بیوگرافی سیاوش یزدانی فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

0

بیوگرافی سیاوش یزدانی فوتبالیست و همسرش + عکس های جدید و جنجالی اخیر

سیاوش یزدانی : متولد ۱۲ اسفند ۱۳۷۰ در مشهد فوتبالیست ایرانی و مدافع فعلی استقلال است. در ادامه معرفی و بیوگرافی سیاوش یزدانی و همسرش(Siavash Yazdani) با عکس های جدید و زندگی شخصی و خانوادگی تا ازدواج و حواشی اخیر در مسابقات فوتبال تا اخراج از استقلال توسط ساپینتو و آدرس اینستاگرام وی و سوابق ورزشی و افتخاراتش را در سایت حرف تازه بخوانید.

بیوگرافی سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی (Siavash Yazdani) بازیکن فوتبال و فوتبالیست ایرانی در ۱۲ اسفند ۱۳۷۰ در مشهد به دنیا آمده و تیم فعلی او استقلال بوده و در پست مدافع میانی و دفاع چپ برای باشگاه فوتبال استقلال تهران به سرمربیگری ریکاردو ساپینتو در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند. او در مهر ۱۴۰۱ به دلیل پست اینستاگرامی توهین آمیز برای جشن تولد سرمربی استقلال توبیخ شد و احتمال اخراج از استقلال می رود.

سیاوش یزدانی

نام کامل او سیاوش یزدانی‌ مقدم و دارای قد ۱۹۲/ متر در پست مدافع میانی و دفاع چپ با شماره ۹۹ توپ می زند

سیاوش یزدانی

همسر سیاوش یزدانی

این بازیکن مشهدی فوتبال فعلا مجرد است

شروع فوتبال

این بازیکن فوتبال شروع حرفه ای خود را در فوتبال در باشگاه فتح مشهد شروع کرده و سپس با درخشش در این تیم توجه مربیان و مدیران باشگاه سیاه‌جامگان را خود جلب کرده و به این تیم پیوست
یزدانی سابقه حضور در تیم های بزرگی چون پیکان تهران و سپاهان اصفهان را در کارنامه خود دارد.

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی بازیکن استقلال

وی از فصل هفدهم لیگ برتر و در زمان مربیگری کرانچار از تیم پیکان به سپاهان منتقل شد.
وی به دلیل درخشش و بازی خود و تکنیکی در فصل هجدهم یکی از بازیکنان مورد علاقه ی امیر قلعه نویی بود که عملکرد خوبی از خود بجا گذاشته است
این بازیکن یکی از بازیکنان محبوب در اصفهان است و او به عنوان هادی عقیلی دوم مینامند

سیاوش یزدانی

جراحی بینی

مدافع سپاهان عمل جراحی بینی انجام داده و ای نبه علت شکستگی بینی در دیدار تیمش مقابل نفت از ناحیه بینی شده و چند روز از این اتفاق، بینی خود را جراحی کرد.

در همین رابطه یخوانید : درگیری هواداران پرسپولیس و سپاهان

 

سیاوش یزدانی

هشدار به هواداران پرسپولیس

وی بعد از بازی جنجالی تیمش مقابل پرسپولیس در ششم اردیبشهت ۹۸ در مصاحبه گفت : امروز طبقه پایین را به هواداران ما دادند و تماشاگران پرسپولیس هم بالای سر آنها نشسته بودند.
پرسپولیسی‌ ها هواداران سپاهان را نابود کردند و من از آنها خواهش می‌کنم به اصفهان نیایند. چون اگر به اصفهان بیایند، تنها خدا می‌تواند امنیت‌شان را تأمین کند. هواداران پرسپولیس واقعاً بی‌رحمانه چند تماشاگر ما را زدند.
وی در سوال اینکه آیا تماشاگران پرسپولیس را تهدید می‌کند یا خیر، گفت: این حرف از سر دلسوزی است. اگر اینگونه باشد، در اصفهان خون به پا می‌شود. من از هواداران سپاهان خواستم بیشتر مراعات کنند، اما اگر در بازی دو تیم در جام حذفی مراعات نکنند، حق دارند.

سیاوش یزدانی

زندگینامه و بیوگرافی سیاوش یزدانی بازیکن استقلال

وی در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۱۹ با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست. نخستین بازی او برای این تیم در مقابل تیم فولاد خوزستان بود که در این بازی با عملکرد خوبی که داشت مورد توجه هواداران قرار گرفت. او همچنین در اولین دربی که حضور داشت با سیامک نعمتی درگیر شد و موجب بروز درگیری و حاشیه در این دربی شد. او همچنین در میان طرفداران استقلال با لقب دکتر شناخته می‌شود.

وی برای انجام خدمت سربازی خود به‌طور قرضی از استقلال به تیم ملوان پیوست و سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان توانست با استفاده از قانون کفالت، سربازی خود را پایان بدهد و به باشگاه استقلال برگردد.

دوران ملی

وی اولین بار در سال ۲۰۱۹ توسط مارک ویلموتس به تیم ملی دعوت شد.

او اولین بازی خود برای تیم ملی ایران را در چارچوب مسابقات دور انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل تیم ملی امارات در ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ که با برتری ۲–۰ ایران همراه بود انجام داد. وی در تعویضی دیر هنگام در دقیقه ۸۲ به جای میلاد محمدی وارد زمین شد.

ماجرای سیاوش یزدانی و جشن تولد ساپینتو

سیاوش یزدانی ظهر امروز با انتشار توییتی، به برگزاری جشن تولد ساپینتو اعتراض کرد.

یزدانی در این توییت اعلام کرده بابت برگزاری تولد ساپینتو، از استقلالی بودنش خجالت کشیده است.  بازیکنی که در هفته های گذشته برای تیمش بازی نکرد و شاید این توییت، عواقبی هم برای وی در پیش داشته باشد و او نیز به کمیته انضباطی باشگاه احضار شود.

مصاحبه اخیر سیاوش یزدانی

دلیل انتخاب سپاهان اصفهان

برای پیشرفت فوتبال تصمیم گرفتم سپاهان را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کنم،
همچنین حضور کرانچار یکی از اصلی ترین دلایل انتخاب سپاهان بود.

پیشنهادهای از دوتیم استقلال و پرسپولیس

از دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهادهای خوبی داشتم ولی باید این موضوع را یادآور شوم که به هیچ عنوان به خاطر رفاقت با بازیکن خاصی به تیمی ملحق نخواهم شد و سپاهان رابه دلیل حضور مربی سرشناس و برای پیشرفت فوتبال خود این تیم را انتخاب کردم.

آرزوی تیم ملی

چهار سال است که در لیگ برتر بازی می کنم. روز به روز بهتر شدم. هر کسی در زندگی اش آرزوهایی دارد.
در این چند وقت، با توجه به بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند ،فکر می کنم لیاقت داشته ام تا یک بار به تیم ملی دعوت شوم و جو تیم ملی را ببینم و ببینم مربیان از من چه می خواهند.

پیج اینستاگرام و عکس های جدید سیاوش یزدانی

در ادامه عکس های این فوتبالیست ایرانی را مشاهده کنید.

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی

سیاوش یزدانی

عکس های اینستاگرامی سیاوش یزدانی

نظرات