مدلهای شیک دمپایی دخترانه تابستانه + راهنمای خرید دمپایی

0

مدلهای شیک دمپایی دخترانه تابستانه + راهنمای خرید دمپایی

دمپایی دخترانه : اگر قصد خرید یک دمپایی شیک و جدید برای فصل تابستان دارید حتما راهنمای این مجموعه را مطالعه و از مدلهای جدید و زیبای دمپایی دیدن کنید.

 

مدلهای شیک دمپایی دخترانه مجلسی

 

مدلهای ساده دمپایی زنانه و دخترانه

 

مدلهای دمپایی زنانه جدید و زیبا

 

 

یک دمپایی خوب باید آن قدر نرم و انعطاف ‌پذیر باشد تا بتواند به راحتی خم شود. از طرف دیگر زیره صندل نباید آن قدر شل و نرم باشد که سبب ایجاد درد کف پا شود. بهترین انتخاب برای کف صندل، زیره‌ هایی با جنس چرم است تا در عین حال که نرم و انعطاف ‌پذیر است از پا نیز محافظت ‌کند. همچنین کف صندل باید از جنسی باشد که گرمای زمین را در فصل تابستان به پا منتقل نکرده و پا را نسوزاند. زیره‌ های لاستیکی نیز که در سطوح خیس لیز می ‌خورند و سبب زمین خوردن فرد می ‌شوند، مناسب نیستند.

 

 

سخت‌ ترین مرحله خرید کفش و صندل و دمپایی، پیدا کردن اندازه مناسب است. طول پای شما نقش مهمی برای انتخاب صندل‌ مناسب دارد اما عوامل دیگری مانند عرض، قوس و فعالیت‌ هایی که شما انجام می ‌دهید نیز در انتخاب سایز صندل موثر است. مهم‌ ترین نکته در انتخاب یک کفش مناسب این است که چقدر در آن احساس راحتی و سبکی می‌ کنید. توصیه می‌ شود هیچ ‌گاه کفش و صندل را فقط برحسب این که سایز مشخصی پا می‌ کنید خریداری نکنید.

 

 

به خانم ‌ها توصیه می ‌شود دمپایی و صندل ‎هایی را نخرند که پاشنه‌ اش بلندتر از ۳ سانتی ‌متر باشد؛ چون هر چه پاشنه صندل بلندتر باشد، فشار به کف پا بیشتر شده و این فشار به پنجه و انگشتان پا منتقل می‌ شود و سبب بیرون زدن انگشتان از ناحیه مشخص صندل شده و موجب آسیب و زخم در انگشتان پا می ‌شود. عوارضی مانند انحراف انگشتان پا، میخچه، تاول و خمیدگی انگشتان و دردهای کمر، زانو و پاشنه پا به دلیل خرید کفش و صندل‌ هایی با پاشنه بلند است.

 

 

از خرید دمپایی های لاانگشتی تا حد ممکن خودداری کنید. بند این صندل‌ ها معمولا بین انگشت شست پا و انگشت دوم قرار گرفته و سبب زخم شدن این ناحیه می ‌شود. از آن جا که معمولا بین انگشتان به هم چسبیده و عرق و رطوبت بین آن ها جمع می ‌شود سبب عفونت این زخم ‌ها خواهد شد.

 

برخی افراد دمپایی و صندل‌ را با جوراب می ‌پوشند. جوراب می ‌تواند مانعی مناسب بین پا و بندهای صندل باشد و از آسیب و تاول پا جلوگیری کند. جوراب همچنین می‌ تواند رطوبت و عرق پا را به خود جذب کرده و پا را خشک نگه دارد.

 

نظرات