خودکشی دختر مایکل جکسون + بیوگرافی و عکس های پاریس جکسون

1

خودکشی دختر مایکل جکسون و بیوگرافی و عکس های پاریس جکسون

خودکشی دختر مایکل جکسون و جزئیات خودکشی و عکس های شخصی و سن و آدرس اینستاگرام وی را در سلیت حرف تازه بخوانید

علت خودکشی دختر مایکل جکسون

خبرهایی مبنی بر خودکشی دختر مایکل جکسون در رسانه های خبری خارجی متتشر شده که بیشتر بر این عقیده اند که عد از رسوایی جنجالی پدرش و طی اتهامات منتشر شده از خواننده معروف آمریکایی، وی دست به خودکشی زده است.

خودکشی دختر مایکل جکسون

مایکل جکسون، خواننده معروف آمریکایی زندگی پرحاشیه و جنجالی داشته اخیرا برخی شواهد و مدارک در طی اتهامات وی در سال ۲۰۰۹ میلادی در زمینه آزار جنسی کودکان در رسانه‌های مختلف منتشر شد که محافل هنری و جامعه هنری را در شوک فرو برد.
این خبر جنجالی که توانست یکی واکنش‌های بسیار متفاوتی از جانب طرفدارانش روبرو گردیده

بیوگرافی پاریس جکسون

پاریس جکسون ۲۰ ساله و دختر خواننده مشهور آمریکایی است که با مشکلات زیادی در زندگی مواجه بوده و در عرصه بازیگری و مدلینگ فعالیت دارد.

خودکشی دختر مایکل جکسون

همسر پاریس جکسون

بعد از گذشت سه هفته از نمایش مستند جنجالی مایکل جکسون دیروز خبر‌هایی حاکی از خودکشی ” پاریس جکسون “، دختر مایکل جکسون که یک مدل و بازیگر ۲۰ ساله می‌باشد، در رسانه‌های متعددی منتشر شد که رسانه ” TMZ ” این خبر را تایید نمود و اعلام کرد که وی بعد از خودکشی در خانه خودش به بیمارستان منتقل گردید.

پلیس نیز جزئیات خودکشی دختر جکسون را اعلام کرده و گفته آمبولانس در حدود ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح، پاریس جکسون را به بیمارستان منتقل نمود. از این رو این اولین اقدام وی به خودکشی نبوده است و پاریس جکسون جوان در سال ۲۰۱۳ نیز قصد خودکشی داشت که خوشبختانه با موفقیت روبرو نشد.

خودکشی دختر مایکل جکسون

عکس های پاریس جکسون

هنوز وضعیت سلامتی وی مشخص نیست و اطلاعات کافی در مورد سلامتی پاریس جکسون منتشر نشده است
خبر خودکشی پاریس جکسون در روز گذشته بازتاب گسترده ای در خبرگزاری ها جهان داشته اما با این وجود پزشکان اعلام کرده اند که خطر رفع شده است.

خودکشی دختر مایکل جکسون

جزئیات خودکشی دختر مایکل جکسون

خویشاوندان و نزدیکان وی اعلام کرده اند که نمایش فیلمی در باره مایکل جکسون پدرش که گویا به آزار جنسی خردسالان دست زده باعث شده است که او دست به خودکشی بزند.
موضوع مستند مربوط به جزئیات اتهامات دو مرد علیه مایکل جکسون را بررسی می کند که پیشتر و در بچگی گفته بودند جکسون از آنها سوء استفاده جنسی نکرده و به نوعی از او حمایت کرده بودند.

خودکشی دختر مایکل جکسون

اما جکسون از اتهام آزار جنسی در سال ۲۰۰۵ تبرئه شد، ولی این ادعاها که او در خانه بزرگش «نورلند» که آن را مثل یک شهر بازی بزرگ ساخته بود، بچه ها را مورد آزار جنسی قرار می داده، تا آخر عمرش در سال ۲۰۰۹ زندگی او را تحت الشعاع قرار داده بود.

1 دیدگاه در “خودکشی دختر مایکل جکسون + بیوگرافی و عکس های پاریس جکسون

  1. یوسفلو گفت:
    1
    4

    سلام من درسال ۸۳مایکل جکسون رادرویلای خودش ملاقات کردم من از مایکل درخواست کردم که مثل پدر نداشته ام باشه اوبادل وجانش قبول کرد ارزو داشتم تمام البوم مایکل وتصویرش درماه جاودانه شود جوریک تمام دنیا ببینن ارزوی اخرمن

نظرات