بازداشت محمدعلی نجفی و اعتراف به قتل همسرش + علت قتل و عکس بازداشت

0

بازداشت محمدعلی نجفی و اعتراف به قتل همسرش + علت قتل و عکس بازداشت

بازداشت محمدعلی نجفی و اعتراف به قتل همسرش و علت و انگیزه قتل میترا نجفی و الین عکس در بازداست و زندان و عکس جسد و پسر میترا نجفی را در سایت حرف تازه مشاهده کنید

بازداشت محمدعلی نجفی

شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: لحظاتی قبل محمدعلی نجفی به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و خود را تسلیم مأموران کرد.
وی گفت: نجفی با اعتراف به قتل همسرش انگیزه خود را از ارتکاب جنایت، اختلافات خانوادگی مطرح کرده است.

رکنا نخستین رسانه ای بود که از فرار نجفی خبر داد و ماموران نیز با مراجعه به مکان های مختلف بویژه ویلای دماوند قدم به قدم در تعقیب او بودند تا اینکه دقایقی پیش وقتی در خیابان وحدت اسلامی به سمت پلیس آگاهی در حرکت بود شناسایی و دستگیر شد.

دکتر نجفی در نامه ای که در خانه دخترش برجای گذاشته و بعد از آنجا گریخته بود با اقرار به قتل ازدواج دوم خود را بزرگترین اشتباه خود دانسته بود
این پسر ۱۳ ساله بعد از امتحان وقتی از مدرسه به خانه برگشت صحنه قتل را دید و گفته می شود دختر ۳۵ ساله محمد علی نجفی هم او را همراهی می کرد.

بازداشت محمدعلی نجفی

اعتراف محمدعلی نجفی به قتل همسرش

محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران از سوی همسرش به شدت تهدید می‌شد. متهم مدعی شده که همسرش وی را تهدید کرده بود که زندگی اش را نابود می‌کند و به همین دلیل تصمیم به قتل او گرفته است.

اظهارات پسر نوجوان میترا نجفی

این پسر گفت: جنازه مادرم در وان حمام افتاده بود خواستم سمتش بروم که اجازه ندادند حتی انگشتانم شکست.
سرپرست دادسرای امور تهران، از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران به اسم میترا نجفی خبر داد و گفت که این زن جوان به علت اصابت گلوله در خانه‌اش به قتل رسیده است.سخنگوی قوه قضائیه در خصوص خبر دستگیری شهردار اسبق تهران در این رابطه هم گفت: بنده از این موضوع اطلاعی ندارم اما می‌دانم تاکنون شخصی به عنوان متهم این قتل دستگیر نشده است.

 

بازداشت محمدعلی نجفی

ظهر روز سه‌شنبه هفت خرداد محمد شهریاری از قتل میترا استاد با شلیک گلوله خبر داد.

آقای شهریاری گفت که “همسر دوم نجفی که زن جوانی بود، در خانه‌ای مسکونی در منطقه سعادت‌آباد تهران به قتل رسیده است.”
سایت الف گزارش داده است که پنج گلوله به مقتول شلیک شده و گزارش‌های دیگر حاکی است که جسد خانم استاد در حمام پیدا شده است.
م‌زمان با انتشار خبر قتل خانم استاد خبرنگار انصاف‌نیوز، یکی از سایت‌های خبری در ایران، در توییتر خود نوشت که میترا استاد روز دوشنبه شش خرداد با این سایت تماس گرفته و برای مصاحبه در روز سه‌شنبه با آنها قرار مصاحبه گذاشته بود

 

بازداشت محمدعلی نجفی

عکس نجفی بعد از بازداست

پسر ۱۳ ساله میترا استاد گفت: نجفی دست بزن داشت.مدام مادرم را کتک می زد یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانس را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است.
وی گفت: شوهر مادرم مجوز اسلحه داشت و همیشه اسلحه را در خانه نگه می داشت. وقتی به خانه رسیدم یک زن و مرد که دختر آقای نجفی و راننده وی بود در حال شکستن در خانه بودند و در نهایت وارد خانه شدیم و جسد مادرم را پیدا کردیم.
بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این قتل در طبقه هفتم برج معروف آرمیتا واقع در بلوار خوردین سعادت‌آباد به‌ وقوع پیوسته و جسد مقتول در حمام کشف شده است.

بازداشت محمدعلی نجفی

مراسم تشییع میترا نجفی همسر نجفی

فعلا در این باره خبری منتشر نشده  برزورسانی خواهدشد و جناره مقتول به پزشکی قانونی منتقل شده است.

نظرات