خبر سرمربیگری آرسن ونگر در تیم ملی ایران شایعه یا واقعیت؟

0

خبر سرمربیگری آرسن ونگر در تیم ملی ایران

خبرهایی در برخی از کانال های خبری و ورزشی از قول یک خبرنگار ورزشی مستقل در حال دست به دست شدن است که طبق این خبر فدراسیون فوتبال ایران در حال مذاکره با آرسن ونگر مربی نام آشنای فرانسوی در دنیا می باشد.

آرسن ونگر در تیم ملی ایران

طبق گفته های این خبرنگار فدارسیون فوتبال امروز ملاقاتی با آرسن ونگر داشته و مذاکراتی باهم انجام داده اند .
همچنین در برخی خبرها آمده است که آرسن ونگر با فدارسیون فوتبال ایران برای ۴ سال تا جام جهانی ۲۰۲۲ قرارداد بسته است. ونگر روی کار در آکادمی ها ؛ استعداد یابی و تیم های پایه نیز نظارت خواهد کرد.

تاج اخیرا اعلام کرد که خبر خوبی برای مردم ایران داریم. بنا بر گزارش ParisUnited؛ فدراسیون فوتبال ایران بزودی و باحتمال زیاد در این هفته خبر رسمی توافق با آرسن ونگـر را اعلام خواهد کرد.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم خبر خوب مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال آیا مربوط به حضور آرسن ونـگر در ایران است یا نه این خبر فقط یک شایعه یا شاید هم دروغ ۱۳ بوده است.

آرسن ونـگر ۶۹ ساله از سال ۱۹۹۶ به مدت ۲۲ سال سرمربی تیم باشگاهی آرسنال بوده است.

 

این خبر که در مدت خیلی کمی در فضای مجازی منتشر شد ، یک شوخی بوده است و طبیعتا آرسن ونگر به تیمی مثل ایران که با انواع و اقسام مشکلات روبروست نخواهد آمد.

شب گذشته در فضای مجازی ، شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه آرسن ونگر با فدراسیون فوتبال ایران مذاکراتی داشته و قرار است سرمربی تیم ملی شود. منبع خبر هم یکی از خبرنگاران ایرانی در لندن بود. اما خیلی زود مشخص شد این خبر دروغ سیزده بوده و فدراسیون فوتبال مذاکراتی با آرسن ونگر نداشته است. این مربی بعد از جدایی از آرسنال پیشنهادات زیادی داشته و به آنها پاسخ منفی داده است و طبیعتا به تیمی مثل ایران که با انواع و اقسام مشکلات روبروست نخواهد آمد!

نظرات