مدلهای شیک و خاص طراحی ناخن با نگین و لاک و اکلیل

0

مدلهای شیک و خاص طراحی ناخن با نگین و لاک و اکلیل

طراحی ناخن با نگین : اگر قصد طراحی و دیزاین ناخن برای مهمانی و عروسی و هر مناسبت خاصی دارید میتوانید از مدلهای جدید و زیبای این مجموعه حرف تازه ایده بگیرید.

 

مدلهای طراحی ناخن با نگین جدید

 

مدلهای شیک طراحی ناخن با لاک و نگین

 

دیزاین ناخن با مهره های تزیینی

 

 

همه مشکلات با میکروب ها و باکتری ها آغاز می شود. باید اطمینان حاصل کنید که مکانی برای آنها وجود ندارد. ناخن های را مرتب تمیز کنید و بعد از شستشو خشک کنید.

این همچنین مانع از تجمع آلودگی و باکتری ها زیر ناخن ها می شود. اما اگر ناخن ها به مدت طولانی در آب بمانند ممکن است منجر به شکستگی شود. هنگام شستن ظروف، بهتر است از ناخن های خود را با دستکش محافظت کنید.

 

 

خشک شدن و پوسته پوسته شدن به همان اندازه که برای پوست مناسب نیست برای ناخن هم نیست. ناخن ها بسیار ظریف هستند و به آسانی شکسته می شوند. آنها را مرطوب کنید تا قوی شوند.

از طیف وسیعی از کرم های دست، روغن کوتیکول / کرم ها یا روغن های مرطوب استفاده کنید که به حفظ ناخن ها و کوتیکولها کمک می کند تا براق و سالم باشند.

 

خراشیدن لاک ناخن ها بدترین کاری است که می توانید با آنها انجام دهید. این باعث می شود سطح ناخن خشن و لکه دار شود. همچنین لایه بالایی ناخن ها را از بین می برد.

 

ژل و اکریلیک بدون شک فوق العاده زیبا اما متاسفانه باعث آسیب شدید به ناخن میشود. در صورت امکان از آنها اجتناب کنید. پودر اکریلیک حاوی مواد شیمیایی زیادی است و ناخن ها را می سوزاند و باعث می شود که در آنها فرو رفتگی ایجاد شود.

مکانیزم خشک کردن در مانیکور ژل باعث ایجاد آسیب به پوست در اطراف ناخن می شود.

 

 

از مانیکورهای مبتنی بر آب اجتناب کنید زیرا لاک ناخن ها سریعتر پاک می شود. ناخن ها آب را جذب می کند و هنگامی که در آب غوطه ور می شود، پس از خارج شدن از آب به شکل اولیه خود می رسد.

همانطور که در این بخش از سلامت نمناک می خوانید استفاده از لاک ناخن زمانی که بستر ناخن گسترش یافته است خوب نیست، زیرا هنگامی که کوچک شود، ناخن دوباره ترک می خورد.

 

 

نظرات