مسافرت تو ایران میتونه خاطره انگیز باشه؟

2

مسافرت تو ایران میتونه خاطره انگیز باشه؟

یکی از سوالهایی که همیشه از آژانسهای مسافرتی پرسیده میشود اینه که مسافرت تو ایران فایده داره؟ اصلا خوش میگذره؟ یا اینکه سفرهای داخلی ارزش رفتن داره یا نه؟ حالا اگه هم بخوام برم سفر با یه آژانس مسافرتی هماهنگ کنم یا خودم برم؟

شاید برای شما هم این سوالها پیش آمده باشه ، برای همین پیشنهاد میکنم این مقاله را تا آخر بخوانید شاید به جوابی که میخواهید برسید.

خاطره سفر انفرادی به مشهد

یادش بخیر چند وقت پیش یکی از مسافران تعریف میکرد که بعد از تماس با شما درباره تور هوایی مشهد از تهران و استعلام قیمت تصمیم گرفتم که خودم تنهایی به سفر بروم چون بنظرم بصرفه تر خواهد شد و بیشتر بهم خوش میگذره…

مسافرت تو ایران

از آخرین باری که به مشهد رفته بودم یکسال گذشته بود و در این یکسال اتفاقات بسیاری در مشهد افتاده و من از آن غفلت کردم و متوجه زمان و موقعیت و هزینه ها نبودم.بی شک اشتباه از خودم بود و خدا رو شکر می کردم که تنها بودم با خانواده و عزیزانم نبودم که تحمل این سختی برای ایشان تقریباً غیر ممکن بود.

اگر برای من در سفر اتفاقی می افتاد چه کسی می فهمید؟ چرا اینقدر هزینه ها زیاد شد ؟ من خیلی قناعت کردم حتی از شرمندگی مزاحمت برای اقوام غذای درستی هم نخوردم با مترو و اتوبوس تردد می کردم و ساعت ها بیخود در خیابان ها علاف بودم ،و بد نیست بدانید این سی امین سفر من به مشهد بود و من تمام خیابان های مشهد را مثل کف دست می شناسم!خنده دار نیست من با تجربه سفر بسیار هم نتوانستم درست محاسبه کنم وحتی از سفرم هم لذت ببرم.می دانیدچه اتفاقی افتاد؟

اکنون من مانده ام و خاطره ای بد از یک سفر سخت ، سفری که تمام آن حتی زمانی که داشتم زیارت می کردم یاد بلیط برگشت بودم و البته در نهایت دین و شرمندگی بابت اقامتم.

این داستان را برای شما بازگو کردم تا بدانید و در برنامه ریزی های خود ازچیزی غفلت نکنید و یا اینکه کار را به کاردان اش بسپارید و بگذارید کسانی که کارشان برنامه ریزی سفر به مشهد است و تورهای بسیاری را برای مسافران بسیاری برنامه ریزی و با موفقیت برگزار نمودند برای شما نیز سفر راحت و بی دردسری برنامه ریزی کنند.

تورهای مشهد را با کاروان های زیارتی مساجد و هیئات اشتباه نگیرید آنها در حداقل شرایط و قیمت یک سفر ساده را برای شما فراهم می کنند و تور های مسافرتی توسط آژانس ها بسته به علایق شما سفرتان را برنامه ریزی میکنند و از درجه سفرهای خوب و عالی و لوکس برخوردار است . توصیه من به شما این است اگر برای سفر به مشهد می خواهید برنامه ریزی کنید بهتر است هتل و وسیله سفر خوبی را برای خود فراهم نمائید و از زمانی که می گذارید حداکثر بهره را ببرید.

اگر زائرشدی چمدانهایت را ببند و راهی شو ….

سفری ریلی ، دریایی به قشم

اهل سفر زمینی باشید می دانید سفر با قطار و جمع دوستانه و نزدیکان تو یک کوپه و تا صبح گفتن و خندیدن و آجیل و شام و نهار و خوابیدن درقطار با هیچ لذتی در سفر قابل قیاس نیست  ، برای رفتن به یک سفرطولانی آماده باشید.همسفران خود را انتخاب کنید و ترجیحاً خوش سفرها را انتخاب کنید و تور قشم با قطار از تهران و یا شهر خودتان را رزرو کنید و چمدان خود را ببندید.

حرکت از تهران با قطار با شور و انرژی آغاز می شود و کلی حرف و برنامه برای سفر دارید و راجع به آن می گوئید و می خندید و هر چی آوردید میل می کنید.سفر طولانی است اما تا به خودتان می آیید رسیده اید.چقدر حیف است بعضی راه ها تمام می شوند .در گفتن وخندیدن وخوشگذرانی کوتاهی نکنید این یکی از بهترین قسمت های سفر شماست.به بندرعباس که رسیدید اگر وقت داشتید در شهرچرخی بزنید و اگر زمان ندارید  سوار لنج و یا کشتی شوید و تجربه یک ساعت کشتی سواری را خواهید داشت و شما را در خود فرو خواهد برد.

