ویژه برنامه تحویل سال نو ۹۸ شبکه یک با اجرای علی ضیا

0

ویژه برنامه تحویل سال نو ۹۸ شبکه یک با اجرای علی ضیا

تحویل سال نو که با نزدیک شدن به پایان سال با برنامه های متنوع سیما همراه است ،همانند سال‌ های قبل همه شبکه‌های تلویزیونی برنامه های ویژه ای را روی آنتن خود دارند و با دعوت از هنرمندان و چهره های هنری و ورزشی لحظات و ساعات پایانی را با اجراهای شاد و برنامه نمایشی و گزارش های مختلف در کنار مردم می گذرانند.

تحویل سال نو

ویژه برنامه تحویل سال نو ۹۸ شبکه یک

صدا و سیما در لحظه سال تحویل و چند ساعت مانده به تحویل سال برنامه‌های مخصوص و مناسبتی تحویل سال در شبکه های تلویزیون پخش می شود و امسال نیز مجریانی چون احسان علیخانی و ژیلا صادقی و امیرحسین مدرس و علی ضیا و .. در اجرای برنامه ها حضور دارند.

شبکه یک نیز مانند دیگر شبکه های سیما و تلویزیون در روزهای قبل از سال نو و لحظات تحویل سال ویژه برنامه خود را با اجرای علی ضیا روی آنتن می برد.

تحویل سال نو

برنامه فرمول یک علی ضیا در تحویل سال ۹۸

شبکه یک امسال زودتر برنامه خود را شروع کرده و علی ضیا با اجرای این ویژه برنامه را به مدت پنج شب بر عهده دارد و مهمان خانه های ایرانی و میزبان چهره‌ها خواهد شد.

تحویل سال نو

علی ضیا مجری شبکه یک در برنامه سال تحویل

در این برنامه مناسبتی ایام پایان سال بازیگران، ورزشکاران، خوانندگان، چهره‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری، خانواده شهدا و البته ۱۱ چهره مردمی که طی طرح انتخاب چهره برتر سال، در برنامه «فرمول یک» معرفی شدند و بنا است یکی از آنها به عنوان تاثیرگذارترین فرد از نگاه مردم برگزیده شود نیز همراه با خانواده‌ هایشان به برنامه دعوت شدند.

زمان پخش برنامه تحویل سال شبکه یک

زمان پخش آن از شنبه ۲۵ اسفند تا چهارشنبه ۲۹ اسفند پخش این برنامه شروع شده و ساعت پخش برنامه حوالی ساعت ۲۲:۱۵ خواهد بود.

روز چهارشنبه نیز برنامه در دو بخش، روی آنتن می‌رود و بار اول از ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه یک خواهد بود و بار دیگر نیز از ساعت ۲۳ تا دقایقی پس از تحویل سال پخش خواهد شد.

نظرات