مدلهای لباس دکلته کوتاه دخترانه برای جشن تولد

0

مدلهای لباس دکلته کوتاه دخترانه برای جشن تولد

لباس دکلته کوتاه : یک پیراهن دکلته لباسی بسیار عالی و زیبا است، خصوصا اگر شما شانه ها و بازوهای زیبا و مناسبی دارید. برای اینکه در چنین لباسی احساس راحتی کنید و زیبا به نظر برسید، نکاتی وجود دارد که باید به آن توجه کنید.

 

ژورنال لباس دکلته کوتاه مجلسی

 

شیک ترین مدلهای لباس دکلته دخترانه

 

مدل پیراهن دکلته کوتاه دخترانه شیک

 

 

به دنبال پیراهن دکلته ای باشید که به خوبی مناسب اندام شما است. اگر در لباستان راحت نباشید و با پوشیدن آن دائما ناراحت و درکشمکش باشید، اهمیتی نخواهد داشت که فرم دوخت آن چگونه است، در هر صورت در تن شما خوب و مناسب دیده نمی شود.

 

 

شما به پیراهن دکلته ای نیاز دارید که در قسمت بالاتنه تنگ و چسبان باشد، اما در عین حال بالاتنه شما در آن احساس راحتی کند. کل اجزای خود لباس هم باید با یکدیگر هماهنگ و متعادل باشد. از آنجایی که بالاتنه چسب و تنگ است و قسمت بالای سینه شما برهنه است، بهتر است که پایین تنه لباس حداقل تا زیر زانو باشد و آزادتر و کلوش تر باشد. پایین تنه تنگ و خیلی کوتاه چندان جالب نیست.

 

 

لباس زیر مناسب بخرید. انواع مختلف لباس زیر بدون بند در بازار موجود است. مدلی ساده با پارچه‌ای نرم و صاف انتخاب کنید. تور، قیطان و سایر تزئینات آن، ممکن است باعث شود که بالاتنه شما هنگام پوشیدن یک لباس دکلته، چروکیده و بدفرم به نظر برسد.

 

با افزودن یک گردنبند زیبا و شکیل، توجه ها را به سمت چهره خود جلب کنید. گوشواره های بلند و بسیار کشیده نیز به زیبایی و جذابیت شما خواهد افزود.

 

پوست خود را به خوبی پاک کنید و لوسیونی با کمی درخشش و براقی بر روی پوست خود استفاده کنید تا پوست شما را درخشان و زیبا نشان بدهد.

نظرات