فیلم و عکس اجرای مجید ترکمان در مرحله دوم عصر جدید

0

فیلم و عکس اجرای مجید ترکمان در مرحله دوم عصر جدید

اجرای مجید ترکمان در عصر جدید در محله دوم در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸ و تقلید صدای محشر آهنگ پس از باران و تقلید صدای خانم جلسه ای و یکی از شرکت کنندگان و حواشی و چهار چراغ سفید را همراه بیوگرافی در سایت حرف تازه مشاهده کنید.

اجرای مجید ترکمان

اجرای مجید ترکمان عصر جدید

مجید ترکمان تقلید کننده صدا و خواننده در مرحله دوم عصر جدید که در روز ۲۹ اردیبهشت ماه از شبکه سه پخش شد استندآپ بسیار جذاب و خنده داری را اجرا کرد که باعث شد تا همه داوران بدون استثنا چراغ سفید به او بدهند.

او در اجرای خود گریزی به کلاه قرمزی و سریال پس از باران و کلیپ خانم جلسه ای که مدتی قبل در فضای مجازی حسابی سر و صدا کرده بود ، زد و تقلید صدای این برنامه را به نمایش گذاشت.

اجرای مجید ترکمان

او حتی با داوران نیز شوخی کرده و با یکی از شکت کنندگان این مسابقه نیز شوخی کرد و و اجرای او را به نمایش گذاشت.
آریا عظیمی نژاد به حدی از اجرای او سر شوق آمد که تا آخر نمایش و اجرای مجید صبر نکرد و رای با چراغ سفیدش را به او اهدا کرد.

اجرای مجید ترکمان

مجید ترکمان در کیش زندگی می کند و صاحب یک مغازه اسباب فروشی است و خودش نیز سالهاست در زمینه تقلید صدا و خوانندگی فعالیت دارد و برنامه های کمدی و طنز زیادی در مراسم ها  و در شهرهای مختلف اجرا کرده است.
وی متولد سال ۶۱ در تهران بوده و اصالتا لر می باشد و اجرای خود را با لهجه لری انجام داد که پدر و مادرش نیز در این اجرا و بخش همراهش بودند

فیلم اجرای تقلید صدای ترکمان در مرحله دوم عصر جدید

در این فیلم که منتشر کردیم بطور کامل فیلم اجرای این هنرمند تقلید صدا را مشاهده کنید.

 

نظرات