جزئیات و عکس های عروسی مسعود اوزیل و امینه گونش

0

عکس و فیلم عروسی مسعود اوزیل و امینه گونش

اوزیل ، ستاره فوتبال آلمان و ازدواج با امینه گونش را با عکس و فیلم و بیوگرافی شخصی و حرفه ای و نحوه آشنایی و آدرس اینستاگرام زوج هنری و ورزشی را در سایت حرف تازه مشاهده کنید

مسعود اوزیل فوتبالیست ترک با امینه گونش در مراسمی با حضور رجب طیب اردوغان ازدواج کرد.

اوزیل

ازدواج مسعود اوزیل

مراسم عروسی مسعود اوزیل قهرمان سابق جام جهانی فوتبال و نامزدش امینه گولشه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود.
او طی اقدامی بشر دوستانه گفته که هزینه هزار عملیات جراحی اطفال نیازمند و بیمار را به دوش بگیرد.

اوزیل

این فوتبالیست حرفه ای ۳۰ ساله در باشگاه آرسنال توپ میزند.
اوزیل مراسم ازدواجش را در استانبول در جمعه (هفتم جون ۲۰۱۹) برگزار کرد در حالیکه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه نیز شرکت کرد.

اوزیل
رئس جمهور ترکیه در اقدامی جالب به عنوان یکی از شاهدان داماد در این محفل شرکت نمود.
پنج شنبه شب محفل سنتی حنابندان این جفت با حضور اردوغان صورت گرفت.

اوزیل

بیوگرافی مسود اوزیل

مسعود اوزیل در سال ۱۹۸۸ در شهر گلزنکیرشن آلمان تولد شده است و در حال حاضر در نقش هافبک هجومی در باشگاه آرسنال بازی می کند.

ازدواج فوتبالیست ترک با امینه گونش

امینه گولشه نامزد اوزیل در سال ۲۰۱۴ دختر شایسته ترکیه شد و با بازی در یکی از سریال های معروف ترکی، شهرت بیشتر پیدا کرده است.

اوزیل

کناره گیری از تیم ملی آلمان

این فوتبالیست پس از حذف تیم آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از تیم ملی این کشور کناره‌ گیری کرد و دلیل این تصمیم اش را نژادپرستی و بیگانه‌ ستیزی در فدراسیون فوتبال این کشور خواند.
او در پیامی تویتری نوشت: «هر بار که تیم آلمان برنده می ‌شد، من آلمانی بودم و هر بار که می ‌باخت، من یک مهاجر بودم.»

اوزیل ۹۲ مرتبه لباس تیم ملی آلمان را به تن کرده و بزرگترین افتخارش کسب عنوان قهرمانی جهان در جام جهانی ۲۰۱۴ در برازیل است.

اوزیل

مسعود در یکی از رسانه های اجتماعی نوشته است که بسیاری از هوداران، دوستان نزدیک و اعضای خانواده ام از من این سوال را کردند که  “صبح عروسی چه آرزوی داریم؟» او به جواب گفته است که “به عنوان یک فوتبالیست، من امتیاز فوق العاده ای دارم که هیچ کمبودی در زندگی ندارم.

وی از افرادی که در مراسم عروسی وی حاضر شده بودند درخواست داشت به جای در نظر گرفتن کادو برای این زوج، به خیریه برای درمان کودکان بیمار کمک کنند.

همچنین تعداد زیادی از افراد نیازمند در استانبول در شب مراسم عروسی اوزیل، به رایگان شام خوردند تا اینگونه نقش خود را در امور خیریه یک بار دیگر نشان دهد

اوزیل

نظرات