معرفی سریالهای ماه رمضان ۹۸

0

معرفی سریالهای ماه رمضان ۹۸

سریالهای ماه رمضان ۹۸ با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان شروع شده و سریال های مناسبتی و مخصوص این ماه نیز شروع به پخش می شوند و مانند هر سال هر شبکه سریالی را برای مخاطبان خود در نظر می گیرد.

در اسین بخش از سایت حرف تازه به معرفی سریال های مخصوص ماه رمضان ۹۸ می پردازیم و در ادامه با نام و شبکه پخش و زمان و ساعت پخش این مجموعه های تلویزیونی آشنا شوید.

سریالهای ماه رمضان ۹۸

بهرام بهرامیان، برادران محمودی و محمدرضا آهنج و امیر حسین پوروزیری کارگردانان سریال‌های رمضانی تلویزیون هستند و البته ناگقفته نماند که هنوز پخش برخی سریال های نام برده شده قطعی نشده و اما دلدار و برادرجان بطور قطعی از ماه رمضان پخش خواهند شد.

سریال از یادها رفته  پخش رمضانی شبکه یک

«از یادها رفته» به‌تعبیر اکبر تحویلیان تهیه‌کننده این سریال، در حوزه تاریخ معاصر می‌گذرد.
داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال ۱۳۱۹ می‌پردازد که به‌دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب و رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخش‌هایی از داستان این سریال که درباره خسرو (حسین یاری) و مهربانو (هلیا امامی) است نیز به کشف حجاب می‌پردازد.

بازیگران سریال از یادها رفته

حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و … بازیگران این سریال هستند.

سریالهای ماه رمضان 98

سریال دلدار سریال ماه رمضان شبکه دو

نام سریال رمضانی شبکه دو هم «دلدار» است که امروز از لوگوی آن نیز رونمایی شد. بعد از سریال «سایبان»، برادران محمودی این روزها درحال فیلمبرداری سریال «دلدار» برای ماه مبارک رمضان هستند و تاکنون محمدرضا غفاری و الناز حبیبی جلوی دوربین رفته‌اند. «دلدار» یک ملودرام عاشقانه است که در ۳۰ قسمت ۴۵دقیقه‌ای در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان این سریال که توسط آزیتا ایرایی و مهدی حمزه نوشته شده، آمده است: «دیریست که دلدار پیامی نفرستاد». این سریال اوایل دی‌ماه ۹۷ کلید خورد.

سریالهای ماه رمضان 98

سریال برادرجان در شبکه سه

«برادر جان» عنوان سریالی است که محمدرضا آهنج بعد از مدت‌ها غیبت برای تلویزیون می‌سازد، کاری که سعید نعمت‌الله نویسندگی کرده و تولید آن با حضور بازیگران شاخصی همچون علی نصیریان، حسن پورشیرازی و حسام منظور از دی‌ماه آغاز شد. این سریال در ۳۰ قسمت ۳۵دقیقه‌ای برای شبکه سه تولید می‌شود

خلاصه داستان و موضوع  سریال برادرجان

موضوع اصلی این ملودرام خانوادگی «حق الناس» و در خلاصه داستان آن آمده است: «پسری بعد از، از دست دادن پدرش می‌خواهد دِین‌های او را ادا کند».

سریالهای ماه رمضان 98

 

علی نصیریان، حسن پورشیرازی و حسام منظور که پیش از این به‌عنوان بازیگران سریال «برادر جان» معرفی شده‌اند، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجاد نیز دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این پروژه قطعی شده و برای این ملودرام اجتماعی و مذهبی به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال میم کاف در ماه رمضان

امیرحسین پوروزیری نویسنده و کارگردان مستند ساز که اولین سریال خود را برای شبکه یک سیما به نام مینو ساخت، در حال نگارش و ساخت یک سریال تلویزیونی کمدی به نام «میم کاف» است. پور وزیری در ارتباط با نگارش این مجموعه جدید گفت: این روزها هم‌ زمان با پخش «مینو» مشغول نگارش «میم کاف» به همراه دو نویسنده جوان محسن ملکی و حسین حقیقی به سفارش سیما فیلم هستیم.

سریالهای ماه رمضان 98

او در ارتباط با زمان پخش «میم کاف» بیان کرد: در ابتدا قصد داشتیم کار را برای پخش در ایام نوروز آماده کنیم اما تاکنون تنها ده قسمت از کار نگارش شده و پیش‌تولید کار را از اسفند آغاز می‌کنیم، تلاش می‌کنیم تا این مجموعه برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان از یکی از شبکه‌های تلویزیون آماده شود.
پوروزیری درباره موضوع داستان «میم کاف» گفت: این مجموعه، داستانی شاد و خانوادگی دارد که در آن جوانان حضور دارند. نویسنده و کارگردان مجموعه بیست قسمتی «میم کاف» درباره انتخاب بازیگران این مجموعه گفت: فعلاً تمام تمرکزمان بروی فیلم‌نامه است و بازیگری را انتخاب نکردیم.

اسامی سریال های ماه رمضان ۹۸

البته کنار سریال‌هایی که برای پخش آماده می‌شوند، برنامه‌های مختلفی نیز در دست تولید است و همچنین شبکه‌های تماشا و آی‌فیلم هم مثل همیشه بازپخش سریال‌های پرمخاطب سال‌های گذشته را در کنداکتور خود دارند.
برادرجان و میم کاف و از یادها رفته و دلدار را در ماه رمضان ۹۸ تماشا کنید.

زمان پخش سریالهای ماه رمضان ۹۸

با شروع این ماه سریال ها نیز پخش خواهند شد

نظرات