مدلهای لباس مجلسی آستین دار دخترانه و زنانه

0

مدلهای لباس مجلسی آستین دار دخترانه و زنانه

لباس مجلسی آستین دار : یکی از اصلی ترین دغدغه خانم ها به محض دعوت آن ها به جشن و مهمانی، انتخاب مدل لباس مناسب است. با مدلها و راهنمای این پست همراه شوید.

 

لباس مجلسی آستین دار و پوشیده

 

لباس مجلسی آستین دار جدید

 

لباس مهمانی پوشیده و آستین بلند

 

اگر که مهمانی فرم رسمی دارد بهتر است از لباس مجلسی رسمی که عموما طول بلند تری نسبت به سایرین دارند استفاده کنید , بگونه ای که پایین لباس بر روی زمین کشیده میشود. اگر هم لباس مجلسی کوتاه مد نظرتان باشد اگر طولشان تا زیر زانو باشد ایرادی ندارد اما بهتر است بدانید که هر چه در هنگام خرید لباس مجلسی به طول بیشتر لباس اهمیت بدهید, یعنی مهمانی رسمی تر است.

 

 

اگر لباس مجلسی از جنس نخ بود بدانید و آگاه باشید که انتخاب مناسبی برای مهمانی رسمی نیست. لازم است بدانید که طرح و کیفیت پارچه لباس مجلسی تان هست که باعث درخشیدنتان در مهمانی میشود , بهتر است که پارچه های اطلسی و ابریشم را انتخاب کنید.

 

 

هرچه لباس مجلسی تیره تر باشد مناسب تر برای مجالس رسمی و بلعکس هرچه رنگ لباس روشن تر و شاد تر و گلگلی تر باشد از دسته لباس های مجلسی غیر رسمی است. رسمی ترین رنگ لباس مجلسی مشکی است.

 

 

خیلی مهم است که تناسب بین رنگ پوست و لباس مورد نظرتان را رعایت کنید که لباس بر تنتان بدرخشد , برای مثال اگر رنگ پوستتان گرم یا به زبان ساده تر پوست سبزه و گندمی دارید بهتر است از رنگ بندی قهوه ای و قرمز و زرد را انتخاب کنید و در صورتی که رنگ پوستتان خنک تر و یا به اصطلاح پوست سفید تری دارید , رنگ های بنفش و آبی و سبز جذابیت شما را دو چندان میکند. اما این رنگ بندی بر اساس ایده است و گهگاهی استثنا هم پیش می آید و افراد رنگ های تضاد انتخاب میکنند و به پوستشان مینشیند.

 

بسته به فصل و وضعیت آّب و هوا میتوانید از جوراب شلواری ضخیم و نازک استفاده کنید. اگر پاهای توپر و چاقی دارید بهتر است از جوراب شلواری ضخیم رنگ مشکی استفاده کنید تا پاهایتان را کم حجم تر نشان دهد.

 

کفش تخت یکی از مناسب ترین های کفش مجلسی برای لباس کوتاه مجلسی است. بهتر است از کفش تخت عروسکی رنگ کرمی و مشکی استفاده کنید . چنانچه با پوشیدن کفش پاشنه بلند در مهمانی ها اذیت میشوید میتوانید از این استایل و از این ست لباس مجلسی با کفش بهره ببرید.

 

نظرات