مدل های لباس مجلسی توری زنانه در مدلهای شیک و بلند و رنگارنگ

0

مدل های لباس مجلسی توری زنانه در مدلهای شیک و بلند و رنگارنگ

لباس مجلسی توری : پارچه توری معمولی و یا پارچه توری لطیف ابریشمی از جمله بهترین و پرکاربردترین پارچه های استفاده شده برای دوخت لباس مجلسی است.

 

مدل لباس مجلسی توری جدید

 

مدلهای لباس مجلسی توری گلدار

 

مدلهای لباس توری دخترانه و زنانه

 

پارچه های توری به دلیل شکل ظاهری زیبا و کیفیت نوع پارچه، برای دوخت لباس شب های شیک و لباس عروس از آنها استفاده می شود. اما متاسفانه به مرور زمان و طی چند بار استفاده، بسیار چروک شده و زیبایی اولیه ی خود را از دست می دهند. گاهی در حین نگهداری آنها در کمد نیز می توان شاهد چروک شدن آن بود. خوشبختانه اتو کردن و رفع چروک از این نوع پارچه ها بسیار آسان بوده و تنها نیاز به کمی رطوبت و بخار دارد.

 

 

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که لباس‌های مجلسی توری قدیمی هستند و در حال حاضر از مد افتاده‌اند. به حرف این افراد گوش ندهید! در حقیقت لباس‌های توری بسیار هم زیبا و شیک و خاص هستند؛ هیچوقت هم از مد نمی‌افتند. در دنیای مد و لباس امروزی مدل‌های این پیراهن‌ها بسیار متنوع است و شما می‌توانید مدل مورد پسند خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

 

 

شکی نیست که لباس‌های توری بسیار دلربا هستند. اما اگر آن‌ها را با کفش مناسب ست کنید، زیبایی‌شان دوچندان می‌شود. البته قاعده سفت و سختی برای ست
کردن کفش با لباس توری وجود ندارد، اما بعضی از مدل کفش‌ها با این مدل لباس زیباتر دیده می‌شوند. معمولا کفش‌های پاشنه بلند جلو باز، جلو بسته، و صندل‌های لژدار برای پیراهن توری بسیار مناسب هستند.

اما اگر به استایل راک علاقه داشته باشید، می‌توانید لباس خود را با نیم بوت ست کنید. همچنین اگر به استایل هنری و بوهو علاقه دارید، می‌توانید لباس خود را با صندل تخت و چرمی ست کنید.

 

 

معمولا همه پیراهن توری مشکی را با کفش پاشنه بلند مشکی ست می‌کنند. این یک انتخاب کلاسیک و زیباست. اما اگر دوست دارید به استایل خود کمی تنوع
بدهید، می‌توانید پیراهن توری خود را با یک کفش رنگ روشن، طلایی یا نقره‌ای ست کنید. سعی کنید رنگ زیورآلات خود را نیز با رنگ کفشتان ست کنید.

 

 

آسانترین کار این است که رنگ کفش خود را با رنگ لباستان ست کنید. گاهی اوقات کفشی که رنگ آن کمی تیره‌تر و یا کمی روشن‎تر از رنگ پیراهن است هم انتخاب خوبیست؛ چون قاعدتا پیدا کردن کفشی که رنگ آن دقیقا مثل لباستان باشد کار چندان آسانی نیست. بدین ترتیب میتوانید یک هارمونی زیبا بین کفش و لباس خود ایجاد کنید. همچنین می‌توانید رنگ کفش خود را به جای رنگ لباس، با رنگ زیورآلاتتان ست کنید.

 

نظرات