تجاوز پدر به دخترش المیرا ، ادعای وحشتناک یک مادر در دادگاه

22

تجاوز پدر به دخترش المیرا ، ادعای وحشتناک یک مادر در دادگاه

تجاوز پدر به دخترش : یک ماه پیش زنی میانسال با مراجعه به پلیس از شوهرش شکایت کرد و گفت: نیمه شب از خواب بلند شدم و دیدم شوهرم در رختخوابش نیست. داشتم اتاق‌ها را می‌گشتم که با صحنه وحشتناکی رو به رو شدم؛ شوهرم درحال تعرض به دختر ۲۰ ساله‌مان بود.

تجاوز پدر به دخترش

وی افزود:درحالی که بشدت شوکه شده بودم شوهرم را از خانه بیرون کردم و از دخترم المیرا توضیح خواستم اما حرف‌هایی زد که از ناراحتی به مرز سکته رسیدم. دخترم گفت پدرش از ۸ سالگی به او تعرض می‌کرده است. اما با تهدید و ارعاب او را وادار به سکوت کرده است.

به دنبال اظهارات این زن، پرونده به دادگاه کیفری رفت و به دستور قاضی تولیت – رئیس شعبه دوازدهم – دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد هر چند در آزمایش‌های پزشکی قانونی ردی از تجاوز پدر به دخترش به دست نیامد اما مادر المیرا با ارائه پیامک‌هایی که بین او و شوهرش ردو بدل شده به دادگاه نشان داد که همسرش به این عمل فجیع خود اعتراف و ابراز پشیمانی کرده است.

بدین ترتیب قرار شد براساس اظهارات مادر و دختر جوان پدرش به دادگاه احضار شود و رسیدگی به این پرونده بزودی به صورت غیر علنی در این شعبه برگزار خواهد شد.

مادر المیرا همچنین گفت: من غیر از المیرا یک پسر ۱۳ساله هم دارم و حالا پس از ۲۵ سال زندگی مشترک با این مرد پلید دیگر تحمل ندارم و تقاضای طلاق داده‌ام. دخترم به خاطر این شرایطی که پیش آمده مدت‌هاست که دچار بیماری روحی شده اما من هرگز نمی‌دانستم او چه درد بزرگی دارد.

22 دیدگاه در “تجاوز پدر به دخترش المیرا ، ادعای وحشتناک یک مادر در دادگاه

  1. سید گفت:

    تا به حال چنین خبری شنیده بودید؟ شخصی می گفت من در جوانی که اوج شهوت است دختری به من پیشنهاد داد اما من خدا را بیاد آوردم و از او دور شدم ! در مورد دیگری یکی از اقوام که قصد شوهر دادن خواهرش را داشت و شب آنجا بودم در اتاقی با خواهرش تنها ! او جدا و آن پسر جدا خوابید !! اما گفت تا صبح نزدیکش نرفتم ! حال مردانی هستند که نام پدر را یدک می کشند!!

  2. جواد ملازاده گفت:
    1
    1

    خدایا خودت رحم کن.یاحسین😔

  3. بهزاد گفت:

    چرا نیست ،اصلا تو زندان اوین بندی بنام (زنای با محارم ) وجود داره ، اینگونه مسایل از بدو پیدایش انسان بوده و همچنان ادامه داره ، نوعی بیماری روانیست ،تعجب نکنین ،تازه خیلی چیزا هست که مخفی میماند .تجاوز برادر ب خواهر ، پدر ب دختر ،پسر ب مادر ، ب نظرم کثیف تر از انسان ، باز خود انسانه ،حتا تو دنیای حیوانات هم چنین چیزی وجود نداره .

  4. کامران گفت:

    شرم میکنم بخونم واقعن باورش سخته خیلی الاه اکبر 😥😥😥

  5. مسعود گفت:

    نمیدانم چه بگویم یعنی میشوددرجامعه ماهمچین پدری وجود داشته باشد من باورم نمیشه اگربه فرض
    راست هم باشه به خودم میگم دروغه خداراشکرتشخیص پزشکی قانونی هم چیزی راتآئیدنمیکنه مگه میشه انسانیت تااین حدسقوط بکنه

  6. غریبه گفت:

    …ااشی بازی در این حد اخههه😡😡😡

  7. سیامک گفت:
    3
    1

    نمیشه زود قضاوت کرد ،شاید از این موارد کم نباشه ،،ولی ما در مقام قضاوت نیستیم،،،هر چیزی امکان داره،،حتی دروغ گفتن زن و تبانی با دختر،،،،باید تمام ادله ها جمع بشه تا حقیقت را پیدا کننند،،،،،زود نتیجه میگیرید

  8. رهگذر گفت:

    متاسفانه اکثر تجاوزها و سواستفاده آن طور که گفته میشه و تایید هم شده توسط نزدیکان فرد صورت می پذیرد و همیشه باید حریم و حد و حدودها در پوشش و رفتار در خانواده ها در حد عرف و بطور مناسب رعایت شود تا اتفاقاتی اینچنینی پیش نیاید.

