ست لباس زرد و مشکی زنانه و نکاتی برای ست کردن این دو رنگ زیبا

0

ست لباس زرد و مشکی زنانه و نکاتی برای ست کردن این دو رنگ زیبا

ست لباس زرد و مشکی : رنگ زرد درچرخه رنگ‌ها، یکی از رنگ‌های اصلی به حساب می‌آید. با این حال، بعضی از رنگ‌ها در حقیقت رنگ‌های ثانویه هستند نه اصلی؛ رنگ زرد هم جزو این دسته از رنگ‌ها است.

شاید دلیل این مسئله این باشد که بسیاری از افرادی که اهل مد و لباس هستند، به خوبی نمی‌دانند که رنگ زرد را باید با چه رنگ‌های دیگری ست کنند تا شیک و زیبا دیده بشود.

 

ست لباس زرد و مشکی مجلسی زنانه

 

ست لباس زرد و مشکی اسپرت دخترانه

 

مدلهای لباس مشکی و زرد جدید و شیک

 

رنگ زرد، رنگ نور آفتاب و رنگی شاد است و اکثرا افرادی که اهل ماجراجویی هستند و عاشق زندگی‌اند از آن در استایل خود استفاده می‌کنند. احتمالا شما هم هر جا که با این رنگ مواجه می‌شوید، ناخودآگاه لبخند می‌زنید و از دیدن آن لذت می‌برید.

رنگ زرد در حقیقت یک رنگ نیست؛ بلکه تناژهای بسیار متفاوت و زیبایی در چرخهئ رنگ دارد که شما می‌توانید از میان آنها انتخاب کنید. زرد خیلی روشن، زرد روشن، زرد خردلی، زرد لیمویی، زرد مایل به سبز، و زردی که تناژ خاکستری دارد، از جمله تناژهای متفاوت رنگ زرد هستند. پس اولین قدم برای پوشیدن لباس‌هایی به رنگ زرد، این است که تناژ مناسبی از آن را انتخاب کنید. در ادامه برایتان شرح می‌دهیم که هرکدام از تناژهای رنگ زرد برای چه فردی مناسب هستند.

 

افرادی که پوست بسیار روشن و سفیدی دارند، بهتر است که به سراغ رنگ زرد خردلی، زرد خیلی روشن و یا زرد تیره بروند. یادتان باشد که اگر شما هم جزو این دسته از خانم‌ها هستید، بهتر است که از پوشیدن لباس‌هایی به رنگ زرد اصلی و زرد نئونی خودداری کنید.

اگر پوست شما گندمی و یا سبزه است، بهتر است که از رنگ‌هایی مثل رنگ زرد لیمویی و یا زرد خیلی روشن و درخشان استفاده کنید. این کار باعث می‌شود که پوست شما به زیبایی بدرخشد.

 

خانم‌هایی که پوست تیره دارند، در مورد استفاده از رنگ زرد بسیار خوش شانس هستند! این افراد می‌توانند با خیال راحت از تمام تناژهای رنگ زرد استفاده کنند و بدرخشند، البته به جز رنگ زرد نئونی؛ چون رنگ زرد نئونی تضاد بسیار زیادی با پوست تیره ایجاد می‌کند که چندان جالب نیست. یکی از تناژهای جذاب رنگ زرد که روی پوست تیره بسیار زیبا دیده می‌شود، رنگ زرد طلایی است.

 

ست کردن رنگ زرد با رنگ مشکی، یک نوع تضاد جالب و جذاب در استایل شما ایجاد می‌کند، که یکی از تضادهای مورد علاقه عاشقان مد و لباس در سرتاسر دنیا است. اگر به یک استایل اشرافی و لوکس علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما از این ترکیب رنگی زیبا در استایل خود بهره ببرید.

 

 

هر زمانی که یک رنگ عجیب و منحصر به فرد برای یک فصل ترند شد و شما مطمئن نبودید که می‌توانید لباس‌هایی به این رنگ بپوشید یا نه، می‌توانید در ابتدا با چیزهای کوچکتر، مثل زیورآلات و یا لوازم جانبی به آن رنگ استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین روش‌هایی که می‌توانید با استفاده از آن یک استایل منحصر به فرد خلق کنید که همه را به خود خیره می‌کند، استفاده از یک رنگ خاص در استایل مونوکروم یا خنثی است. با این اوصاف، اگر دوست ندارید که از لباس‌هایی به رنگ زرد استفاده کنید، می‌توانید از یک کیف دستی، کفش، شال گردن، زیورآلاتی به رنگ زرد و حتی یک لاک ناخن به رنگ زرد استفاده کنید. کافیست با توجه به نکاتی که در این مقاله برایتان شرح دادیم، این زیورآلات و لوازم جانبی را با رنگ‌های مناسب ست کنید تا شیک و زیبا دیده شوند.

 

 

نظرات