مدلهای میکاپ چشم و لب در ترکیب رنگهای متنوع و زیبا

0

مدلهای میکاپ چشم و لب در ترکیب رنگهای متنوع و زیبا

میکاپ چشم و لب : برای داشتن یک آرایش زیبا و جذاب، تناسب رنگ بین آرایش چشم و لبها بسیار حائز اهمیت است که با مشاهده این مجموعه میتوانید برای میکاپ بهتر ایده بگیرید.

 

مدلهای میکاپ چشم و لب عروس

 

مدلهای جدید میکاپ لب و چشم جذاب

 

زیباترین مدلهای آرایش چشم و لب

 

 

برای هرچه زیباتر شدن چهره و سیمای خود در زمان آرایش حتما باید نکات موثری همچون پاکسازی پوست صورت و لب، استفاده از قلم مو آرایشی، فر کردن مژه‌ ها، آبرسانی به پوست خشک صورت، استفاده صحیح از مداد ابرو، استفاده از گلاب در آرایش و پوشاندن لک‌های صورت و.. انجام دهید. تمام این موارد ذکر شده، نکات موثری هستند که در زیبایی آرایش و صورت شما بسیار کمک کننده و اثر بخش خواهد بود.

 

اگر پوستتان دارای لک و اکنه می‌باشد، حتما دقت داشته باشید که قبل از انجام یک میکاپ حرفه‌ای، پوست صورت خود را با استفاده از بهترین ماسک صورت همچون ماسک ورقه ای نوبلز و لایه بردار اسکراب مکس لیدی و دیگر ماسک های باکیفیت، پاکسازی کنید.

 

 

استفاده از انواع ماسک پاکسازی و اسکراب پوست، آکنه و جوش‌های سر سیاه و سر سفید پوست صورت شما را از بین خواهد برد. همچنین قابل ذکر است که در برخی فصول به ویژه در زمستان لب دچار خشکی و پوسته پوسته شدن می‌شود، لازم است که حتما لب خود را لایه برداری کرده و سپس به مرطوب سازی لب خود بپردازید، در این صورت دیگر در هنگام زدن رژ لبتان پوسته پوسته نخواهد شد.

 

 

برای آن که مواد آرایشی همچون کرم پودر، کانسیلر و انواع هایلایتر به راحتی بر روی پوست شما بنشیند و به خوبی پخش شوند، بهتر است تا از انواع قلم مو آرایشی استفاده کنید. ست براش هدی بیوتی شامل ۱۲ قلم در سایز و کاربرد متفاوت است که با استفاده از ان‌ها می‌توانید مواد آرایشی و رنگ را به راحتی پخش کرده و زیبایی و جلوه خود را دو چندان کنید.

 

 

اگر مژه‌های صاف و سختی دارید لازم است که با استفاده از فرمژه به مژه‌های خود حالت دهید تا آرایش و صورت شما زیباتر شود. برای این کار بهتر ابتدا فرمژه را با سشوار گرم کرده تا به راحتی مژه‌های شما را فر کند و حالت زیبا و دلخواهی را ایجاد کند.

 

 

نظرات