آخرین خبرها از مصدومیت بازیکنان والیبال بر اثر ازدحام هواداران در ارومیه

0

آخرین خبرها از مصدومیت بازیکنان والیبال بر اثر ازدحام هواداران در ارومیه

مصدومیت والیبالیست ها در ارومیه و در هتل محل اقامت بر اثر ازدحام هواداران در درب هتل باعث شگفتی و تعجب همگان شده است.

بر اساس گزارش سایت حرف تازه ،اعضای تیم ملی بعد از این مسابقه با یک دستگاه اتوبوس از سالن غدیر راهی هتل آنا ارومیه شدند. وقتی بازیکنان و مربیان جلوی در هتل رسیدند، جمعیت قابل توجهی از هواداران را پیش روی خود دیدند.
بعد از چند دقیقه معطلی بازیکنان به دلیل ازدحام جمعیت که در نهایت به مصدومیت تعدادی از بازیکنان تیم ملی از جمله ستاره والیبال ایران سعید معروف را در پی داشته است!

در همین راستا امیر خوش خبر در این باره به گفت: متاسفانه ازدحام جمعیت جلوی در هتل باعث مصدومیت تعدادی از بازیکنان شد.

مصدومیت والیبالیست ها

سعید معروف مصدوم شد

سعید معروف به دلیل فشار جمعیت از ناحیه پا، مجرد از ناحیه دست،

اسامی بازیکنان والیبال مصدوم در هتل ارومیه

فرهاد قائمی از ناحیه چشم و مرتضی شریفی از ناحیه زانو به خاطر فشار جمعیت آسیب دیدند! آنها زیر نظر پزشک تیم در حال مداوا هستند و امیدوارم آسیب دیدگی شان جدی نباشد. من دقایقی قبل معروف را دیدم که داشت لنگان لنگان به سمت اتاقش می رفت!
ازدحام بیش از حد هواداران مقابل هتل ملی‌پوشان تیم ملی والیبال باعث بروز مشکلاتی از جمله مصدومیت سعید معروف شد تا شب تلخی برای والیبال ایران رقم بخورد.

مصدومیت والیبالیست ها

مصدومیت والیبالیست ها در هتل ارومیه

در حالی که تیم ملی ایران پس از پیروزی سه بر صفر مقابل تیم ملی کانادا در هفته سوم لیگ ملت‌ های ۲۰۱۹ در ارومیه به وسیله اتوبوس مخصوص راهی هتل آنا (محل اسکان ملی‌پوشان) شد،
به دلیل ازدحام بیش از حد هواداران و ناتوانی مسئولان در کنترل شرایط، اتفاقات تلخی برای ملی‌پوشان افتاد تا شوک بزرگی به اهالی والیبال وارد شود تا شیرینی برد مقابل کانادا را به شبی تلخ تبدیل کند.

ضمن اینکه امیر خوش خبر در گفت و گو با خبرنگاران این خبر را تأیید کرده و دلیل این اتفاق را هم ناتوانی مسئولان اعلام کرده است،
روابط عمومی فدراسیون والیبال نیز این اتفاق تلخ را تأیید کرد.

مصدومیت والیبالیست ها

آخرین وضعیت سلامتی سعید معروف بعد از مصدومیت در هتل ارومیه

فعلاً خبر دقیقی از شرایط و شدت مصدومیت بازیکنان تیم ملی خصوصاً سعید معروف منتشر نشده است و به نظر می‌رسد میزان آسیب دیدگی صبح شنبه مشخص خواهد شد.
به این ترتیب باید دید تکلیف تیم ملی والیبال برای بازی‌های پیش رو در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه چگونه خواهد بود. تیم ملی ایران امروز (شنبه) ۲۵ خرداد ماه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف لهستان و روز یک‌شنبه هم در همین ساعت به مصاف تیم ملی روسیه می‌رود

نظرات