مدلهای بالش کاموایی کودک (کوسن) برای تختخواب و مبل کودکان

1

مدلهای بالش کاموایی کودک (کوسن) برای تختخواب و مبل کودکان

بالش کاموایی کودک : برای زیباتر کردن تخت و مبل و اتاق کودکان از مدلهای فانتزی و کودکانه این مجموعه حرف تازه ایده بگیرید و کوسن های زیبا و رنگارنگ ببافید.

 

مدلهای بالش کاموایی کودک دختر

 

مدلهای بالش فانتزی اتاق بچه

 

مدل بالش بچه گانه با طرح کارتونی و فانتزی

 

جنس بالشی که انتخاب می‌کنید یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید است که شامل دو بخش می­باشد. جنس مواد درون بالش و جنس روکش که سطح بالش را می‌پوشاند. بهتر است از بالش‌هایی استفاده کنید که روکش آن به راحتی جدا شده و قابل شست و شو باشد.

 

در بیشتر موارد توصیه می‌شود از رو بالشی‌های پنبه‌ای استفاده شود. رنگ این رو بالشی‌ها را روشن و ترجیحاً سفید انتخاب کنید زیرا مواد سمی موجود در رنگ­ها ممکن است ایجاد حساسیت کند. همچنین جنس آن به گونه‌ای باشد که در اثر شست و شو و یا استفاده، بوی خاصی را به خود جذب نکند. روکش پنبه‌ای انتخاب کنید که ارگانیک است. پنبه‌های ارگانیک فاقد مواد سمی، سفید کننده‌ها و رنگ‌های مضر هستند.

 

در صورتی که در شهرهای ۴ فصل زندگی می‌کنید می‌توانید از بالش‌های معکوس استفاده نمایید. روکش این بالش‌ها از دو جنس متفاوت است. یک سمت آن پنبه‌ای است که در فصل زمستان و پاییز استفاده می‌شود و گرمای مطلوبی را ایجاد می‌کند، سمت دیگر از جنس‌های دیگری مانند کتان نرم است که در فصل‌های گرم سال مناسب‌تر می‌باشد

 

یکی از موارد مهم و تأثیر‌گذار در انتخاب بالش نوزاد، قابلیت ضد آلرژیک بودن آن است. نوزادان به میزان بیشتری به میکروب‌ها، گرد و غبار و … حساس هستند و از آنجا که ساعت بسیار زیادی را در خواب می‌گذارند پوست آنها در تماس مکرر با این آلودگی ها قرار گرفته و ایجاد حساسیت و آلرژی می‌کند. بهتر است در هنگام خرید بالشی را انتخاب کنید که ضد آلرژی است. بسیاری از بالش‌های نوزادان با این قابلیت تولید می‌شوند و از مواد طبیعی و ارگانیک در ساخت آنها استفاده می‌شود.

 

کودک شما دارای پوست لطیف و حساس است. هر چقدر جنس روکش بالش ضخیم‌تر باشد ممکن است بر روی پوست او حساسیت بیشتری ایجاد کند. اگر کودک شما در شب ناآرام است ممکن است یک دلیل آن بالش نامناسب باشد. اگر سطح بالش را فشار داده و بالش به شکل ابتدایی خود برنگشت، این نرمی بالش ممکن است برای نوزاد شما خطرناک باشد. در مقابل در صورتی که سطح آن خیلی سفت و سخت باشد به روند رشد جمجمه آن آسیب وارد می‌کند.

 

یکی دیگر از جنبه‌هایی که شما باید در هنگام خرید بالش به آن توجه داشته باشد، دوام و ماندگاری مواد بالش است. در حالت ایده آل، مموری فوم‌ها بهترین بالش‌ها از نظر دوام و ماندگاری هستند.

 

از آنجا که نوزادان و کودکان در طول روز و شب، ساعت بسیار زیادی را در خواب هستند بنابراین در صورتی که به مسافرت می‌روید نباید اختلالی در خواب آن‌ها ایجاد شود. برای این امر بهتر است از بالش‌هایی استفاده شود که به راحتی قابل حمل و نقل باشند و در طول سفر نیز مورد استفاده قرار گیرند. بالشی را انتخاب کنید که علاوه بر سطح صاف، در ماشین، کالسکه، گهواره، کریر و … به راحتی قرار گرفته و جا شود.

1 دیدگاه در “مدلهای بالش کاموایی کودک (کوسن) برای تختخواب و مبل کودکان

  1. ریحانه علیزاده گفت:

    سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم

نظرات