاد کنگان و سپس به تیم فجر کنگان پیوست.
او بعد از تیم فجر به فوتبال بوشهر رفته و حدود دو سال عضو این تیم بوده و با درخشش در این تیم ها، راهی تهران میشود و تحت آموزش های مربیانی چون مجید نوروزی قرار میگیرد.

علی دشتی

مهاجرت به تهران

همچنین دو سال بازیکن پارس جنوبی بوده و با مربیانی مانند تقوی، اکبر محمدی و مهدی تارتار کار کرده است.

افتخارات و قهرمانی ها

قهرمانی در لیگ های شهرستان در رده جوانان ، امید و بزرگسالان همراه تیم فجر کنگان
قهرمانی جوانان استان
عنوان فنی ترین بازیکن و راهیابی به مسابقات زیر گروه دسته یک کشور
حضور در لیگ برتر سایپا
حضور در استقلال

علی دشتی

از پیوستن به استقلال تا علت جدایی

دشتی که در هفته های قبل مذاکرات خوب و مثبتی را با استقلالی ها انجام داد و در فصل جدید و نوزدهم پیراهن استقلال را بر تن کرد.
وی در لیگ هیجدهم بازیکن سایپا بود و در جدول نقل و انتقالات ۹۸ ۹۹ به باشگاه استقلال پیوست، اما پس از مدت کوتاهی از باشگاه استقلال جدا شد.

او درباره علت جدایی از استقلال گفته: برای استقلال و هوادارانش احترام زیادی قائلم. روز‌های بسیار خوبی را در این تیم بزرگ سپری کردم، اما ترجیح دادم به ایران برگردم، چون می‌خواهم از استقلال جدا شوم بنابراین بهتر است هرچه سریع‌تر تیم جدیدم را انتخاب کرده و تمرینات با آن‌ها را آغاز کنم.

عکس جدید علی دشتی بازیکن

مهارت های فوتبالی علی دشتی

اینستاگرام علی دشتی

صفحه اینستاگرام او با نشانی /alidashti72 در شبکه های اجتماعی فعال است که می توانید دنبال کنید

عکس های جدید علی دشتی و همسرش سارا

در ادامه چند تصویر جالب از این فوتبالیست را مشاهده کنید.

علی دشتی

علی دشتی

علی دشتی

علی دشتی

علی دشتیعلی دشتی

علی دشتی

نظرات