مدلهای زیبا و جالب کوسن کودکانه برای تخت و مبل کودک

2

مدلهای زیبا و جالب کوسن کودکانه برای تخت و مبل کودک

کوسن کودکانه : شاید باورتان نشود اما انتخاب کوسن می‌تواند رنگ و بوی جدیدی به دکوراسیون اتاق بخشیده و نقش مهمی در شادابی و نشاط کودک شما داشته باشد.

 

مدلهای کارتونی کوسن کودکانه

 

مدلهای کوسن کودک بچه گانه و کارتونی

 

مدلهای جذاب بالش کودک و کوسن بچگانه

 

نوزادان نمی‌توانند عضلات گردن خود را تحت کنترل داشته باشند، سر خود را بالا گرفته و بر روی بالش تنظیم کنند. این بالش‌ها باید به گونه‌ای ساخته شوند که موقعیت سر کودک بر روی آن، به درستی قرار گیرد و جریان خون به مغز رسیده و رشد مغزی کودک دچار اختلال نشود. علاوه بر این، بالش‌ها از گردن کودک شما حمایت می‌کنند و باعث می شوند به درستی و در موقعیت مناسب رشد کند.

 

به طور کلی بالش‌های نوزاد باید از موقعیت کلی بدن آنها پشتیبانی کند. شکل ظاهری آن به گونه‌ای باشد که نغلتد و رول نشود. ستون فقرات کودک شما در حال شکل گرفتن است و باید شکل منحنی خود را حفظ کند، استفاده از بالش‌های معمولی و تخت می‌تواند به ستون فقرات کودک تان آسیب وارد کند. و به طور کلی این مشکلات باعث نا آرامی کودک و بی‌خوابی او شود.

 

می‌توانید از بالش‌های شکلک دار، مانند فیل، گربه و … استفاده کنید که با توجه به ظاهر خود، موقعیت سر و گردن را در شرایط بهتری قرار می‌دهند و در ساعات بیداری باعث سرگرمی کودکان می­شوند.

 

 

سندورم سر صاف یا تخت نوعی ناهمواری در جمجمه نوزاد است که شرایط خواب نا مناسب یکی از علت‌های آن می‌باشد. نوزادانی که در هنگام خواب همیشه یک طرف سرشان روی سطحی صاف مانند گهواره، کالسکه و بالش قرار می‌دهند و جنس بالش آنها استاندارد نیست، به این سندورم دچار خواهند شد. در این راستا بهتر است از بالش‌های متناسب نوزادان استفاده کنید اما در صورتی که نوزدتان به این عارضه دچار شده است نگران نباشید. امرزه بالش‌های فرم دهنده سر نوزاد در بازار وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کنند.

 

جنس بالشی که انتخاب می‌کنید یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید است که شامل دو بخش می­باشد. جنس مواد درون بالش و جنس روکش که سطح بالش را می‌پوشاند. بهتر است از بالش‌هایی استفاده کنید که روکش آن به راحتی جدا شده و قابل شست و شو باشد.

 

یکی از موارد مهم و تأثیر‌گذار در انتخاب بالش نوزاد، قابلیت ضد آلرژیک بودن آن است. نوزادان به میزان بیشتری به میکروب‌ها، گرد و غبار و … حساس هستند و از آنجا که ساعت بسیار زیادی را در خواب می‌گذارند پوست آنها در تماس مکرر با این آلودگی ها قرار گرفته و ایجاد حساسیت و آلرژی می‌کند. بهتر است در هنگام خرید بالشی را انتخاب کنید که ضد آلرژی است. بسیاری از بالش‌های نوزادان با این قابلیت تولید می‌شوند و از مواد طبیعی و ارگانیک در ساخت آنها استفاده می‌شود.

 

 

2 دیدگاه در “مدلهای زیبا و جالب کوسن کودکانه برای تخت و مبل کودک

  1. طاهره احمدی گفت:

    با سلام ممنون از زحماتتون در مورد تصاویر آیا آدرس و تلفنی هست که برای خرید مراجعه کرد (لحاف حبابی نوزاد و …) تماس گرفت.

    1. حرف تازه گفت:

      سلام
      این مدلها صرفا برای معرفی می باشند و اطلاعاتی در مورد فروشنده های آنها را ما در اختیار نداریم
      موفق باشید

نظرات