بیوگرافی علی یاسینی خواننده جنجالی و همسرش + عکس جدید و حواشی اخیر

0

بیوگرافی علی یاسینی خواننده جنجالی و همسرش + عکس جدید و حواشی اخیر

علی یاسینی خواننده پاپ ایرانی متولد ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ در تهران است. علاوه بر خوانندگی در زمینه ترانه سرایی، تنظیم کننده و آهنگ سازی نیز فعالیت دارد و نامش با حواشی ملیکا تهامی بر سر زبان ها افتاد و حواشی و جنجال های زیادی را بر این خواننده به وجود آورد. ادامه بیوگرافی علی یاسینی خواننده پاپ و همسرش کیست + عکس و آهنگ
را در مجله حرف تازه بخوانید.

علی یاسینی در زمینه‌ ی موسیقی و خوانندگی و آهنگسازی فعایت دارد
علی یاسینی یکی از این خوانندگان نوظهور می باشد، که توجه طرفداران موسیقی را به خود جلب نموده است.

درباره سال تولد ایشان باید گفت در بعضی از رسانه ها بیان شده است :که ایشان در روز ۱۴ آذر ماه سال ۱۳۷۵ به دنیا آمده است و در بعضی رسانه‌های دیگر نیز وی را زاده ۱۲ آذرماه سال ۱۳۷۳ معرفی نموده اند.

بیوگرافی علی یاسینی

علی یاسینی در تاریخ ۱۴ آذر ماه ۱۳۷۵ در تهران در یک خانواده چهار نفره متولد شد. او یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. علی یاسینی فارغ التحصیل رشته معماری می باشد.

علی یاسینی

زندگینامه علی یاسینی

علی یاسینی خواننده جوان و پرطرفدار ایرانی در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۷۳ به دنیا آمده است. علـی یاسینی ترانه سرا، تنظیم کننده و آهنگ ساز نیز هست و همچنین سبک خاصی را برای خود به وجود آورده است. وی اخیرا با تنظیم کننده ی معروف (مسعود جهانی) که نامش برای همه آشناست و همچنین در هوروش بند مشغول به فعالیت است، همکاری داشته است. قطعه‌ی نترس از علی یاسـینی با همکاری مسعود جهانی آماده شده است. اوج شهرت یاسینی با اهنگی که بطور مشترک با شهاب مظفری خوانده است برمیگردد. وی به گفته ی خودش اکثر وقت خود را صرف تمرین و تکرار موزیک و ترانه خوانی کرده تا متفاوت از بقیه بخواند

تحصیلات

ایشان در رشته معماری تحصیل کرده است و تا مقطع کارشناسی تحصیل خود را به پایان رسانده است.

درباره این که این خواننده فعالیت هنری‌اش را در عرصه موسیقی از کجا آغاز نموده است، باید گفت که ایشان با نواختن گیتار فعالیت خود را در زمینه موسیقی آغاز نموده و اکنون نیز آهنگساز و ترانه سرا می باشد و هم خواننده بسیار خوبی محسوب می شود.

او  با موسسه فرهنگی هنری آراد کار هنری انجام می دهد.

ایشان سه سال می باشد، که به طور رسمی در زمینه موسیقی فعالیت می کند.

عکس و آهنگ و پدر و مادر

وی در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد.علی یاسینی فارغ التحصیل رشته معماری می باشد. قد علی یاسینی ۱۹۳ سانتیمتر است.

وی در فعالیت خودش خیلی چیره دست و کار بلد هست به طوری که بعضی زمانها تنظیم کنندگی موزیک های خود را انجام می دهد و هم به خواندن می پردازد و این از هوش و استعداد بسیار زیبای او می باشد.

یاسینی همچنین پیش آرش مسیح و مسعود جهانی که یک تیم قوی موسیقیایی هستند همکاری نموده است که یکی از دلایل شهرت علی یاسینـی این مورد است.

همکاری با مسعود جهانی

وی اخیرا با مسعود جهانی که نامش برای همه آشناست و همچنین در هوروش بند مشغول به فعالیت است، همکاری داشته است. قطعه‌ی نترس از علی یاسـینی با همکاری مسعود جهانی آماده شده است.

یاسینی از طریق پخش آهنگ نترس به مشهوریت رسیده است.

اوج شهرت یاسینی با اهنگی که بطور مشترک با شهاب مظفری خوانده است برمیگردد.

