ویژه برنامه تحویل سال ۹۸ شبکه دو با اجرای ژیلا صادقی

0

ویژه برنامه تحویل سال ۹۸ شبکه دو با اجرای ژیلا صادقی

پل فروردین شبکه دو و زمان پخش و مجری این برنامه را در سایت حرف تازه بخوانید

صدا و سیما در لحظه سال تحویل و چند ساعت مانده به تحویل سال برنامه‌های مخصوص و مناسبتی تحویل سال در شبکه های تلویزیون پخش می شود .

ویژه برنامه پل فروردین شبکه دو

برنامه تحویل سال ۹۸ مانند سالیان قبل با اجرای مجریان توانمند در همه شبکه های سراسری پخش می شود و روی آنتن زنده تلویزیون مهمان خانه های گرم خانواده های ایرانی می شود.
چندین سال است که ساعات پایانی سال با برنامه های ویژه روی آنتن زنده می رود و مهمانان هنری و ورزشی و چهره های محبوب با دعوت به برنامه لحظات جذاب و هیجانی را برای مخاطبان و بیننده ها می سازند.

پل فروردین شبکه دو

اسم برنامه تحویل سال ۹۸ شبکه دو

مانند همه مناسبت ها و مراسم همه ساله شبکه دو نیز ویژه برنامه ای با عنوان «پل فرودین» اجرای ژیلا صادقی تهیه و تدارک دیده و در ساعات منتهی به پایان سال روی آنتن خواهد رفت.

زمان پخش برنامه پل فروردین شبکه دو

پل فروردین شبکه دو ویژه‌ برنامه تحویل سال ۹۸ شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی مهدی بابایی و احسان ارغوانی و کاری از گروه اجتماعی فرهنگی است که بزودی از تلویزیون پخش می شود و مخاطبان و بینندگان می توانند اجرای شاد و مهیج خانم صادقی را تماشا کنند.

پل فروردین شبکه دو

ژیلا صادقی مجری تحویل سال ۹۸ شبکه دو

از سه‌شنبه (۲۸ اسفند ماه) از ساعت ۲۳:۳۰ و چهارشنبه (۲۹ اسفند ماه) از ساعت ۱۹ تا ۳ از شبکه دو سیما پخش می شود.
ناگفته نماند که برنامه «پل فروردین» به صورت برنامه شبانگاهی از چهارشنبه (۲۲ اسفند ماه) تا دوشنبه (۲۷ اسفند ماه) ساعت ۲۳:۳۰ و از پنجشنبه (اول فرودین) تا جمعه (۱۶ فروردین) ساعت ۲۳ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار دارد.

پل فروردین شبکه دو

در واقع این مستند ترکیبی در هر قسمت با یک چهره مطرح فرهنگی، هنری و ورزشی همراه می‌شود و با او به یکی از روستاهای ایران سفر می‌کند. سپس مهمان در برنامه حاضر می‌شود و درباره این مستند، روستاها و جاذبه‌های گردشگری ایران سخن می‌گوید

نظرات