ساعت شروع کار ادارات دولتی در روزهای پس از شبهای قدر ۹۸

0

ساعت شروع کار ادارات دولتی در روزهای پس از شبهای قدر ۹۸

ساعت شروع کار ادارات دولتی در ایام شب قدر و روزهای پس از شبهای قدر از برنامه های همه سال دولت برای راحتی و انجام مراسم پر فیض شبهای قدر برای کارمندان دولتی است.

همه ساله طبق روال هر سال دولت تصمیم می گیرد که برای اینکه کارمندان و افراد بتوانند به مراسم و اعمال ارزشمند شبهای قدر برسند و روز بعد دغدغه زود بیدار شدن را نداشته باشند ساعات کاری ادارات را کم کرده و کاهش دهد و با دو ساعت تاخیر کارشان را شروع کند

کاهش ساعت کاری ادارات

 

کاهش ساعت کار اداری روزهای پس از شب قدر

طبق همین اطلاع رسانی ،سازمان‌های دولتی در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته آینده مطابق با ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بر اساس گزارش سایت حرف تازه از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و مطابق روال همه ساله، زمان شروع کار کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در روز‌های شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۸ خرداد ماه برابر با نوزدهم و بیست و سوم با دو ساعت تاخیر تعیین شده و کارمندان و دولتی ها می توانند با دو ساعت تاخیر در سر کارشان حاضر شوند.

 

 

کاهش ساعت کاری ادارات

ماه رمضان به شبهای قدر نزدیک میشود و علاوه بر این ایام پر فضیلت ایام سوگواری و شهادت حضرت امام علی ع نیز می باشد که همه مردم در این مراسم شرکت می کنند و مراسم احیا می گیرند و تا صبح بیدار هستند.

پس دو ساعت تاخیر برای راحتی کارمندان مانند همیشه امسال ماه رمضان ۹۸ نیز اعمال شده است.

نظرات