۱۵ پیشنهاد خرید هدیه برای روز مرد و روز پدر

3

۱۵ پیشنهاد خرید هدیه برای روز مرد و روز پدر

هدیه روز مرد : روز پدر و روز مرد در سال ۱۳۹۷ مصادف با ملی شدن صنعت نفت شده است و عملا در یک روز چندین مناسبت مهم قرار گرفته شده است ، ملی شدن صنعت نفت ، ولادت حضرت علی ( ع ) و آغاز سال ۱۳۹۸ هجری شمسی.

هدیه روز مرد

خرید هدیه برای آقایان همیشه با شوخی ها و طنز هایی همراه بوده است که مطمئنا شما هم پیشنهاد خرید جوراب را شنیده اید ، و از فرط تکراری بودن آن شاید لجتان گرفته باشد ، ولی واقعا خرید هدیه روز مرد دشوار می باشد .

کادوی روز مرد چی بخرم؟

تحقیقات نشان داده است که مردان به کادوهای کاربردی علاقه بیشتری دارند ، کادوهایی که بتوانند از آن استفاده کنند ،و به کارشان بیاید ، مثلا ابزار و لوازم  فنی یا پوشاک ، همچنین آقایان معمولا سخت گیری کمتری برای خرید هدیه نسبت به خانم ها دارند و با استرس و دلهره کمتری می توانید برای آنها کادو روز مرد بخرید ، به ویژه برای پدران عزیز که هیچ توقعی از فرزندان خود ندارد.

بهترین هدیه برای مردان

پیشنهادهایی که به شما می دهیم اولویت چینششان بر اساس میزان محبوبیت و میزان فروششان در سالهای پیش می باشد :

هدیه روز مرد

 ۱ – کیف پول

یکی از هدایی ویژه آقایان و پدران که هر ساله با استقبال خوبی مواجه می شود و همین طور نیز سخت گیری زیادی نیز در مورد آن صورت نمی گیرد ، کیف پول می باشد .کیف پول های چرمی در مدل ها و سایز های متنوع هدیه جذاب و کاربردی برای آقایان می باشد . قیمت ها با توجه به برند و کیفیت و مواد اولیه متفاوت می باشد.

شروع قیمت از ۴۵ هزارتومان تا ۳۵۰ هزارتومان

۲ – خودکار و خودنویس :

شاید به نظر اکثر افراد خرید خود نویس و روان نویس ویژه افرادی می باشد که شغل اداری دارند و نیاز به نوشتن دارند ولی شما می توانید برای افرادی که مشاغل آزاد و به ظاهر بدون نیاز به نوشتن دارند ، نیز از ست های خودکار و خودنویس بخرید ، برند های بسیار معتبری وجود دارند که خیال شما را از بابت کیفیت راحت می کنند ، مانند دیپلمات ، شفر ، …..

شروع قیمت از ۷۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان

۳ – عطر و اودکلن

عطر و اودکلن برای هر مناسبتی و هر سن و سالی قابل پیشنهاد است ، فرقی هم نمی کند ،  هدیه تولد ، هدیه سالگرد ازدواج ،هدیه روز مرد ، هدیه روز پدر . کافیست سلیقه طرف مقابلتان را بشناسید و متناسب با بودجه خود عطر و اودکلن بخرید

شروع قیمت از ۱۰۰ هزارتومان تا ۴ میلیون تومان

۴ – ساعت مچی

ساعت های مچی به دو دسته کلاسیک و اسپرت تقسیم می شوند که آنها را متناسب سن و سال جوان و میانسال و کهنسال می کند ، ساعت های مچی اسپرت مثل جی شاک که مناسب روز همسر های جوان می باشد و به استایل های اسپرت می آید و ساعت های کلاسیک مناسب هر سن و سال و هر تیپی می باشد.

۵ – تخته نرد

اغلب مردان همواره به بازی و سرگرمی علاقه دارند ، یک سری به فوتبال و والیبال و ورزش های فیزیکی , عده ای دیگر به بازی های کامپیوتری ، و عده ای هم به بازی های فکر مثل شطرنج و منچ و…..ولی اکثر آقایان به تخته نرد علاقه دارند.

هدیه روز مرد

 ۶ – کلاه مردانه

آقایان چه کم مو باشند یا حتی به دنبال استایل خود و خوش پوش شدن باشند ، استفاده از کلاه توصیه می شود ، کلاه های مدل های مختلفی دارد که آنها را برای هر سن و سالی جذاب می کند و جز دسته هدیه ارزان قیمت برای مردان می باشد.کلاه شاپو ، کلاه برت ، کلاه بیسبالی  و….

شروع قیمت از ۵۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان

۷ – ماشین اصلاح

هر چند با توجه به گرانی پیش آمده ، ماشین های  اصلاح  هدیه اقتصادی نیستند ، ولی به شدت کاربردی و مورد نیاز هر مردی می باشد ، بد نیست اگر یک بار در سال برای همسرتان یک هدیه نسبتا لوکس بخرید ، البته خوبی ماشین اصلاح این است که تا چندین سال هیچ نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت ، از برند های معتبر نیز می توان به فیلیپس و براون اشاره نمود

۸ – کراوات

کراوات بیشتر و پایپون کمتر ، مورد نیاز آقایان می باشد ، بعضی از آقایان عادت دارند یا مجبورند که بنا به شغلشان هر روز از کراوات استفاده کنند و عده ای نیز برای مهمانی ها و مراسم رسمی و مجلسی از کراوات استفاده می کنند . جز هدایای ارزان قیمت برای مرد می باشد و خرید آن نیز بسیار آسان است و معمولا اکثر فروشگاه های پوشاک کراوات و پایپون را در طرح های مختلف دارند. قیمت ها با توجه به کیفیت و برند متفاوت می باشد.

