لغو امتحانات مدارس تهران در ۴ و ۸ خرداد ۹۸ + جزئیات تعطیلی مدارس

0

لغو امتحانات مدارس تهران در ۴ و ۸ خرداد ۹۸ + جزئیات تعطیلی مدارس

لغو امتحانات خرداد اعم نهایی و هماهنگ مدارس تهران در کلیه پایه ها و مقاطع اعلام شد.

این خبر را مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران به اطلاع دانش آموزان و والدین رسانده و گفت: امتحانات داخلی و نهایی دانش آموزان در ۴و ۸ خرداد طبق آئین نامه برگزار نخواهد شد و برگزاری این آزمون ها لغو شده است.

لغو امتحانات خرداد

لغو امتحانات خرداد ۹۸ مدارس

عباس معبودی مدیر روابط عمومی آموزش و‌ پرورش شهرستان‌های استان تهران روز پنج شنبه ۲ خرداد ماه اظهار داشت: طبق آئین نامه برگزاری امتحانات نباید بعد از شبهای قدر امتحانات داخلی و نهایی دانش‌آموزان برگزار شود.

وی گفت: با تصمیمات گرفته شده در روزهای شنبه ۴ خرداد و چهارشنبه ۸ خرداد امتخانات برگزار نمی شود.

این روزها همزمان با لیالی قدر است و امتحانات نهایی و داخلی برگزار نمی‌شود.

عباس معبودی همچنین اظهار داشت: شروع به کار مدارس و ادارات آموزش و پرورش طبق قانون دو ساعت با تاخیر آغاز خواهد شد.

 

لغو امتحانات خرداد

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه در کشور با یک روز تاخیر ماه رمضان آغاز شد و در تقویم رسمی کشور یکشنبه ۵ خرداد شب قدر اعلام شده این تعطیلی ۶ خرداد خواهد بود و ۵ خرداد مدارس و ادارات باز خواهند بود.
عباس معبودی اظهار داشت: امتحانات هماهنگ و داخلی روز شنبه ۴ اردیبهشت و روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت دانش آموزان شهرستان‌های استان تهران در کلیه پایه‌ها لغو شد.

وی افزود: روز دوشنبه نیز تعطیل رسمی است و این تعطیلی به علت شهادت امام علی ع می باشد و بیست و یکم ماه مبارک و پر فضیلت رمضان است.

علت برگزار نشدن امتحانات مدارس در خرداد ۹۸

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌ های استان تهران علت این لغو امتحانات را فراهم آوردن شرایط حضور دانش آموزان در مراسم شب‌ های احیا عنوان کرد.
روزهای چهارم و هشتم روزهای پس از شبهای احیا است که دانش اموزان نیز در این مراسم حضور دارند و از شبهای پر برکت قدر بهره میگیرند.

لغو امتحانات و تعطیلی مدارس

درباره تعطیلی به علت لغو امتحان خبری منتشر نشده است اما واضح است که در ایام امتحانات دانش آموزان برای انجام آزمون در مدرسه حضور دارند.

نظرات