زمان اجرای طرح کنترل آلودگی هوا و حذف زوج و فرد + جزئیات طرح ترافیک ۹۸

1

زمان اجرای طرح کنترل آلودگی هوا و حذف زوج و فرد + جزئیات طرح ترافیک ۹۸

طرح کنترل آلودگی هوا جایگزین طرح حذف زوج و فرد شده و آخرین خبرها از زمان و تاریخ اجرای طرح ترافیک ۹۸ در تهران را در سایت حرف تازه بخوانید.

زمان اجرای ممنوعیت تردد در محدوده طرح زوج و فرد و جزئیات و نحوه تردد خودروها در مناطق پر تردد اعلام شد و از اول تیر ماه ۹۸ اجرا خواهد شد.

در این طرح دیگر زوج و فرد بودن خودروها تاثیری در تردد در محدوده را ندارد.

طرح کنترل آلودگی

زمان اجرای طرح ترافیک ۹۸

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح ترافیک با اشاره به اینکه طرح کنترل بدون تردید از یکم تیرماه اجرا می شود، گفت:مسئولین دستگاه های ذیربط در مصوبه شورای ترافیک شهر تهران این موضوع را تأیید و ابلاغ کرده اند.

عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک در ارتباط با اجرای این طرح اظهار داشت: قطعاً و بدون تردید این طرح از یکم تیرماه اجرا خواهد شد.

او ادامه داد:این طرح بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران و شورای اسلامی شهر تهران لازم الاجراست و دستگاه های مختلف همچون وزارت کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی و …در مصوبه شورای ترافیک شهر تهران این موضوع را تأیید کرده اند و نیازمند تایید مجدد نهادهای مسئول نیست.

طرح کنترل آلودگی

زمان حذف طرح زوج و فرد ۹۸

مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک ادامه داد:رانندگان تهرانی برای استفاده از ۲۰ روز تردد رایگان در هر فصل و رانندگان شهرستان ها برای استفاده از ۱۵ روز تردد رایگان در این محدوده باید در سامانه «تهران من» ثبت نام کنند و در صورت عدم ثبت نام از اول تیرماه، در محدوده کنترل آلودگی هوا جریمه خواهند شد.

طرح محدوده کنترل آلودگی هوا

سعیدیان فر با بیان اینکه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای طرح کنترل آلودگی هوا تهیه شده است، گفت:این طرح بدون هیچ گونه تغییر زمانی از ابتدای تابستان اجرا خواهد شد.

به گفته او در این طرح دیگر زوج و فرد بودن پلاک تاثیری در مجوز تردد در محدوده طرح یا حلقه دوم طرح ترافیک را ندارد.

1 دیدگاه در “زمان اجرای طرح کنترل آلودگی هوا و حذف زوج و فرد + جزئیات طرح ترافیک ۹۸

  1. پشتیبان وردپرس گفت:

    امیدوارم هرچه زودتر به نتیجه قطعی برسیم

نظرات