ساعت کار ادارات و بانک ها فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ به علت شب قدر

0

با توجه به قرار گرفتن شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ در شب قدر ۱۹ رمضان ۱۴۰۳ همه ادارات ممکن است به علت شب قدر، با تاخیر ساعت شروع کاریشان تغییر کند. با مصوبه هیات وزیران روز بعد از شب های قدر ماه مبارک رمضان ساعت کار بانک ها و ادارات با تاخیر دو ساعته شروع به کار می کنند.

ساعت کار ادارات و بانک ها فردا شنبه 11 فروردین 1403 به علت شب قدر

ساعت کار ادارات و بانک ها فردا شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ به علت شب قدر

با توجه به شب قدر ۱۹ رمضان ۱۴۰۳ ساعت شروع به کار ادارات در روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح خواهد بود.

جزئیات خبر

ساعت کاری ادارات دولتی در ایام شب‌های قدر ۱۴۰۳: معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: ساعت کاری ادارات در ایام تابستان براساس مصوبه هیأت وزیران بوده و برای مصرف بهینه انرژی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

میثم لطیفی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: ساعت کاری در ایام نوروز با توجه به همزمان بودن با ماه رمضان بر اساس مصوبه هیات وزیران، ساعت آغاز به کار تمام ادارات از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور خواهد بود و بر اساس ساعت پایان کار، متناسب با ساعت شروع، مطابق با قوانین و مقررات مربوط، تعیین می‌شود.

او افزود: ساعت شروع به کار در روزهای بعد از شب‌های قدر، روز شنبه ۱۱ فروردین و روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ساعت ۹ صبح خواهد بود.

لطیفی درباره ساعات کاری ادارات در ایام تابستان گفت: مصوبه هیات وزیران در سال گذشته اجرایی می شود و به منظور مدیریت مصرف بهینه انرژی در ایام تابستان این موضوع را در هیات دولت پیگیری خواهیم کرد.

ساعت کاری ادارات فردا بعد از شب قدر

ساعت کار ادارات در روزهای بعد از شب‌های قدر، روز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ و روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹ صبح خواهد بود.

نظرات