    بلااستثنا اینگونه اعمال آسیب های روحی شدیدی را برای کسی که به او تجاوز شده در پی خواهد داشت که به سادگی قابل درمان نیست و تبعات آن در تمام زندگی شخص تا آخر عمر باقی خواهد ماند…

    من در کتاب والدین سمی در این مورد خواندم که فقط گروهی از روانشناسان با شیوه رفتارگرایی که تخصص درمان طولانی مدت در زمینه تجاوز و سواستفاده های جنسی دارند قادر به درمان اینگونه افراد هستند…

  9. علی گفت:

    این که چیزی نیست آنقدر از این اتفاقات میفته پسر با مادر داماد با مادر زن خواهر بابرادر وغیره این بر میگرده به ریشه این انسانهای کثیف که معلوم نیست از کدام نسل هستند

  10. گلی گفت:

    حسبنا الله ونعم الوکیل خدایا خودت رحم همه‌مون کن

  11. میترا گفت:
    2
    1

    خب شاید تجاوزی صورت نگرفته و در حد تماس بوده ک البته این حرکت هم شدیدا بد هست …! باعث تاسفه

  12. مجید گفت:
    2
    1

    مگه اخبار حیوانات که اسم این حیوان اینجا آوردید.

  13. وحید گفت:

    این موضوع رو نمیدونم چقدر حقیقت داره ولی من یه مادر سگ میشناسم که اگر فامیلاشون شب میموندن خونه اونا شب میرفت بالای سر بچه های بد بخت این آخر عمرش سرتان حنجره گرفت ولی نمیدونم چرا بیشرف خوب شد

  14. دکترمحراب گفت:
    1
    2

    این جریانات ریشه در جامعه داره اینکه واقعا جامعه موجب شده که خیلی از جرائم خیلی ساده و معمولی بحساب بیاد که این به تربیت برمیگرده ـ الان آمار نشون داده هرچقدر برای تربیت فرزند حساسیت بخرج بدی جامعست که تربیت فرزند رو کامل میکنه ـ این خنثی شدنی نیست چون مغزها فاسد شده اند ما باید بجای پافشاری تربیت صحیح ذهن خودمونو بازنگی صحیح بکنیم یعنی خودسازی واقعی با ذهن زیبا بطور کامل و پیدا کردن راه برای راهیابی به ذهن فرزندان با بینش مثبت طوری که فرزند اول خودشو بشناسه و بعد راه های احترام به خودشو بشناسه وبعد خودش فقط برای آیندش برنامه ریزی کنه و یاد بگیره اهدافش رو به واسطه والدین غلط گیری کنه در اینصورت جامعه نمیتونه در رفتار فرزندان تاثیر بد داشته باشه ـ خلاصه اینکه درسته که در این ماجرا پدر مقصر واقعیه ولی فرزند میتونه حتی بعد از بلوغ فکری با بینش صحیح خیلی زودتر خودشو از راه اشتباه دور کنه و نباید اونقدر ادامه بده تا به فاش شدن ماجرا ختم بشه و میتونه حتی در درمان پدر مریض فکریشم سهیم باشه ـ اعدام راه حل نهایی نیست این ریشه ادامه پیدا میکنه باید مشکل از ریشه بررسی بشه خیلی موارد هست مثلا هرچیز آلوده رو ما دور میریزیم غافل ازاینکه فکر کنیم که چه کوتاهی ما باعث شده که مثلا فلان خوراکی زود فاسد شده پس همیشه فکر اراده عمل و همیشه در این اندیشه که هرروز پیشرفت شناختی و فکری از دیروز باید بهتر باشد ـ امیدورام با این نظریه بتونم منظورم رو بیان کرده باشم ـ با احترام به تمام بزرگان و دوستان

  15. تقی امینی گفت:

    سلام
    این پدر باید اعدام بشود.چونکه بیدین و وحشی است…………..

  16. زهرا گفت:

    با تاسف از شنیدن این خبرها که کم نیستند
    بنظر میاد هم اموزش به فرزندان بدهیم
    وهم اینکه مادران نظارت ومراقبت رو بیشتر کنن
    کلاس اخلاقیات به آقایان ضروری تر وبیشتر در نظر گرفته شود
    پدر عمو شوهرخاله و……که اکثر میشنویم

  17. مریم گفت:

    خاک برسرهمچین پدری ومادرنفهمی که تاحالاخواب بوده

  18. خرید اینترنتی گفت:
    3
    1

    جزو بدترین خبراتی بود که خواندم و باید بچه ها بتوانند شیوه ی بکاربربدن نه را بخوبی یاد بگیرندچرا که گاهی اوقات وجود ترس میوجب می شود که شماری از بچه ها در معرض چنین آسیبات جدی قرار گیرند و کودکی تلخی را تجربه نمایند.. امید است در کنار این گونه خبرات روش های آموزش برای جلوگیری از اینگونه اتفاقات را نیز مطرح نمایید..

    باسپاس

  19. Mina گفت:

    با درود أ
    أيا من نميتوانم أز تلفن نزديكانم به كسي تماس بگيرم أيا بعد ازچندسال زندگي أين مشكلات باعث اين رفتار نادر نشده أيا پزشكي قانوني نميتواند أز باكره بون أين خانم تشخيص درست يا غلط را بدهد أيا تا به حال شما أز تلفن شوهرتان براي تماسها شخصي يا انتقام استفاده نكرده ووووووو??????

  20. یسشی گفت:

    چطور پزشکی قانونی تجاوز را تایید نکرده؟!!

  21. سعید گفت:

    ضمن درست دانستن نظر جناب پژوهش، کاش از کوچکی روی املای لغاتمان هم کار می کردیم تا در بزرگسالی ننویسیم مراغبت…

  22. پژوهش گفت:

    کاش خانواده ها از کوچکی به فرزندانشون شیوه های مراغبت از خودشونویادبدن.شرم زیادگاهی موجب دردسرمیشه. برای متوقف شدن ظلم باید اون رو آشکارکرد و مقابلش ایستاد. خوشحال میشیم به سایت ما هم سربزنید.

نظرات