مسافرت تو ایران

تا چشم به هم بزنید به قشم رسیده اید  ، استقبال شما آمده اند و شما را به هتل اقامتتان خواهند رساند. کمی دراز بکشید و دوش بگیرید و تجدید قوا کنید و تنبلی نکنید و بریم یه غذای خوشمزه بخوریم و برگردیم و یه استراحت حسابی با شکم پر از غذای خوشمزه دیگه جزو واجباته و کار ازمستحب گذشته . فردا را با تورما آغاز خواهید کرد وبعد از صبحانه لیدرهای ما منتظر شما هستند .اینجا سفر را برایتان نمی گویم  و زمانی که سفر تمام شد شما به ما خواهید گفت چه حسی دارید .
آری تور قشم با قطار از تهران و یا مشهد و شیراز و اصفهان و کرمان فرقی ندارد همیشه یک سفر عالی می شود، و این جزیره شگفتی هایی دارد که شما رابا هر تجربه ای ازسفر و دیدن عجایب را شگفت زده خواهد کرد .قیمت تور قشم با قطار از تهران بسیار مناسب بوده و شما با هر توان مالی می توانید به نوعی از آن استفاده کنید . آماده ای بزن بریم …

خاطره ای تکرار نشدنی از سفر به اصفهان

دومین شهر گردشگری ایران پس از مشهد و اولین مقصد توریستی ایران و سومین شهر پر جمعیت ایران و پایتخت کشور ایران در دوران صفویه مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی می باشد.در اصل تور اصفهان شما را به شهر میبرد به اسم نصف جهان ، اصفهان در مرکز ایران واقع شده و دسترسی از تمام کشور به آن ساده است و هم با قطار و اتوبوس و جاده وهم مسیرهای هوائی دسترسی به اصفهان را ممکن کرده است.برای دیدن اصفهان نیاز به یک نقشه دارید و بس.داخل شهر اصفهان همه نوع وسیله برای تردد در تمام طول شبانه روز فراهم است و برای یک گردشگر از همه لحاظ مناسب بوده و آماده پذیرایی از گردشگران می باشد . تمام این امکانات را مردم و شهرداری اصفهان برای گردشگران فراهم نمودند تا این شهر تبدیل به یک مقصد جهانی گردشگری شود . اگر قصد سفر به اصفهان را دارید به این اماکن حتماً یک سری بزنید : پل خواجو – سی وسه پل – مجموعه عالی قاپو و میدان نقش جهان – مسجد امام – مسجد شیخ لطف الله – سر در و بازار قیطریه – کاخ چهل ستون – عمارت هشت بهشت – منارجنبان و کلیسای وانگ.

مسافرت تو ایران

اما اگر به اصفهان رفتید و سری به باغ پرندگان و تونل آکواریوم نزنید ضرر کرده اید.می گویید چرا ؟

زیرا ، این باغ دلپذیر و وسیع درمحله ی ناژوان و در ساحل زاینده رود قرارگرفته است و طراحی آن برای پرندگان مناسب و برای بازدید کندگان جالب و جذاب است. در این باغ بیش از ۱۳۰ گونه پرنده ی گوناگون یافت می شود. این باغ با توجه به نیازهای زیست محیطی پرندگان طراحی و ساخته شده است. برکه، صخره، قفس های شیشه ای و آهنی فضاهایی هستند که برای پرندگان مختلف بر اساس سبک و اقلیم زندگی آن ها ساخته شده اند، مثلا برکه برای پرندگانی مثل اردک و قو و صخره برای پرندگانی مثل تیهو و کبک مناسب است. همچنین فضای سبزی در این جنگل ایجاد شده تا پرندگان درآن آزادانه حرکت می کنند. پرندگان شکاری مانند عقاب، شاهین و کرکس نیز در قفس های آهنین نگهداری می شوند. به نسبت سایر باغ پرندگان کشور احساس می کنی پرندگان این باغ شادتر و سرزنده تر از سایر باغهای دیگر هستند و از زندگی در این باغ راضی اند.

و البته تونل آکواریوم می تواند تجربه ی هیجان انگیزی را به همراه داشته باشد. این تونل آکواریم اولین تونل آبی ایران است و درآن می توان آبزیان گوناگونی را که ازپنج قاره به این محل آورده شده اند مشاهده کرد. با ورود به این تونل آبی می توان به اعماق اقیانوس ها سفر کرد، انواع و اقسام ماهی ها، کوسه ها، اسب آبی، خرچنگ، خروس ماهی، پیرانا، هشت پا و ماهی های رنگارنگی که درآب شیرین و آب شورزندگی می کنند، دراین آکواریم موجودند.احساس می کنید در میان اقیانوسید ، البته اقیانوسی در کویر.

برنامه ریزی یک سفر خاطره انگیز

برای سفر به مشهد ، اصفهان و قشم با اقامتی خوش در این شهرها آماده اید؟ کافی است با آژانس فاراگشت کوروش کبیر یک تماس بگیرید و تور دلخواهتان را رزرو نمائید و چمدانهایتان را ببندید باقی تدارک سفری فوق العاده با گشتهای دیدنی جذاب و خاطره انگیز ترین سفرتان را به فارا گشت بسپارید.

در کنار شماره تماسی که مختص شما میباشد ۰۲۱۸۶۰۳۷۴۱۴ میتوانید به وب سایت www.faragasht.com  نیز مراجعه نمایید و از برنامه های سورپرایزی تورهای داخلی و خارجی اطلاع کامل پیدا کنید.

2 دیدگاه در “مسافرت تو ایران میتونه خاطره انگیز باشه؟

  1. vahid گفت:

    ممنون از مطالب مفیدتون

  2. معصومه اندرزی گفت:

    کاملا با این مطلب موافقم. هنوزم که هنوزه تورهای داخل ایران که معروف به تور ایرانگردی هستند خیلی خوب و کامل هستند. محاله که در حین سفر بهمون خوش نگذره.
    پیشنهاد می کنم مسافرت را با آژانس مسافرتی خوب و مجری اصلی رزرو کنید چون هم از نظر هزینه و هم برنامه ریزی به نفع خواهد بود.
    بلیط های لحظه آخری هم می توانند به این مسله کمک کنند. من هر سال برنامه ریزی می کنم که حداقل دو بار شهرهای مختلف داخلی رو ببینم. امیدوارم شما هم برنامه ریزی برای این جور سفرها کنید.
    موفق باشید

نظرات