تهدید مسعود استاد برادر میترا استاد به افشاگری + مسعود استاد کیست

0

تهدید مسعود استاد برادر میترا استاد به انتقام و افشاگری + مسعود استاد کیست

مسعود استاد برادر میترا استاد در پستی در اینستاگرامش حرف از انتقام زده و نوشته  که انتقام خون خواهرش را خواهد گرفت.

بیوگرافی مسعود استاد

در اینستاگرام صفحه ای منتسب به مسعود استاد او را متولد کرمانشاه  و مدرس دانشگاه و فارغ التحصیل رشته دکترای هوا و فضا معرفی کرده است.

مسعود استاد

در همین حال تنها مطلبی که بعد از حادثه رخ داده برای میترا استاد از برادرش در دست است صفحه‌ای منتسب به او در اینستاگرام است. در این صفحه دو پست درباره میترا استاد منتشر شده است.

در اولین پست این صفحه تصویری از میترا استاد منتشر شده و نوشته شده است: “اینجا آنقدر شاعرانه دروغ می‌گویند و آنقدر در دروغ هایشان شاعر می‌شوند که نمیدانم با اینهمه فریب چگونه است که دلم هنوز خواب باران را دوست دارد! قسم به خونت، که حق بچه یتیم شده ات را خواهم گرفت. قسم به خونت، که تمامی ناگفته هایت را خواهم گفت.”

در دومین پست منتشر شده تصویری قدیمی از میترا در کنار تصویر مزار او منتشر شده است. در این پست نوشته شده “به زودی حرف‌های ناگفته ات را به گوش همگان میرسانم خواهر عزیزم و قول میدهم تا انتقامت را از افراد رذل و پستی که دسیسه قتل برایت چیدند نگیرم از پای نخواهم نشست.”

اما آخرین پست این صفحه اینستاگرام بیانیه‌ای از مسعود استاد است که در آن آمده است: «اینجانب مسعود استاد هیچگونه پیجی جز این پیج در اینستاگرام ندارم، لازم به ذکر است که خواهرم قبلا فعالیتی در اینستاگرام نداشته اند و خواهرزاده ام نیز دارای پیج نمی‌باشد؛ لذا هرگونه اطلاع رسانی از هر پیج دیگر کذب محض است.»

در این پیج مطالب دیگری نیز دیده می‌شود که اطلاعات بیشتری از مسعود استاد ارائه می‌دهد. در یکی از مطالب تصویری از خبر، خبرگزاری ایرنا است که در آن از مسعود استاد به عنوان موسس اولین “خانه هوافضا”ی کشور یاد شده است. این خبر مربوط به سال ۹۳ است. در این خبر از مسعود استاد با لقب “دکتر” نام برده شده است. با جست و جوی بیشتر در اینترنت نام مسعود استاد در بین دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی هوافضای دانشگاه امیر کبیر دیده می‌شود. بیش از این اطلاعات بیشتری از برادر میترا استاد در دست نیست.

مسعود استاد

مادر استاد در روز اول گفت و گویی با روزنامه ایران انجام داد که در این گفتگو دو نکته مهم مطرح بود. اول اینکه او گفته بود “من از خون دخترم نمی‌گذرم و برای قاتلش قصاص می‌خواهم.” امروز نیز برخی رسانه ها اعلام کرئدند که خانواده استاد تقاضای قصاص را به دادسرا ارائه کرده اند.

نکته دوم اینکه مادر میترا استاد از درگیری دخترش با محمدعلی نجفی در شب حادثه سخن گفته بود. به ادعای مادر میترا استاد “دخترم حتی ساعت ۴ و نیم بامداد سه‌شنبه ۷ خرداد و درست ساعاتی قبل از این‌که به قتل برسد به برادرش پیام داد که تا الآن با نجفی درگیر بوده است.”

مطلب پیشنهادی بخوانید : ماجرای قتل میترا نجفی همسر دوم نجفی شهرداری را اینجا بخوانید

با استناد به این سخنان ممکن است مسـعود برادر میترا استاد در جریان جزییات بیشتری از اختلافات نجفی و خواهرش باشد.

 

مسعود استاد

خاکسپاری میترا استاد

خاکسپاری او دو روز پیش در بی بی سکینه کرج انجام شد .

 

نظرات