مدلهای کت تک زنانه مجلسی و اسپرت جدید ۱۳۹۸ – ۲۰۱۹

0

مدلهای کت تک زنانه مجلسی و اسپرت جدید ۱۳۹۸ – ۲۰۱۹

کت تک زنانه : اگر تا الان فکر می کردید که کت و شلوارها فقط مناسب جلسات خسته کننده کاری یا مجالس رسمی هستند، مطمئنا استایل های شیک زیادی را از دست داده اید.

 

مدلهای کت تک زنانه جدید و شیک

 

مدلهای شیک کت زنانه کوتاه

 

مدلهای کت تک بلند زنانه و دخترانه

 

ست کردن درست و صحیح کت و شلوار می تواند کار پیچیده ای باشد. با اینکه کت و شلوار می تواند استایل های فوق العاده ای از رسمی و شیک گرفته تا جسور و جذاب به وجود آورد، در عین حال ممکن است کمی خسته کننده و مناسب برای محیط های اداری به نظر برسد

 

خصوصا در مورد کت و شلوارهایی با رنگ های سورمه ای یا مشکی و با طرح های ساده. برای اینکه این روال همیشگی و مرسوم عوض شود، می توانید از اکسسوری های درشت و چشم گیر استفاده کنید. سلبریتی ها با این کار، بدون بر هم زدن ظاهر مرتب و منظم کت و شلوارشان، به آن کمی شادابی و نشاط می بخشند.

 

اگرچه اکسسوری های چشم گیر زیادی وجود دارد که می توانید برای رنگ و لعاب دادن به لباس خود از آن ها استفاده کنید، اما در بین تمامی اکسسوری ها، کفش، بهترین مورد است. استفاده از کفش پاشنه بلند خاص به همراه یک دست کت و شلوار، استایل جذابی به وجود می آورد که بسیار مطابق مد روز است.

 

برای کت و شلوارهای رنگی یا طرح دار باید دقت داشته باشید که رنگ کفش های پاشنه بلندتان با آن تناسب داشته باشد. اگر کت و شلواری با رنگ خنثی دارید، می توانید هر رنگ کفشی را هر چقدر هم پر رنگ با آن ست کنید. رنگ های متالیک مثل نقره ای و طلایی گزینه ی بسیار خوبی هستند؛ در حالیکه کفش های لژدار بزرگ و براق نیز همیشه جذاب و چشمگیرند.

 

اگر کت و شلواری دارید که به خودی خود توی چشم است، اکسسوری های درشت و چشمگیر لباس شما را جالب نمی کند. در عوض می توانید ظاهر کت و شلوار شیک خود را با انتخاب اکسسوری های هم رنگ و هماهنگ، بهبود ببخشید. برای این کار می توانید یک کیف مجلسی کوچک و بدون بند و با کفش ست آن، را با کت و شلوار خود تهیه کنید.

 

این کیف را می توانید طوری انتخاب کنید که هم رنگ و هم استایل با کت و شلوار شما باشد تا ظاهری شیک و متناسب خلق کند. مثلا اگر کت و شلوار زنانه سفید و مینیمالیستی دارید باید یک کیف کوچک سفید ساده را انتخاب کنید. یا اگر کت و شلوار شما مشکی است و روی آن سنگ دوزی دارد، باید یک کیف کار شده کاملا مجلسی به رنگ تیره انتخاب کنید.

 

شاید علاقه داشته باشید از کیفی با سبک متفاوت اما همرنگ با کت و شلوار استفاده کنید؛ اما باید بگوییم یک کیف کوچک بدون بند، بهترین گزینه برای این نوع کت و شلوارهاست. این کیف های دستی، به خاطر کوچکی و ظرافتی که دارند، لباس شما را بدون جلب توجه زیاد، تکمیل می کنند.

نظرات