وی به گفته ی خودش اکثر وقت خود را صرف تمرین و تکرار موزیک و ترانه خوانی کرده تا متفاوت از بقیه بخواند و متن آهنگهایی می سازد که در دنیای موزیک حرف اول را زده و دلنشین است.

علی یاسینی

همسر علی یاسینی کیست

یاسینی هم اکنون مجرد است و با مادرش زندگی میکند. اما مدتی پیش خبر رابطه او با ملیکا تهامی در برخی رسانه ها منتشر شد که توسط خود این خواننده تکذیب شد.

فعالیت ها و سوابق

ایشان از سال ۱۳۸۷ فعالیت هنری خود را با یادگیری گیتار شروع کرد و کم کم وارد حیطه ترانه سرایی شد تا این که نخستین آهنگ خود را به نام افسردگی در سال ۹۴ یعنی در سن ۱۹ سالگی ساخت که مورد استقبال قرار گرفت. او پس از آهنگ افسردگی دومین آهنگ خود به نام تلخ را در سال ۹۵ منتشر کرد و صدایش شناخته تر شد. سپس بعد از منتشر کردن آهنگ نترس به شهرت وی افزوده شد. وی با قدرت کارش را ادامه داد و آهنگ دیگری را منتشر کرد. آهنگ نترس سبب شهرت زیاد او شد.

علایق

وی به ورزش فوتبال علاقمند است و در بین تیمهای فوتبال هم هواخواه تیم بارسلونا در خارج از کشور است و در داخل هم به شدت طرف دار تیم پرسپولیس است.

یکی از اهداف یاسینی، آهنگ سازی در سطح بین المللی میباشد و تمام آهنگ هایش را تا به حال خودش نوشته است. وی اکثر وقتش را صرف موسیقی و تنظیم می کند و تلاش دارد که کارهایش با خلاقیت خودش نسبت به دیگر خوانندگان تفاوت داشته باشد.

بیوگرافی و عکس علی یاسینی خواننده پاپ

درباره مشخصات ظاهری ایشان نیز باید گفت :که وی ۱۹۳ سانتیمتر قد دارد و وزن ایشان ٨۵ کیلوگرم می باشد.
علی یاسینی درباره اوقات فراغتش بیان می کند: گاهی اوقات خودم را سرگرم تمرین و تکرار اهنگ و ترانه خوانی می‌کنم، تا در این زمینه به تبحر لازم برسم.

ایشان در ادامه افزود : بیشتر وقتش را صرف موسیقی و تنظیم آن می کند و سعی می کند تا با خلاقیت خاصی که‌در وی وجود دارد، فعالیتش با سایر خواننده ها متفاوت باشد.

علی یاسینی پس از منتشر کردن قطعه «افسردگی» خود، فعالیتش را ادامه داد و در سال ۱۳۹۵ دومین موزیک خودش را انتشار نمود.

آهنگ تلخ دومین موزیک وی محسوب می‌شود و با این آهنگ دومش، خود وصدایش برای مخاطبین دنیای موسیقی معرفی شد.
ایشان فعالیتش را با قدرت بسیار ادامه داد و موزیک دیگری را انتشار نمود.
موزیک نترس سبب شد ایشان به مشهوریت بسیاری دست پیدا کند.

گفتنی است که علی یاسینی با آرش و مسیح و مسعود جهانی که یک تیم قوی موسیقی محسوب می شوند، همکاری نموده است.

مهاجرت

علی یاسینی با انتشار ویدیویی خبر از مهاجرت خود داده است.

علی یاسینی همچنین پیش آرش مسیح و مسعود جهانی که یک تیم قوی موسیقیایی هستند همکاری نموده است که یکی از دلایل شهرت علی یاسینی این مورد است.

آهنگ های علی یاسـینی

خنده‌هامو دوست داشت

نگاه

بارون

نرو

یه وقتایی

افسردگی

میخندم

کجایی

تلخ

تهران

مثل برف

یه ثانیه

بی تعبیر

تو دیوونه بودی

بعد تو

راه بیا

اگه به من بود

نترس

این روزا

انگار نه انگار

ازم دور شین

راجبش نگید

وای وای (شهاب مظفری و علی یاسینی)

جنگ

به چی زل میزنی

ما با هم خاطره داریم

عکس های علی یاسـینی

  علی یاسینی

علی یاسینی

علی یاسینی

علی یاسینی

علی یاسینی

نظرات