مدلهای مجلسی و شیک پیراهن دکلته بلند

0

مدلهای مجلسی و شیک پیراهن دکلته بلند

پیراهن دکلته بلند : یکی از بهترین و شیک ترین انتخاب ها برای لباس مجلسی در مراسم عروسی یا جشن ها و مهمانی ها، پیراهن دکلته است. مدلها و نکات این پست را مشاهده کنید.

 

مدلهای پیراهن دکلته بلند مجلسی

 

مدل لباس دکلته بلند عروسی

 

مدلهای جدید لباس مجلسی دکلته بلند

 

 

اگرچه انتخاب‌هایی مثل کت و دامن، بلوز و دامن، کت و شلوار و حتی بلوز و شلوار هم می‌توانند شیک و زیبا باشند و برای موقعیت‌های خاصی حتی بیشتر از پیراهن مجلسی مناسب هستند و توصیه می‌شوند اما اگر نمی‌خواهید ریسک کنید و انگشت نما شوید سراغ لباس مجلسی مرسوم یعنی پیراهن بروید و آن را با یک جفت کفش پاشنه بلند و مدل موی زیبا و ساده و یک رژ لب قرمز همراه کنید و نگران هیچ چیزی نباشید.

 

 

مهم نیست اگر مجلس زنانه است، پوشیدن لباس کوتاه مجلسی یعنی لباسی که از زانو بالاتر باشد به هیچ وجه مناسب مجلس عروسی نیست و این کار نه تنها به احترامی به عروس است بلکه اصلا زیبا هم نیست و باعث قضاوت نادرست درباره شما نیز خواهد شد.

علاوه بر این لباس‌های بلند (مخصوصا مدل‌هایی که در قسمت جلو یا پهلو چاک داشته باشند) نه تنها شیک‌تر و جذاب‌تر هستند بلکه هماهنگ کردن آن‌ها با کفش پاشنه بلند بسیار ساده‌تر است.

 

 

گیپور یا تور سفید یا رنگ‌های نزیک به سفید مثل کرم و شیری به هیچ عنوان مناسب مجلس عروسی نیست و شما به عنوان مهمان نباید از چنین لباس‌هایی استفاده کنید چون این رنگ تنها مخصوص عروس است.

اما می‌توانید از لباس‌های گیپور و تور در رنگ‌های متنوع و زیبایی دیگری مثل مشکی، آبی و حتی گیپورهای دورنگ و چندرنگ و پولک دوزی شده که این روزها محبوبیت زیادی هم پیدا کرده‌اند به صورت یک لایه یا دولایه استفاده کنید.

 

 

سال‌ها قبل پوشیدن لباس مجلسی در مجالس عروسی یکی از تابوهای مد و فشن شمرده می‌شد چون تصور می‌شد این رنگ مخصوص عزا است و مناسب یک مجلس شاد نیست.

اما امروز رنگ مشکی یکی از شیک‌ترین، تطبیق پذیرترین و پرکاربردترین رنگ‌ها در لباس‌های زنانه است و در هر مهمانی از جمله عروسی و تولد هم قابل استفاده است. شاید رنگ سیاده زمانی رنگ غم و اندوه بود اما امروز نشانه شیک‌پوشی و جذابیت شما است، پس هرچه سریع‌تر یک لباس مجلسی مشکی زیبا تهیه کنید و در مهمانی‌ها و عروسی‌ها بپوشید.

 

 

بیشتر خانم‌ها تصور می‌کنند در عروسی هر نوع لباسی را می‌توانند بپوشند و مهم نیست چه مقدار از بدنشان دیده شود اما این تصور اشتباه است و شما باید تعادل را در پوشیدگی بدن رعایت کنید مثلا اگر لباس شما دکلته است حتما قد آن از پاشنه پا بلندتر باشد و لازم است که با یک شال یا شنل مناسب پوشش خود را کامل کنید یا اگر یقه لباس خیلی باز است حتما باید لباس شما آستین داشته باشد.

 

 

نظرات