خبر و عکس ازدواج حسین پاپی و الهام فرهمند بازیکنان سپاهان

0

خبر و عکس ازدواج حسین پاپی و الهام فرهمند بازیکنان سپاهان

ازدواج حسین پاپی و الهام فرهمند : یکی از جالب ترین ازدواج های سال ۹۷ عصر امروز در اصفهان رقم خورد جایی که دو کاپیتان زنان و مردان سپاهان به یکدیگر رسیدند.

عصر دیروز در اصفهان یک عقد و ازدواج صددرصد ورزشی و البته سپاهانی به ثبت رسید. مراسمی که طی آن دو کاپیتان تیم های مردان و زنان طلایی به هم رسیدند.

ازدواج حسین پاپی و الهام فرهمند

حسین پاپی قطعا یکی از باسابقه ترین بازیکنان سپاهانی تاریخ این باشگاه است که حدود هجده سال برای این تیم به میدان رفت و در نهایت موفق شد به بازوبند کاپیتانی این تیم نیز برسد. پاپی یکی از بازیکنان سپاهان در عصر طلایی این تیم بود که چند قهرمانی در لیگ و جام حذفی را به دست آورده و جام قهرمانی را بالای سر برده است.

از سوی دیگر الهام فرهمند را حدود سه سال است که به عنوان یکی از ملی پوشان فوتبال بانوان می شناسیم. فرهمند که به همراه تیم آینده سازان توانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. او دو فصل پیش به عنوان یکی از پیشتازان راه اندازی تیم فوتبال دختران سپاهان لقب گرفت و در دو فصل اخیر با بازوبند کاپیتانی این تیم در رقابت های لیگ برتر حضور یافت.

ازدواج حسین پاپی و الهام فرهمند

این دو کاپیتان حاضر در فوتبال ایران عصر امروز شیرین‌ترین اتفاق زندگی خود را رقم زدند و به عقد یکدیگر درآمدند.

ما نیز این اتفاق فرخنده را به خانواده های پاپی و فرهمند تبریک گفته و از خداوند متعال خواستار زندگی پربار و پربرکت برای این دو شخصیت دوست داشتنی فوتبال ایران است.

نظرات