جدیدترین مدل موی مردانه فشن و کلاسیک ۲۰۱۹ – ۱۳۹۸ + راهنمای انتخاب مدل مو

1

جدیدترین مدل موی مردانه فشن و کلاسیک ۲۰۱۹ – ۱۳۹۸ + راهنمای انتخاب مدل مو

موی مردانه فشن : مدل مو مردانه اگر درست و متناسب با چهره انتخاب شود به جذابیت شما کمک بسیاری میکند زیرا مدل مو یک عنصر تاثیرگذار در استایل مردانه است.

 

مدل موی مردانه فشن کوتاه

 

مدل موی پسرانه جدید و خاص

 

مدل موی بغل سفید و کوتاه با خطوط خاص

 

از آنجا کــه صورت بیضی شکل متقارن و موزون اســت تقریبا همه مدل مویی را مي توان روی آن امتحان کرد. پس اگر از گروه بیضی هستیــد بایــد بگوئیم مرد خیلی خوش شانسی هستی!!!!!!

با این حال چند هشدار جزئی وجود دارد کــه کمک مي کند صورت بیضی خود را بهینه سازی کنیــد. ترفندی کــه مي توان روی صورت های بیضی انجام داد این اســت کــه موهای خود را از پیشانی برداریــد، تا بالای صورت حجم و زاویه بگیرد.

 

بهترین و مناسب ترین اســتایل برای این شکل سر برش کوتاه کلاسیک اســت، موهای دو طرف سر کوتاه و روی سر بلندتر می شود، برای مدل دادن هم موها را به یکی از دو سمت کج می کنیــد.

همچنین بهتر اســت از موهای رو به جلو پرهیز کنیــد، وقتی حجم روی پیشانی زیاد شود گردی صورت کم می شود. همچنین از تراشیــدن موهای صورت نیز هراسی نداشته باشیــد.

این مدل صورت چیزی برای پنهان کردن ندارد البته ریــش و سبیل گذاشتن هم هیچ ایرادی برایتان نخواهد داشت.

 

شکل سر مربع خیلی مردانه اســت و من عادت دارم افراد عضلانی را اینگونه ببینم، در واقع شخصیت شکل مربعی قوی اســت.

مانند شکل صورت بیضی، این حالت نیز برای بسیاری از مدل های مو مناسب اســت، هم می توانیــد موها را بسیار کوتاه کنیــد هم خیلی بلند.

مدل کوتاه کلاسیک و شسته و رفته یکی از بهترین مدل ها برای صورت های مربعی شکل اســت. یک ته ریــش کوتاه هم می تواند به خط فک کمی تیزی اضافه کند.

 

بلند ترین شکل های صورت مربع مستطیل اســت کــه چیزیست بین مربع و بیضی. اما این شکل نیاز به مدل مویی ماهرانه دارد کــه بیش از حد بلند نشانش ندهد.

از آنجا کــه صورت های مربع مستطیل خیلی بلند هستند، بسیار مهم اســت کــه در صورت اضافه کردن حجم به روی سر دور را کوتاه نکنیم، چون این کار صورت را بیش از حد دراز می کند.

مدل مویی را امتحان کنیــد کــه دور سر زیاد کوتاه نشود و همچنین نوی بالای سر نیز بیش از حد روی هم انباشته نباشد.

 

توصیه می شود مدل مویی را امتحان کنیــد کــه موها خود را به دو طرف بیاندازند، و یا در عرض پیشانی قرار بگیرد تا صورت حالت عادی خود را حفظ کند.

در پایان هرگز با ریــش ترکیبش نکنیــد، ریــش کامل تنها باعث دراز شدن صورت می شود، پس فقط ریــش کوتاه و ته ریــش را امتحان کنیــد.

 

صورتی دایره ای با چانه ای تقریبا گرد، هیچ زاویه یا خط مشهودی دیــده نمی شود. چنین حالتی موهایی را می پذیرد کــه صورت کمی زاویه و قوس دهند.

