ست لباس قرمز و سفید زنانه ۲۰۲۳ و نکاتی برای ست کردن این دو رنگ زیبا

0

ست لباس قرمز و سفید زنانه و نکاتی برای ست کردن این دو رنگ زیبا

ست لباس قرمز و سفید ۲۰۲۳ : انواع رنگ قرمز با سفید ترکیب میشود. تیره و روشن بودن رنگ قرمز ترکیبات متفاوتی را در ست لباس رنگ سفید ایجاد می کند که می توان آنرا به عنوان یک ترکیب شاد و سرزنده بپوشید و یا به عنوان ست لباس رسمی در محل کار پوشید.

لباس های گلدار نیز همنشینی دلپذیری با رنگ سفید دارند. ترکیب لباس های گلدار و لباس های سفید، ترکیبی ایده ال در ست لباس سفید برای روزهای بهاری و مهمانی های دوستانه است.

 

ست لباس قرمز و سفید اسپرت زنانه رنگ سال ۱۴۰۲

 

ست لباس قرمز و سفید مجلسی دخترانه

 

مدلهای لباس قرمز و سفید رنگ زنانه

 

رنگ قرمز یک رنگ پرهیجان و پر انرژی محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد اصولا کسانی که رنگ پوست سفیدی دارند رنگ تناژ قرمز به آنان جذابیت می بخشد رنگ قرمز با رنگ های مشکی و تناژ تیره ست جذابی را رقم می زند.

 

من نمی‌توانم قرمز بپوشم”. بله حق باشماست قرمز پوشیدن بسیار مشکل است و شما باید تن قرمز رنگی که به شما می‌آید و می‌توانید بپوشید را بیابید. قرمز برای پوست‌های گندمگون، تیره و پوست‌هایی که تن صورتی دارند بسیار مناسب است. قرمز رنگ شهوت انگیز و زیبایی است و با نارنجی‌ها و صورتی‌ها ست می‌شود.

 

اگر قرمز را دوست دارید سعی نکنید آن را با کمرنگ و پررنگ کردن از بین ببرید. قرمز را همانطور که هست باید قبول کنید سعی نکنید کنتراست قرمز را کم یا زیاد کنید چون به صورتی یا قهوه ای تمایل پیدا می‌کند، مثلا قرمز گوجه‌ای، رنگی شاد و زیباست و اگر خوب ست شود می‌تواند زیباترین رنگ قرمز باشد.

 

بعضی قرمزها با مشکی و سفید ست می‌شود اما ست قرمز با مشکی زیباتر و شیک‌تر است. البته به یاد داشته‌ باشید هر قرمزی هم با سفید و سیاه جور درنمی‌آید و این اشتباه است که هر قرمزی را با سیاه یا سفید ست کنید. معمولا قرمزهای‌تیره تر با مشکی و قرمزهای روشن با سفید مناسب هستند.

 

قرمز یک رنگ گرم است و استفاده از این رنگ‌ در لباس توجه برانگیز است. رنگ گرم خودنما است و احساسات را برمی‌انگیزد بنابراین استفاده از لباس‌هایی با چند رنگ‌ گرم در سراپای شخص، او را جسور و زنده جلوه می‌دهد. هرچند القای روحیه تهاجمی به بیننده، نتیجه دیگری برای یک سبک پوشش کاملا زنده و گرم است. پوشیدن این رنگ به کمی اعتماد به نفس نیاز دارد و کسی که نمی‌خواهد توجه مردم را به سوی خود جلب کند بهتر است آن را در لباس‌های خود به‌کار نبرد، چون هیچ کس نمی‌تواند در یک لباس قرمز خود را پنهان کند.

 

رنگ قرمز نشانه انرژی است ولی باید توجه داشت که از آن دسته رنگ‌هایی نیست که بتوان همیشه یا به طور مرتب پوشید. همچنین شخص را کمی چاق‌تر از سایز واقعی‌ نشان می‌دهد. استفاده از رنگ قرمز برای پیراهن و رنگ سفید برای دامن شخص را با نشاط‌تر و زنده‌تر جلوه می‌دهد.

چگونه رنگ قرمز را ست کنیم قرمز رنگ جوانی است و نوجوانان و جوانان می‌توانند لباس‌ها و حتی کفش و کیف خود را از این رنگ انتخاب کنند. رنگ‌ قرمز تیره حسی از بزرگی و قدرت را منتقل می‌کند که مناسب پوشاک مردانه و لباس‌های رسمی است.

 

نظرات