شروع قیمت از ۳۰ هزارتومان تا ۴۰۰ هزار تومان

۹ – پیپ و فندک

اگر پدر یا همسرتان اهل دخانیات می باشد ، مطمئنا خرید یک پیپ یا یک فندک نفیس او را خوشحال خواهد کرد . هر چند شاید کار درستی نباشد که غیر مستقیم وی را تشویق استعمال دخانیات نمائید.پیپ ها و فندک ها نیز با توجه به برند ، کسور محل ساخت دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

شروع قیمت از ۵۰ هزارتومان تا ۵ میلیون تومان

۱۰ – کتاب نفیس

کتاب کادوئی هست که اگر طرف مقابلتان اهل مطالعه و کتاب خواندن باشد ، برای هر مناسبتی خوشحالش خواهد کرد ، کتاب نفیس بیشتر مناسب پدران می باشد و کادوئی خودمونی و صمیمی نیست ، کتاب هایی مثل دیوان حافظ ، شاهنامه ، کتاب های مذهبی  و….

شروع قیمت از ۲۰۰ هزارتومان تا ۱ میلیون تومان

۱۱ – کمربند

اگر قصد دارید برای پدر یا همسرتان جوراب بخرید ، ما پیشنهاد می دهیم به جای آن کمی بیشتر هزینه کنید و کمربند بخرید ، کادوئی اقتصادی که هم کاربردی می باشد و هم باعث خوشحالی بیشتر پدر یا همسرتان خواهد شد .

شروع قیمت ها از ۳۰ هزارتومان تا ۳۰۰ هزارتومان

۱۲ – ماکت ماشین

یک سری از آقایان و شاید درصد زیادی از آنها عشق خودرو هستند ، به خصوص ماشین های کلاسیک و قدیمی و یا ماشین های گران قیمت که دور از دسترس خرید هستند ، برای همین اگر احساس کردید که همسرتان با این نوع کالا ها خوشحال می شود ،بهترین سورپرایز برایاو یک ماکت از خودروی مورد علاقه اش تهیه کنید.

شروع قیمت از ۱۵۰ هزارتومان تا ۱۰ میلیون تومان

۱۳ – دکمه سردست

یکی دیگر از کالاهای پرفروش مناسب روز پدر که آمار فروش زیادی را به خود ثبت نموده است ، دکمه سر دست یا دکمه سرآستین می باشد . آقایانی که به ظاهر و تیپ خود اهمیت ویژه ای می دهند مطمئنا از گرفتن این کادو استقبال خواهند نمود . مدل های بسیار متنوع این کالا خرید آن را برای پدران و همین طور همسران امکان پذیر نموده است .

شروع قیمت از ۵۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزارتومان

۱۴ – رادیو آنتیک هدیه خاص برای روز مرد

شاید این کادو بیشتر مناسب پدران باشد ، البته پدران دهه ۴۰ و ۵۰ که با رادیو خاطر دارند نه پدران دهه شصت و احتمالا دهه هفتاد که هیچ حس نوستالژی با رادیو  و به خصوص رادیوهای آنتیک ندارند .ولی اگر می خواهید پدرتان را خوشحال کنید و به قول معروف خیلی مایه بگذارید .بروید سراغ رادیو های طرح آنتیک و قدیمی،

شروع قیمت از ۱۵۰ هزارتومان تا ۵۰۰ هزار تومان

۱۵ – جوراب

دیگر این یک قلم نیازی به گفتن ندارد .جوراب جز کادوهای جدائی ناپذیر ویژه پدران و شوهران می باشد . پیشنهاد ما  این است حتی اگر کادوئی غیر از جوراب هم می خواهید بگیرید برای طنز هم که شده در کنارش یک جوراب قرار دهید یا کادویتان را داخل جوراب بگذارید.

هدیه روز مرد

پیشنهادات بسیار زیاد دیگری نیز برای خرید هدیه روز مردوجود دارد ، ولی با توجه به تجربه چندین ساله فروشگاه کادوکارت (Kadocard.ir) در زمینه فروش اینترنتی اقلام کادوئی ، ۱۵ قلم کالای فوق به ترتیب اهمیت و میزان خرید می باشد .

3 دیدگاه در “۱۵ پیشنهاد خرید هدیه برای روز مرد و روز پدر

  1. نفس گفت:

    پدر من به هیچ کدام علاقه نداره

  2. مونا گفت:
    2
    1

    من از سایت زیر ست هدیه خریدم خیلییییی قشنگه . امکان ندار بری تو سایتش دست خالی برگردی رفتی

  3. ساماز گفت:

    من دستبند چرم دكوريكور خريدم عالي بود

نظرات