اگر شکل صورتتان دایره ای اســت بایــد مانند یک مربع فکر کنیــد! از آنجا کــه صورت های گرد کمی با زاویه های طبیعی فاصله دارند خودتان بایــد با مدل مو این زوایا را دربیاوریــد.

مدل های بلند در میان سر و خیلی کوتاه در دو طرف برای این شکل به خوبی جواب می دهند. گوشه های مربعی در بالای موهای سر به خوبی ساختار دایره ای را تغییر می دهد.

گذاشتن ریــش کامل نیز به این نوع صورت ها کمک می کنند تا ساختار شکل چانه و خط فک بهبود بیابد.

 

پیشانی و چانه ای باریک، با گونه های پهن، صورت الماسی را تبدیل به یکی از نادرترین ها کرده اســت. به هین دلیل بایــد برای انتخاب مدل مو بسیار دقت داشته باشیــد.

مدل مویی کــه بتواند به پیشانی و منطقه گونه ها وزن اضافه کند، بهترین انتخاب اســت. مدل موی چتری برای اضافه کردن حجم به پیشانی بسیار کارآمد اســت.

مدل موهای بلندی کــه بتوانند پشت گوش بیفتد نیز برای شکل الماسی صورت خوب کار می کنند.

هر گز دور موها را خیلی کوتاه نکنیــد، مدل مویی کــه در آن دو طرف سر خیلی کوتاه شود فقط گوشهایتان را دراز تر نشان می دهد. موها را لایه لایه ای کوتاه کنیــد چون مناسب این شکل صورت اســت.

موها را در عرض پیشانی به یکی از دو طرف کج کنیــد.

 

خطوط مو و پیشانی افراد بل صورت قلبی پهن اســت، و به مرور تا نوک چانه باریک می شود. این شکل صورت هم تقریبا نادر اســت و در انتخاب مدل مو بایــد دقت شود تا ساختار چهره مناسب جلوه کند.

از مدل موهای خیلی چسبیــده پرهیز کنیــد چون این کار پهنی پیشانی و باریکی چانه را بیش از حد نمایان می کند. موهای متوسط در بلندی و کج و پیچ و تاب خورده بهترین انتخاب اســت.

موهای نیمه بلند و بلند می توانند چانه و قسمت پایین صورت کــه باریک شده را پوشش دهند.

ریــش و سبیل نیز در این مورد بسیار نقش مهمی دارند. ریــش می تواند به ریــش و خط فک حجم اضافه کند. درست مانند صورت های الماسی شکل کسانی کــه صورتی قلبی دارند می توانند از ریــشی کامل اســتفاده های زیادی بکنند.

 

به دلیل پیشانی باریک و خط فک پهن، در مدل صورت مثلثی بایــد کاملا برعکس مدل صورت قلبی کار کرد. مدلی کــه به سر حجم دهد بهترین انتخاب می تواند باشد.

موهایی کــه بلندی شان تا بینی برسد انتخاب مناسبی اســت همچنین پر بودن دو طرف سر نیز به حجم گرفتن پیشانی کمک می کند.

اگر می خواهیــد ریــشی بگذاریــد کــه با آن خوب دیــده شویــد بهتر اســت به ته ریــش رضایت دهیــد.

از آنجا کــه خط فکی پهن داریــد پس بهتر اســت در بیشتر مواقع ریــش خود را بتراشیــد.

1 دیدگاه در “جدیدترین مدل موی مردانه فشن و کلاسیک ۲۰۱۹ – ۱۳۹۸ + راهنمای انتخاب مدل مو

  1. محمد طاووسی گفت:

    همه چیز از یک قرار ساده شروع شد.
    وقتی می خواستم تصمیم بگیرم که مسیر جدیدی برای خودم در نظر بگیرم دوستم بهم پیشنهاد داد که حتما ورزش کراس فیت رو امتحان کنم.
    اول می خواستم به حرفش گوش ندم ولی بعدش تصمیم گرفتم امتحان کنم.

    الان که یه مدتیه از شروع کردن ورزش کراس فیت میگذره خیلی زود روی بدنم تاثیر خوبی گذاشته و از زندگی کردن با اعتماد به نفس بالا خوشحالم.

نظرات