بیوگرافی و عکس های داود فتحعلی زاده خبرنگاری که با نجفی مصاحبه کرد

0

بیوگرافی و عکس های داود فتحعلی زاده خبرنگاری که با نجفی مصاحبه کرد

داود فتحعلی زاده خبرنگار و گزارشگر صداوسیما در بخش حوادث و عکس های شخصی و اینستاگرام و سوابق خبرنگاری و بیوگرافی کامل شخصی  و حرفه ای را در سایت حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی داود فتحعلی زاده 

داود فتحعلی زاده خبرنگار و گزارشگر صداوسیما متولد ایران و چند سالی است که به عنوان خبرنگار و گزارشگر در بخش اخبار حوادث در صدا وسیما فعالیت می کند.

داود فتحعلی زاده

مخاطبان و بینندگان تلویزیون ،گزارشها و خبرهای او را در زمینه های مختلف در گزارشهای ترافیکی و دستگیری خلافکار و اوباش و در بخش اخبار حوادث مشاهده کردند.

یکی از خبرنگاران فعال صداوسیما و مربوط به بخش اخبار حوادث است که در حادثه پلاسکو نیز حضور داشت که به علت فشار کاری و حضور مداوم و استرس و فشار عصبی در صحنه از حال رفته و بیهوش می شود.

داود فتحعلی زاده

در آن زمان ،رئیس اورژانس بیمارستان سینا علت اولیه عارضه را فشار عصبی و استرس تشخیص دادند و عارضه سکته قلبی را رد کردند.

مطلب پیشنهادی بخوانید : بیوگرافی و عکس های محمدعلی نجفی

 

داود فتحعلی زاده

همسر داود فتحعلی زاده

از زندگی شخصی وی اطلاعی در دست نیست

تجلیل و قدردانی

داود فتحعلی زاده در سال ۹۲ در مراسم تجلیل از آثار برگزیده درحوزه رسانه،ایمنی و فرهنگ ترافیک مورد تجلیل از سوی همچنین هیئت داوران جشنواره  قرار گرفته و از او تقدیر ویژه شد.

داود فتحعلی زاده

اولین خبرنگار مصاحبه کننده با محمدعلی نجفی کیست؟

به تازگی چهره و نام فتحعلی زاده بیشتر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شنیده می شود و علت آن اولین مصاحبه با محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران است که به علت قتل همسر دومش در بازداشت بسر می برد.

اما نکته مهم و قابل تامل این گزارش اسلحه ای است که متعلق به متهم بوده و این خبرنگار در دست گرفته و فشنگ های آن را جلوی دوربین می شمرد

داود فتحعلی زاده

انتقادهای زیادی در این باره شده که آنها در دست گرفتن اسلحه توسط گزارشگر را یک اشتباه فاحش قلمداد کرده‌اند، مثل ماجرای به تصویر کشیدن مجرم و مصاحبه با او پیش از تکمیل پرونده.
نکاتی که فتحعلی‌زاده گفته بود همه چیز با اجازه مقامات پلیس و خیلی عادی رخ داده است.

داود فتحعلی زاده

شمردن گلوله جلوی دوربین

به گزارش خبرگزاری وی گفته: برای مشخص شدن تعداد تیرهای شلیک شده، اسلحه را پس از انگشت نگاری از پلیس تحویل گرفتم و برای مردم گلوله‌های تفنگ‌را شمردم.

همچنین وی در مصاحبه و توضیح خود گفته می‌گوید: «رسانه‌های دیگر جا ماندند و این هجمه حاصل عقب ماندن در یک رقابت خبری است.»

داود فتحعلی زاده

ماجرای چای خوردن در اداره پلیس

خبرنگار صداوسیما در پاسخ به انتقاد‌ رسانه‌ها از رفتارش در پلیس‌آگاهی هنگام حضور محمدعلی نجفی گفت: درباره‌ی فنجان چای در گزارش باید بگویم که نجفی ساعت ۷ شب دستگیر شده بود و ما برای تهیه گزارش ساعت ۹ شب به آگاهی رفتیم. زمانی که ما رسیدیم از زمان افطار گذشته بود.

داود فتحعلی زاده

رقابت خبری

داود فتحعلی زاده در مصاحبه و توضیح خود گفته می‌گوید: «رسانه‌های دیگر جا ماندند و این هجمه حاصل عقب ماندن در یک رقابت خبری است.»

او در ادامه گفت: بیشتر فضاسازی ها به دلیل رقابت خبری است. خیلی از همکاران خبرنگار ما جا ماندند؛ ما برای انجام مصاحبه هماهنگ کردیم و رفتیم، آنها هم می توانستند هماهنگ کنند و بیایند.

عکس های داود فتحعلی زاده

در ادامه تصاویر بیشتر را مشاهده کنید

 

داود فتحعلی زاده

داود فتحعلی زاده

داود فتحعلی زاده

نظرات